Ik wil Bertquote:Op woensdag 17 december 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
Vannacht trouwens geen Bert, maar tante Antiroos!
Ze hebben een nachtje geruild, omdat Roosmarijn vrijdag om 5 uur in Breda moet zijn.
Antiroosquote:Op woensdag 17 december 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben een nachtje geruild, omdat Roosmarijn vrijdag om 5 uur in Breda moet zijn.
Je kan vannacht ook naar een oudere uitzending luisteren!quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh hoor, ik zie t aan je, je bent sjaggie![]()
mijn naam is een lang verhaal.......heeeeeeel lang lang geleden kwam ik op een chatbox (leukechat) en ik moest een naam verzinnen. We woonden boven een kruidenier die het niet zo op hygiene had. Er kwamen regelmatig veldmuisjes op visite die ik elke dag ving met een "levende val" en elk dag naar de hel bracht.
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan vannacht ook naar een oudere uitzending luisteren!
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/avro/turbulent/
wel....quote:Op woensdag 17 december 2008 23:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Afslachten die vieze beesten.
En nee ik ben echt niet sjaggie![]()
Doegquote:Op woensdag 17 december 2008 23:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wel....
kga mn film afkijken...toedels![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wel....
kga mn film afkijken...toedels![]()
niet geheel erg om naar te luisterenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
Toch vaker neuken of trekken (haal door wat niet van toepassing is)quote:Op woensdag 17 december 2008 23:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Afslachten die vieze beesten.
En nee ik ben echt niet sjaggie![]()
Ik heb een gebroken arm dus het gaat een beetje lastigquote:Op woensdag 17 december 2008 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toch vaker neuken of trekken (haal door wat niet van toepassing is)
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Echt wel....een Roel met een limburgs accent
Winfried is toch altijd donderdagnacht?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
ben je zo gehandicapt dat je het niet met de andere kanquote:Op woensdag 17 december 2008 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een gebroken arm dus het gaat een beetje lastig
Nee maar ik kom altijd zo heftig dat het gewoon pijn doet aan mijn andere armquote:Op woensdag 17 december 2008 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben je zo gehandicapt dat je het niet met de andere kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |