wat een raar tijdstip voor een beker melkquote:
ik ben nog helemaal niet zo lang weer van werkquote:Op donderdag 18 december 2008 01:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Kwart over een en dan nog een kanon? Wat zal jij lekker slapen straks.
Een nieuwe nummerplaat nogiets.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ben jij goed in engels?
I also have a new number plate decal
wat betekent dat?
Nu pas?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben nog helemaal niet zo lang weer van werk
joah, het liep een beetje uitquote:
dat kan ik niet zienquote:Op donderdag 18 december 2008 01:32 schreef MinderMutsig het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1231408
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
moet je vooral 's nachts doen als de echte baggeraars wakker zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 01:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Dit is de overtreffende trap van vissen (hihi ik zei vis) naar complimentjes.
* rulerofdeath pakt cameraquote:Op donderdag 18 december 2008 01:48 schreef MinderMutsig het volgende:
"Tuurlijk lieverd, buk maar even dan pak ik de camera"
Ik wil best een foto maken als jij perse in je blote kont wilt bukken hoor.quote:
ow, ik dacht dat jij wou bukkenquote:Op donderdag 18 december 2008 01:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil best een foto maken als jij perse in je blote kont wilt bukken hoor.
En ik wil die foto ook best op fok plaatsen als je dat graag wilt.
ach, ik weet het niet. ik vind het wel geilquote:Op donderdag 18 december 2008 01:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Als mijn vriendin dat zou vragen zou ik haar uitlachen en als ze het echt meende zou ik er serieus over denken om het uit te maken.
Echt? Dus als jouw vriendin vraagt of jij even een foto van haar doos wilt maken voor op het internet dan doe jij dat gewoon?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, ik weet het niet. ik vind het wel geil
tjah, dat weet ik niet direct. maar dat doet ze toch nietquote:Op donderdag 18 december 2008 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Echt? Dus als jouw vriendin vraagt of jij even een foto van haar doos wilt maken voor op het internet dan doe jij dat gewoon?
ik heb er niet om gevraagdquote:Op donderdag 18 december 2008 02:12 schreef MinderMutsig het volgende:
En dan ook nog gewoon vragen om een vleeskeuring van die rosbief. Waar gaat het heen met de jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |