te beginnen met deze zinquote:foto Op woensdag 17 december 2008 20:59 schreef MadGuy het volgende:
Ooit maar een keer alle solrdigheidjes eruit proberen te halen.
inderdaad een sterke release. Met wel wat minpuntjes, over dingen die onverklaarbaar ontstaan na het upgraden vanaf een versie anders dan 2.6.5, maar daar is overheen te komen.quote:
Printscreen toevallig?quote:foto Op vrijdag 19 december 2008 15:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
inderdaad een sterke release. Met wel wat minpuntjes, over dingen die onverklaarbaar ontstaan na het upgraden vanaf een versie anders dan 2.6.5, maar daar is overheen te komen.
Heb net een thema van de default Habari installatie geport naar Wordpress, release is dit weekend.
zal vanavond even een screen posten.quote:
een thema met sidebar is niet zo moeilijk om aan te passen, welk thema is het?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:42 schreef MadGuy het volgende:
Ik maak nog gebruik van 2.5, de Nederlandse vertaling is er doorgaans niet zo snel en omdat ik me vooral op een Nederlandstalige doelgroep richt is dat wel nodig. Ik heb er te weinig soep van gegeten om zelf te vertalen, maar is het wel mogelijk met een beetje zoeken?
Ook nog zoiets: de theme die ik gebruik en een beetjea heb aangepast aan eigen wensen blijkt het bestaan van widgets volledig te ontkennen, grrr.Dat moet ik ook nog eens aanpassen dus...
dan was het de laatste manuele update en ben je al zo ongeveer klaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:18 schreef JortK het volgende:
Op dit moment ben ik aan het upgraden naar 2.7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop