Hahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:55 schreef Duderella het volgende:
Zes jaar geen seks met Rob de Nijs!
Ik heb al 37 jaar geen seks met Rob de Nijs en ik kan er geen genoeg van krijgen!
Ik zou me er ook niets bij kunnen voorstellenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:55 schreef Duderella het volgende:
Zes jaar geen seks met Rob de Nijs!
Ik heb al 37 jaar geen seks met Rob de Nijs en ik kan er geen genoeg van krijgen!
Hiermee is alles verklaard! Héél rattengate!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef cindy10 het volgende:
Als ik had moeten kiezen tussen sex met rob de nijs,of een ezel in mijn woonkamer....had die ezel er al gestaan vanaf dag 1 van de relatie
*proest, mijn eerste lach van de dagquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef cindy10 het volgende:
Als ik had moeten kiezen tussen sex met rob de nijs,of een ezel in mijn woonkamer....had die ezel er al gestaan vanaf dag 1 van de relatie
bronquote:Belinda Meuldijk moet huis uit
UTRECHT - Belinda Meuldijk moet de voormalige echtelijke woning in Bosch en Duin binnen zes weken verlaten.
Dat heeft de voorzieningenrechter in Utrecht vrijdag bepaald in een kort geding dat Meuldijk zelf had aangespannen tegen haar ex-man Rob de Nijs.
Meuldijk eiste juist dat ze langer zou mogen blijven. Ze is bang dat ze zonder geld op straat komt te staan. Maar haar eisen werden door de rechter afgewezen. Rob de Nijs eiste in hetzelfde kort geding dat Belinda snel zou vertrekken.
De rechter bepaalde dat Meuldijk binnen zes weken de woning moet ontruimen. De rechter legde een dwangsom op van 10.000 euro per dag tot een maximum van 300.000 euro.
Is er niet ergens een vrijstaande kinderboerderij die een paar beheerders zoekt?quote:
Voor zover ik weet welquote:Op zondag 31 mei 2009 15:47 schreef Greys het volgende:
Ben wel reuze benieuwd hoe ze dit nou gaan aanpakken.
Dus Rob zet ook zijn eigen gehandicapte zoon hiermee op straat begrijp ik?
Of loop ik hopeloos achter?
Dat zijn ze wel van plan om Yoshi te laten opnemen heb ik toen gehoord op tv!! Wel zielig voor Yoshiquote:Op zondag 31 mei 2009 17:08 schreef Duderella het volgende:
Ik meen dat Rob en Jet ervoor pleiten Yoshi te laten opnemen in een instelling. Belinda heeft dat steeds geweigerd te doen.
quote:zo 07 jun 2009, 18:11 Martijn van den Bergh wil terug op tv
AMSTERDAM - Nadat hij door LiveShop op straat werd gezet om zijn betrokkenheid bij 'rattengate', wil Martijn van den Bergh het weer proberen op de vaderlandse buis.
De ex-presentator heeft vandaag een pilot opgenomen. "Het is een nieuw programma, vergelijkbaar met Business Class", vertelt Martijn. "Ik heb ondernemers te gast, mensen die ontslagen worden maar wel talent hebben. Ik ga ze helpen."
Hij illustreert: "Er is bijvoorbeeld een stewardess die last had van 'rimpels' tussen haar borsten. En daar heeft ze een oplossing voor gevonden." Martijn heeft alles voor het programma zelf geregeld. "Het is een droomprogramma. Ik ga het aanbieden aan een omroep. Het is één schot, als ze het niet willen hebben is het wat mij betreft tabee tegen tv."
Martijn speelde twee jaar geleden foto's van het vervuilde huis van Belinda Meuldijk door naar weekblad Privé en raakte vervolgens zijn baan als presentator van LiveShop kwijt. Hij werd beschouwd als de 'kwade genius' in de zaak.
De voormalig presentator is ook bezig met het schrijven van een boek. "Ik wil mensen stimuleren door te schrijven over alles wat ik heb meegemaakt. Hoe je komt van angst tot zelfvertrouwen en van plankenkoorts tot performance. Wat heel belangrijk is als je in een crisis zit is dat je van je zwakte je kracht maakt", zei hij eerder
En Ros' boek "Over surinamers en andere vreemdgangers' maakt deze serie helemaal kompliet!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef Ole het volgende:
Ik ga alvast ruimte maken in mijn boekenkast
-boek Martijn
-boek papa van Roggel
-Belinda wil ook nog geloof ik
verwacht:
Boek van Patries: " Leven met een leugen"
Boek van Japio : " Het echte verhaal van Jan "
Boek van Micky: : " Hoe vind ik de ware liefde: alle kleuren van de regenboog "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |