zou wel makkelijk zijn!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pff.. Dat bepaal ik zelf wel, straks heeft ie een lichaamshaar-fetish.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet je dat nou persé in dit topic ook nog eens quoten?
Ik ben moeilijk, dus ik doe moeilijk.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben moeilijk, dus ik doe moeilijk.
Dat doe ik dan wel weer graag.
En dat is volgens mij ook vele malen leuker dan man zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
duh, je bent van het vrouwelijk geslacht
Amen, sister!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat ik niet het gezeik van een vrouw hoef aan te horen.
Je eigen gespetter overstemt al het andere gezeik?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat is volgens mij ook vele malen leuker dan man zijn.
ik kan er wel mee omgaan....quote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat is volgens mij ook vele malen leuker dan man zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je eigen gespetter overstemt al het andere gezeik?
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan er wel mee omgaan....
ik luister heel aandachtig, al duurt het een uur lang... en dan pak ik haar stevig vast:' Zo, dat ben je weer ff kwijt he!De kunst van het wel luisteren maar niet luisteren is door de mannen door de eeuwen heen uitstekend ontwikkeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Waar de vrouwen ook weer over kunnen zeurenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De kunst van het wel luisteren maar niet luisteren is door de mannen door de eeuwen heen uitstekend ontwikkeld
Dat is een goed voornemen voor 2009 dan!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet gewoon leren mn mond te houden af en toe.
Is beter voor mij
Welkom bij 5maanden terugquote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet gewoon leren mn mond te houden af en toe.
Is beter voor mij
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan er wel mee omgaan....
ik luister heel aandachtig, al duurt het een uur lang... en dan pak ik haar stevig vast:' Zo, dat ben je weer ff kwijt he!Iemand die zo goed luistert naar een vrouw, blijft niet lang single.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb maar weinig goede voornemensquote:Op woensdag 17 december 2008 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is een goed voornemen voor 2009 dan!
Goede voornemens zijn een excuus voor mensen die dingen willen veranderen maar dat toch niet doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig goede voornemensweet toch dat ik er veel nooit waar kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |