bij geen enkel restaurant ga je vertrekken met nog honger hoor (tenzij je lijkt op de stereotype amerikaan).quote:Op maandag 12 januari 2009 13:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
Lekker eten betekent voor mij met een voldaan gevoel het restaurant verlaten.
En dat gebeurt niet als het eten niet lekker is en dat gebeurt ook niet als ik met honger het pand verlaat.
Dus: Lekker en genoeg, dat moet het zijn.
Ik spreek uit ervaring dat het wel voor kan komen....quote:Op maandag 12 januari 2009 17:06 schreef Athmozz het volgende:
[..]
bij geen enkel restaurant ga je vertrekken met nog honger hoor (tenzij je lijkt op de stereotype amerikaan).
Toevallig de lunch genomen zonder voor & nagerecht? Dan kan je dat inderdaad soms hebben, maar de lunch is dan ook bedoeld om snel buiten te zijn en die porties zijn inderdaad niet zo groot. Maar goed, als je op restaurant gaat dan neem je ook geen lunch maar ga je toch direct voor je 3 of 4 gangen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:48 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring dat het wel voor kan komen....
idd belachelijk het moet gewoon in evenwicht zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 20:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]inderdaad, da's ook een goeie.
Van die mensen die naar een restaurant gaan en dan een 4 gangen diner krijgen van dingen die in totaal 100 gram wegen ofzo
En als je na 4 gangen pas halfvol zit? Dat bestaat wel degelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 17:51 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Toevallig de lunch genomen zonder voor & nagerecht? Dan kan je dat inderdaad soms hebben, maar de lunch is dan ook bedoeld om snel buiten te zijn en die porties zijn inderdaad niet zo groot. Maar goed, als je op restaurant gaat dan neem je ook geen lunch maar ga je toch direct voor je 3 of 4 gangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |