Dan kan dat boek van die gefrustreerde surinaamse voetballer er ook wel bijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:55 schreef Smallish het volgende:
[..]
En Ros' boek "Over surinamers en andere vreemdgangers' maakt deze serie helemaal kompliet!
Boogie, aka Lex Goudsmit, aka The Boogiemanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan kan dat boek van die gefrustreerde surinaamse voetballer er ook wel bij![]()
ik bedoel hier niet Pat, maar die bling bling gast
deze
[ afbeelding ]
Winston Boogaardequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan kan dat boek van die gefrustreerde surinaamse voetballer er ook wel bij![]()
ik bedoel hier niet Pat, maar die bling bling gast
deze
[ afbeelding ]
Wie?Ole! Winston Boogaarde bedoel je.quote:Op woensdag 10 juni 2009 04:16 schreef Ole het volgende:
Vraag maar in VBL over hem![]()
Die gast is iets te ver doorgedraafd in het slavernijverleden en discriminatie van Surinamers
Als je in de buurt van Bourtange gaat wonen, zal dat niet op een flatje 3 hoog achter zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:08 schreef Ole het volgende:
Ik hoop maar dat ze voor alle dieren een goed onderkomen heeft gevonden!
Oh!quote:Op zondag 12 juli 2009 10:06 schreef dividivi het volgende:
Belinda Meuldijk verlaat vandaag haar huis. Het einde van een lange reeks rechts- zaken met haar ex-man Rob de Nijs. Belinda: „We gaan voorlopig in de buurt van het Groningse Bourtange wonen. Net over de grens.” Ze is intussen druk aan de slag met een musical over Pipo de Clown, het geesteskind van haar vader. „Papa zou troostend zeggen ’Pipo had ook geen huis’. We gaan in ieder geval niet naar Spanje. Ik wil de repetities bijwonen.”
volledige artikel
filmpjequote:'Belinda Meuldijk liet puinhoop achter'
Rob de Nijs is zich volgens zijn makelaar rot geschrokken van de puinhoop die Belinda Meuldijk en haar vriend Thierry Duval achterlieten na hun vertrek uit de woning in Bosch en Duin.
Volgens de makelaar is de woning onherstelbaar beschadigd. "Het stinkt enorm en de woning is compleet uitgewoond", vertelt hij in Shownieuws. De villa zou voor meer dan twee ton opgeknapt moeten worden, het herstel gaat zes maanden in beslag nemen.
"Rob is heel erg emotioneel en erg geschrokken. Het is zo een vieze puinbak alsof je een hondenasiel binnen loopt."
Belinda en Thierry vertrokken afgelopen zondag uit de villa naar een andere woning net over de grens bij Groningen. Thierry heeft laten weten dat "het een oud huis is en verder wil ik er niets over zeggen
Nou ja rottende kozijnen waardoor planten naar binnen groeien enzo is wel ff wat meer werk dan goed poetsen en ff klussenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:43 schreef Greys het volgende:
Oke, gister bij het zien van de beelden van het lege huis dacht ik ook 'Ieuw!!!!', maar 'onherstelbaar beschadigd' slaat natuurlijk weer nergens op. Je laat er een professioneel schoonmaakteam in los en gooit er een nieuw vloertje en verfje tegenaan en klaar.
Ook lekker beledigend voor hondenasiels trouwens, dat stukje hierboven. Want in de asiels waar ik geweest ben was het hartstikke schoon!
Rob moet nu gewoon blij zijn dat hij zijn zin heeft en dat ze er uit is en nu verder niet wéér haar in de media zwart gaan lopen maken. Gister lieten ze gewoon foto's zien van het lege huis, moet dat mens nou echt nog verder voor schut? Ik snap wel dat Belinda het niet heel erg schoon achter heeft gelaten, als je er uit gezet wordt (of dat nou terecht is of niet, dat er uit zetten...). Maar Rob moet gewoon weer even publiekelijk natrappen
Oh, die rottende kozijnen zag ik niet, heb maar met een half oog gekekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja rottende kozijnen waardoor planten naar binnen groeien enzo is wel ff wat meer werk dan goed poetsen en ff klussenMaar idd dat gezeik over dat zwembad en douchecabine'tje is wel overdreven. Na al die hoosbuien e.d . kan ik me voorstellen dat je niet nog ff het zwembad laat reinigen als je week later huis uit moet, en douche is idd ff middagje schoonmaakteam erin loslaten en het blinkt weer.
Ach Thierry is toch een handige Harrie. En Belinda doet zich armer voor dan ze is volgens mij, ze heeft de rechten op Pipo de Clown (waar oa een musical van komt), en ze is een niet geheel onverdienstelijk tekstschrijfster, dus ze moet niet net doen alsof ze zo armlastig is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, die rottende kozijnen zag ik niet, heb maar met een half oog gekeken
Maar dan nog, het was haar huis niet toch en ze had amper centen. Hoe kan Rob dan verwachten dat zij er nieuwe kozijnen in laat zetten?
bronquote:Belinda Meuldijk: 'Het is schandalig'
van onze redactie
AMSTERDAM - Belinda Meuldijk vindt het verschrikkelijk dat de manager van Rob de Nijs met makelaar én filmploeg in de villa in Bosch en Duin opnames heeft gemaakt.
Belinda heeft inmiddels een advocaat op de zaak gezet. Zij zegt dat er geen toestemming was om de beelden te maken, en dat die daarom niet op rechtmatige wijze zijn verkregen.
"Frank, de manager van Rob de Nijs, wilde snel de sleutel van het huis hebben zodat de makelaar het huis zo spoedig mogelijk in de verkoop kan zetten. Rob heeft geld nodig", vertelt Belinda.
"Ik vind het schandalig dat er in de woning is gefilmd. Het huis wordt pas vrijdag opgeleverd, Thierry en ik gaan morgen en overmorgen uitgebreid schoonmaken. Ieder huis dat net leeg is gehaald ziet er niet uit. Ik vind het echt een hele flauwe actie."
Belinda is ook niet te spreken over de opmerkingen van de makelaar over de staat van het zwembad. "Rob wist dat ik er geen chloor meer in deed omdat dat te duur was", vertelt ze. "En ik wilde het niet leeg laten lopen omdat onze zoon Yoshi zich anders makkelijk zou kunnen verwonden in de betonnen bak."
Ach de vraag is natuurlijk wat er van klopt. Dat Belinda niet zo van het poetsen is was al ffies bekendquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:52 schreef Greys het volgende:
Groot gelijk heeft ze, dit is gewoon een onnodige en lage trap na.
Als ik haar was, zou ik nu die schoonmaakdagen ook niet meer doen, laat hem er maar mooi in zakken nu.
Ik mag hopen dat eventuele klanten die makelaar ook links laten liggen, ik zou hem in ieder geval niet meer inhurenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:52 schreef Greys het volgende:
Groot gelijk heeft ze, dit is gewoon een onnodige en lage trap na.
Als ik haar was, zou ik nu die schoonmaakdagen ook niet meer doen, laat hem er maar mooi in zakken nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |