Geen elektronica, of andere producten die in waarde dalen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:07 schreef koemleit het volgende:
owkeej das al een goede (Y).
maar ach hoe vaak zie je niet een pakket met spul wat nog maar net of niet meer houdbaar is?
maar ik zal het zeker meenemen in m'n besluit.
dat is erg omdat?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:11 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het een slecht plan, want wat kun je je klanten bieden, 67 verschillende pakketten voor hetzelfde bedrijf?
Hoeveel bedrijven kan jij die verschillende kerstpakketen uitdelen aan hun werknemers? Je zult denk ik het meeste kans hebben om de pakketten door te verkopen aan kleine bedrijven.quote:
nee creditcardfraude is de manier om geld te verdienenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:17 schreef MaddoxX het volgende:
was jij dat ook niet met die benzine?
edit: ja dusgrote hoeveelheid benzine ingekocht en nu?
kijken wat hier het resultaat van wordt
Het schijnt trouwens dat skimmen ook nog wel een leuk zakcentje oplevert, of een piramidespel (op hoog niveau).quote:Op woensdag 17 december 2008 22:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee creditcardfraude is de manier om geld te verdienen
hoe werkt dat skimmen dan percies?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens dat skimmen ook nog wel een leuk zakcentje oplevert, of een piramidespel (op hoog niveau).
Het is goed dat je actie wilt ondernemen om geld te "verdienen". Maar volgens mij mis je een hoop algemene kennis. Heb de middelbare school wel afgemaakt als ik vragen mag? Het grootste gedeelte van de bevolking is wel in staat een simpele rekensom te doen met benzine of in staat te bedenken dat kerstpakketten vaak een houdbaarheid datum hebben en veel ruimte kosten om op te slaan. En skimmen is stelen van geld wat criminelen doen waardoor je het geld niet "verdiend" maar steelt. Ik zou gewoon eens google of youtube gebruiken en zoeken naar skimmen als je er meer over wilt weten.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:56 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoe werkt dat skimmen dan percies?
Ik vraag me af of WGR überhaupt nog moderators heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe vaak hij dit nog kan doen...
Zullen we de boswachter hierheen sturen?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vraag me af of WGR überhaupt nog moderators heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |