quote:
quote:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk wat betreft die Serious Request/Glazen Huis onzin. Ik stoor me er vreselijk aan en als het zover is, gaat bij mij de radio een paar dagen lang op Veronica. Dagen achter elkaar Somertijd wordt geen pretje, maar het moet dan maar.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Giel is hier juist NIET populair, en de personen op de Freaknacht chat zijn compleet andere dan hier...
Ohja, Ancilla is weg omdat ze dat zelf al eerder had besloten.Ze is dus absoluut niet door een stel chatters weggejaagd...
Ooit weleens een carriere als clown overwogen? Ik moest er iig best hard om lachen...
Bij SR wordt iig verantwoord hoe en waar het geld wordt besteed. Dat was bij de tsunami niet. Oftewel je kunt beter via SR geven als gewoon aan een of ander goed doelquote:Op donderdag 18 december 2008 09:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk wat betreft die Serious Request/Glazen Huis onzin. Ik stoor me er vreselijk aan en als het zover is, gaat bij mij de radio een paar dagen lang op Veronica. Dagen achter elkaar Somertijd wordt geen pretje, maar het moet dan maar.
En die Ancilla is gewoon om naar te kijkenniet om naar te luisteren.
ja die was ook erg goedquote:Op donderdag 18 december 2008 09:44 schreef Sirolf het volgende:
Het joyride-debacle met Jurgen en Giovanca...
Zullen we gewoon alle zangeressen afschaffen?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je Adele door Duffy vervangt kan ik het goed plaatsen.
Doe maar wiebewiebelen.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:04 schreef cosmick het volgende:
[..]. Nou, zo'n konijntje vind ik best lekker. Zo met kerst
.
[3FM #922] SR voorpret topicquote:Op donderdag 18 december 2008 10:15 schreef borisz het volgende:
Mogge![]()
Volgend topic al met SR doen ? Het is nog minder dan een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |