quote:Op donderdag 18 december 2008 10:15 schreef borisz het volgende:
Mogge![]()
Volgend topic al met SR doen ? Het is nog minder dan een dag.
Ah kanaal 28 is dus het kanaal waar ik mijn tv al die dagen op af moet stemmenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:17 schreef ChatGirl het volgende:
UPC heeft een SR-site: http://www.upclive.nl/3FM_Serious_Request/
Naar nummer hè.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goo Goo Dolls - die had ik al een weekje niet gehoord.
Ik ben in het weekend bij m'n zus thuis, en dan kan ik ook kijken. Thuis gaat het niet. Maar ik moet volgende week gewoon werken, maar daar hebben we wel weer radio. Dus zo heel veel ga ik overdag iig niet missen.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah kanaal 28 is dus het kanaal waar ik mijn tv al die dagen op af moet stemmen. Vroeg me al af op welk kanaal het zou zijn.
Ja, slaapverwekkende rotzooi extra ordinairequote:Op donderdag 18 december 2008 10:30 schreef borisz het volgende:
Hele hoop Kilometers maar nu in coldplay stijl
Trusten DAMook !quote:Op donderdag 18 december 2008 10:22 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen. Nog 1 nachtje en dan weekend
EN SR
![]()
.
Is geen radio-materiaal. Wel mooi gemaakt. Origineel is uiteraard beter.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, slaapverwekkende rotzooi extra ordinaire.
Niet de eerste keer dat ik hem hoorde, toen vond ik hem 'wel aardig'.quote:
Silvertide is wel leuke muziek, beter dan wat ze hier op school draaien. Hoor door mijn oordopjes alleen maar drum 'n bass en wat al niet meer voor bagger.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tis heel matig met de muziek vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |