goed lezen, laatste volledige werkweek van 2008quote:Op donderdag 18 december 2008 13:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Chill! K moet volgende week gewoon werken, beetje bonus uren op bouwen! Neem wel weekje vrij na kerst
!
Jaa uuuuh, t is al 14.00 uur geweestquote:Op donderdag 18 december 2008 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed lezen, laatste volledige werkweek van 2008volgende week 2,5 dag en de week na kerst nog 2 dagen (29e + 30e)
met je mobiele internetquote:Op donderdag 18 december 2008 13:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik lag ook al in bed.![]()
Hoi hoi
goed gezienquote:Op donderdag 18 december 2008 11:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
!
Wtf is jouw ava precies, zit er elke keer naar te kijken maar kan er niet veel wijs uit worden? Een vrouw die iets voelt bij de poes ofzo?
24e is 's middags verplicht vrij, 31e is 's middags verplicht vrij, maar omdat ik dat feestje heb vanaf 20.00 neem ik de hele dag vrijquote:Op donderdag 18 december 2008 14:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jaa uuuuh, t is al 14.00 uur geweest! Zit er ook aan te denken om kerstmiddag vrij te nemen
!
Leon, zeg me dat jij het bent.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:37 schreef ApperlooDude het volgende:
Moet er nog gewerkt worden vandaag Rikketik?
Haha, natuurlijk ben ik het!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Leon, zeg me dat jij het bent.
Ja, ik dacht al dat je hier door die Lamzak heen gestuurd was. Hij vroeg me al een keer of ik met ene Leon werkte.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk ben ik het!
Ik vertelde Lamzak_ dat ik gewerkt had enzo, van 07.00 tot 16.00. Zegtie, dan werkte jij samen met die fokker.
Toen dacht ik goh, laat ik eens kijken. Nou, 'chef frisdrank' en ik wist genoeg
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk ben ik het!
Ik vertelde Lamzak_ dat ik gewerkt had enzo, van 07.00 tot 16.00. Zegtie, dan werkte jij samen met die fokker.
Toen dacht ik goh, laat ik eens kijken. Nou, 'chef frisdrank' en ik wist genoeg
Ja, hij zei al: hij had een half uur zitten bellen ofzo. Onder werktijd!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef ApperlooDude het volgende:
Nou, ik was niet gestuurd, hij wees me er alleen op. Toen ging ik maar eens kijken, ik wist namelijk niet welke collega het was. Jaa, moest gister drogmetica, restanten diepvries en gewone diepvries doen. Achja, verdient iig beter dan die 2 uurtjes die ik anders had gemaakt! Van Ek belde mij overigens ook, of ik kon werken. Maarja, zat in de klas, dus nam niet op. (gelukkig whehe)
Je houdt niet van schoenen kopen?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik moet nieuwe schoenen kopen vanmiddag.
Ja, vind je het gek. Wie wil er nou om 07.00 werkenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, hij zei al: hij had een half uur zitten bellen ofzo. Onder werktijd!
misschien heeft 'de chef' het uitbesteedquote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef ApperlooDude het volgende:
Ohwee als ik frisdrank moet vullen!
Vanavond moet ik niet, nee. Meestal belden ze me donderdag ook wel op of ik 's avonds wilde werken, maar daar zijn ze eindelijk mee gestopt (nadat ik de telefoon niet meer opnam). En frisdrank op donderdag is niet zo erg toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek. Wie wil er nou om 07.00 werken![]()
Maargoed, als je vanochtend hebt gewerkt, zal je vnaaf wel niet moeten .. Ohwee als ik frisdrank moet vullen!
Houd je mond.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien heeft 'de chef' het uitbesteed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |