Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Ole het volgende:
Nou niet bepaald dat je zegt dat je er zó in kunt trekken!
Ook de dood van het ezeltje!quote:
WELLUS!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:32 schreef Ole het volgende:
Ja dude, ik weet wel dat je het elke keer weer wegduwt, maar je moet toch een keer de realiteit onder ogen zien nu hoor!
Het ezeltje is niet meer en zal echt nooit meer terugkomen
Nee. Jet heeft Ole's account gestolen en probeert ons een loer te draaien!!quote:
Mwoehahahahahaha!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee. Jet heeft Ole's account gestolen en probeert ons een loer te draaien!!
Nee hoor, Rob is niet d00d...quote:
Rob is anders erg verdrietig over hoe er over hem geschreven wordt op internetquote:Op maandag 11 mei 2009 11:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mwoehahahahahaha!!!!
Blijft een hilarisch topic dit!![]()
Dag Ole Jet
Rob moet niet zeiken en snel een kindje maken bij Jet.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Rob is anders erg verdrietig over hoe er over hem geschreven wordt op internet![]()
Iedereen daar is zo gemeen!
Helemaal waar. Maar Martijn is al flink door het slijk gegaan, waar De Nijs nog steeds doorgaat met zijn leugens en leventje in de spotlight. Hij liet zich gebruiken, maar is veel te zwaar gestraft. Vooral als je ziet hoe de rest ermee wegkomt. Martijn heeft het niet bedacht en geen foto's gemaakt. Het enige dat hij heeft gedaan is het lekken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, Rob heeft een paar dingen niet helemaal netjes aangepakt, maar dat maakt Martijn natuurlijk ook geen heilige.
Ja, ik zei nog wel "http://forum.fok.nl/......uhmm uhm.... Ah fuck it, Google Ole maar."quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:40 schreef Ole het volgende:
Martijn is gewoon gebruikt door Astrid en Jet. En is idd teveel gestraft al.
Je had hem eigenlijk een linkje naar dit topic moeten geven El_Che
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:47 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ja, ik zei nog wel "http://forum.fok.nl/......uhmm uhm.... Ah fuck it, Google Ole maar."![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:47 schreef El_Che het volgende:
Ik zat vanavond in de trein bij Martijn van den BerghMaar ik wist zijn naam niet meer en ging in eerste instantie gewoon zitten. Bij het uitstappen vroeg ik: "Jij bent toch van dat ene?" (ik weets, erg
) Waarop hij antwoordde: "Vraag je dat nou in een volle trein!?" Ik zo van: "Ja, nee, wilde even zeggen dat ik het schandelijk vind dat die twee er zo mee wegkomen en ze jou zo naaien." VDB: "Oh
Dank je."
Klinkt raar, maar ik was blij het hem eens te kunnen zeggen![]()
Was dus helemaal vergeten hoe hij heet, maar kan me echt kwaad maken om dat geschijnheil van Rob
quote:Kredietcrisis treft Rob en Belinda
Uitgegeven: 14 mei 2009 14:00
Laatst gewijzigd: 14 mei 2009 14:00
UTRECHT - Door de kredietcrisis is het moeizame compromis dat de ex-geliefden Rob de Nijs en Belinda Meuldijk in december bereikten, gaan wankelen.
Meuldijk vreest dat zij door de prijsdaling van hun woning in Spanje zonder geld op straat komt te staan. Dat bleek donderdag tijdens een kort geding bij de rechtbank in Utrecht.
Belinda Meuldijk kreeg na de scheiding van de zanger, vorig jaar, te horen dat ze moest vertrekken uit de voormalige echtelijke woning in Bosch en Duin.
Ze wil echter in de woning blijven, tot ze zeker weet dat ze de helft van de waarde van hun Spaanse woning krijgt. Het Spaanse stulpje staat voor 450.000 euro te koop.
Betalen
Rob de Nijs was zelf niet aanwezig op de zitting. Zijn manager Frank Jansen vertelde dat De Nijs het deel van Meuldijk indien nodig aan haar zal betalen.
Desondanks vreest Meuldijk dat zij te weinig overhoudt, omdat De Nijs ook nog andere schulden heeft. De partijen kwamen er tijdens de zitting niet uit.
De rechter doet op 29 mei uitspraak.
© ANP
quote:15-05-2009 08:23:12
BELINDA NOG TWEE WEKEN IN SPANNING
Donderdag diende het kort geding dat Belinda Meuldijk had aangespannen tegen haar ex-man Rob de Nijs.
Belinda hoopte hiermee te bewerkstelligen dat zij (nog) niet uit het huis in Bosch en Duin zou moeten vertrekken. De advocaat van Rob liet weten dat de zanger eist dat Belinda binnen acht dagen het huis uit gaat .
Voor elke dag dat zij langer in het huis verblijft, zou zij 25.000 euro moeten betalen. "Over twee weken doet de rechter uitspraak," vertelt Thierry Duval, de partner van Belinda, aan Story.nl. "In het kort geding, waarbij Rob overigens niet aanwezig was, stuurde de rechter de partijen de gang op om er samen alsnog uit te kunnen komen. Maar het overleg liep op niets uit. "We wachten nu de uitspraak af," aldus Thierry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |