Nouja goed, als die kerel echt met bruut geweld tekeer is gegaan, maakt hij natuurlijk wel meer stuk. Maar als hij dat dus niet gedaan heeft, is het maar de vraag of ze er iets van gemerkt heeft.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:14 schreef yyentle het volgende:
[..]
Op speciaal verzoek gezocht en gevonden:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies
nou moet ik echt even tegengas geven... ik zweef een beetje tussen jullie in maar sluit meer aan op DS4 en die andere dan bij jou...quote:Op woensdag 31 december 2008 01:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nouja goed, als die kerel echt met bruut geweld tekeer is gegaan, maakt hij natuurlijk wel meer stuk. Maar als hij dat dus niet gedaan heeft, is het maar de vraag of ze er iets van gemerkt heeft.
En bovendien, het meisje is 11. Denk sommigen nu echt dat ze meteen aan "sexueel misbruik" denkt als ze wakker word met een vervelend gevoel? Waarschijnlijk kent ze het hele begrip niet eens. Dat kind had waarschijnlijk gewoon geen idee.
Dus, even voor de beeldvorming: het ene moment ben je alleen thuis met je vader, enkele uren later kom je versufd bij met, laten we zeggen, een pijnlijke schaamstreek; je hebt geen idee waar dat door komt, het "filmpje" ervoor is weg maar je bent nog steeds in gezelschap van alleen je vader. En je gaat over tot de orde van de dag?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:06 schreef Lemmeb het volgende:
Nogmaals, als je bedwelmd wordt door GHB dan weet je er achteraf inderdaad helemaal niks meer van. En als kind geldt dat alleen nog maar sterker, die zijn dan helemaal van de wereld. Ik neem dat je zelf wel kunt verzinnen wat het ideale moment is om het goedje toe te dienen, zodat ze je er zeker van kunt zijn dat ze er achteraf echt niks van gemerkt heeft.
[..]
Says who?
Nogmaals, was er door punt 1 wel wat gebeurd (i.c. verkrachting), dan had dat onherroepelijk fysieke schade achtergelaten bij een meisje van 11. En dat had dan op zijn beurt wel degelijk enig bewijs kunnen opleveren. Maar dit alles is niet gebeurd, het strandt bij een veronderstelling zonder feitelijke grondslag.quote:Nogal wiedes, aangezien het o.a. door punt 1 vrijwel onmogelijk is hier enig bewijs voor te verzamelen. Echter, dit is geen feit dat ergens op wijst, het vooral een feit dat nergens op wijst. Dit betekent niet dat het feitelijk niet gebeurd is, het betekent alleen dat het niet bewezen kan worden. En dus is hij voor de wet onschuldig. Neemt niet weg dat ik het zaakje absoluut niet vertrouw, en daar heb ik imho alle reden toe.
Ik heb van horen zeggen dat ze in de lik een mega schurft hebben aan pedo's en die worden altijd gepakt!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:11 schreef Copycat het volgende:
Dat ie maar veelvuldig verkracht mag worden in de lik.
Daarom zei ik ook dat artsen meestal niet verder komen dan een verdenking.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nouja goed, als die kerel echt met bruut geweld tekeer is gegaan, maakt hij natuurlijk wel meer stuk.
Mwah, ervan overtuigd... laat ik het zo zeggen... als ik de moeder van het kind was, zou ik het heel snel daar weghalen, desnoods kidnappen.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:23 schreef GewoneMan het volgende:
reden jij bent ervan overtuigd dat ze door haar vader is verkracht/misbruikt en dat is gewoon niet hard te maken.
Ik acht hem ook niet schuldig aan alles wat eventueel mogelijk zou zijn. Ik heb het hier alleen over mogelijk sexueel misbruik van zijn dochter. Dat acht ik, gezien alle feiten, zéér aannemelijk. En ik denk ook dat de rechter dat in z'n achterhoofd had toen hij hem veroordeelde.quote:het is een mogelijkheid ja dat zeer zeker maar doe niet alsof iedere viezerik/pedo/whatever ook direct schuldig is aan alles wat mogelijk zou zijn.
Je was eerder wel degelijk ervan overtuigd (vandaar ook mijn frontale aanvallenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:32 schreef Lemmeb het volgende:
Mwah, ervan overtuigd... laat ik het zo zeggen... als ik de moeder van het kind was, zou ik het heel snel daar weghalen, desnoods kidnappen.
Nougoed, ik sta er toch van te kijken dat je dit zelf niet kunt bedenken, maar het ideale moment lijkt me een toediening direct voor het slapen gaan. Bijvoorbeeld via het verplichte "voor-het-slapen-gaan-gezondheidsdrankje". Hoe de avond dan verder verloopt mag je er zelf bij verzinnen.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Dus, even voor de beeldvorming: het ene moment ben je alleen thuis met je vader, enkele uren later kom je versufd bij met, laten we zeggen, een pijnlijke schaamstreek; je hebt geen idee waar dat door komt, het "filmpje" ervoor is weg maar je bent nog steeds in gezelschap van alleen je vader. En je gaat over tot de orde van de dag?
Ik heb overigens geen enkele ervaring met het toedienen van GHB, laat staan bij kinderen, dus nee, ik heb geen idee wat "het ideale moment" is.
Hierover blijven we dan van mening verschillen. Dat ligt er imho maar net aan wat die kerel precies heeft uitgevreten. En bovendien werkt GHB als een spierverslapper. Het is niet voor niks dat het zo vaak als rapedrug gebruikt wordt.quote:Nogmaals, was er door punt 1 wel wat gebeurd (i.c. verkrachting), dan had dat onherroepelijk fysieke schade achtergelaten bij een meisje van 11.
Had inderdaad, als er inderdaad sprake was van ernstige fysieke schade en je er op tijd (dwz binnen enkele uren) bij bent.quote:En dat had dan op zijn beurt wel degelijk enig bewijs kunnen opleveren.
Ik hoor hier toch heel wat anders dan hoe je me eerder in dit topic bejegende en van "verzinsels" beschuldigde. Dat doet mij dan weer deugd.quote:Het doet me overigens deugd dat ook jij je nu tot de feiten beperkt. Dat jij het zaakje niet vertrouwt, is iets waar je in mij zelfs een medestander vindt. Je hebt er alleen zo bar weinig aan
Goed, eea blijft natuurlijk ook een kwestie van interpretatie. En als ik het zo teruglees klonk het inderdaad wel erg stellig.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Je was eerder wel degelijk ervan overtuigd (vandaar ook mijn frontale aanvallen).
Verkrachting toch? Althans, dat is wat jij poneerde.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:40 schreef Lemmeb het volgende:
Dat ligt er imho maar net aan wat die kerel precies heeft uitgevreten.
quote:Met die pijn in de schaamstreek kan het overigens alles meevallen, aangezien GHB een sterk spierverslappende werking heeft.
Desalniettemin, we hebben het nog steeds over een 11-jarige, ik hoef jou niet uit te leggen dat een meisje van die leeftijd nog lang niet volgroeid is.quote:En bovendien werkt GHB als een spierverslapper. Het is niet voor niks dat het zo vaak als rapedrug gebruikt wordt.
Laten we het zo zeggen: je fantasie ging behoorlijk met je aan de haal om de stelligheid van je beweringen te kunnen rechtvaardigen (zie ook mijn vorige reply). In feite bespeur ik dat hier nog steeds een beetje met je uiteenzetting over GHB, het ontbreken van fysieke schade, etc.quote:Ik hoor hier toch heel wat anders dan hoe je me eerder in dit topic bejegende en van "verzinsels" beschuldigde. Dat doet mij dan weer deugd.
Het toeval wil dat, volgens mij, DS4 in die quote ook nog eens refereerde aan een post van mijquote:Op woensdag 31 december 2008 01:50 schreef Lemmeb het volgende:
Mijn stelligheid was overigens vooral een reactie op de manier waarop met name DS4 in het begin van het topic de theorie aan de man probeerde te brengen dat er van sexueel misbruik door de vader geen sprake was geweest. Dat vond ik bijzonder naïef.
Dat valt wel mee. Niet erger dan dat DS4s fantasie met hem aan de haal ging door er maar eventjes vanuit te gaan dat de man zijn eigen dochter "waarschijnlijk" niet zou hebben misbruikt.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:51 schreef r_one het volgende:
Laten we het zo zeggen: je fantasie ging behoorlijk met je aan de haal om de stelligheid van je beweringen te kunnen rechtvaardigen (zie ook mijn vorige reply).
Hoezo? Ben jij de absolute kenner op het vlak van verkrachte 11-jarigen ofzo? M.a.w., wat maakt jou de absolute kenner en mij een fantast?quote:In feite bespeur ik dat hier nog steeds een beetje met je uiteenzetting over GHB, het ontbreken van fysieke schade, etc.
ja idd wat een varken.... en ja pedos krijgen veel "liefde" en aandacht in de bakquote:Op woensdag 31 december 2008 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat ze in de lik een mega schurft hebben aan pedo's en die worden altijd gepakt!
Vreemde is moordenaars etc, doen niet zo terzake, maar zodra er ééntje bij is die pedo is ...pakken ze hem allemaal!
Het doet me denken aan het verhaal van Peter.R de Vries...
ook zo'n ranzaard die met een knulletje afspreekt op een donker eng pad, en Peter houdt hem aan en wat zegt die lul?
Ik heb toch niks gedaan? Ik heb het kind niet aangeraakt, nee maar de dildo zat al in zijn rugtas...gatver kotsmisselijk wordt je van zulke lui...en maar ontkennen!
Bah BAH!
Nee sorry. Als je zegtquote:Op woensdag 31 december 2008 02:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Het toeval wil dat, volgens mij, DS4 in die quote ook nog eens refereerde aan een post van mij![]()
DS4 (en ik ook) benaderde de vraagstelling puur vanuit juridisch oogpunt (net zoals een rechter ook moet toetsen), binnen dat kader is er geen ruimte voor speculaties, enkel voor feiten. Naïef? Nee, eerder klinisch.
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:01 schreef DS4 het volgende:
Zoals hierboven al staat: waarschijnlijk is dat niet het geval. En gelukkig maar...
heeft bijzonder weinig met een juridische benadering te maken. Maar vooral met geruchten en met wensdenken.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:44 schreef r_one het volgende:
Volgens ingewijden is de koppelarij bij 'pogen tot' gebleven en had het meisje zelfs geen flauw benul van de lugubure plannen van d'r pa.
Ik volsta even met te refereren aan je eerdere "overtuiging" op basis van aannames; DS4 regaeerde daarop, beperkte zich tot de feiten en concludeerde. Ik zie daarin geen fantasie.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:05 schreef Lemmeb het volgende:
Dat valt wel mee. Niet erger dan dat DS4s fantasie met hem aan de haal ging door er maar eventjes vanuit te gaan dat de man zijn eigen dochter "waarschijnlijk" niet zou hebben misbruikt.
Ik vind dit alles allesbehalve voordehandliggend, irreëel mag je ook zeggen. Praat ik dan als 11-jarigen-verkrachten-kenner? Nee, dat zullen we toch niet hopenquote:Hoezo? Ben jij de absolute kenner op het vlak van verkrachte 11-jarigen ofzo? M.a.w., wat maakt jou de absolute kenner en mij een fantast?
Ik zeg nergens dat er zeker weten geen schade was, maar wel dat dat niet per se zo hoeft te zijn, ook door die GHB. En dat als het wel het geval is, het nog maar de vraag is of een onwetende 11-jarige dat meteen interpreteert als dat ze sexueel zou zijn misbruikt.
Daarnaast kan het ook nog eens zo zijn dat ze een dergelijk voorval meteen verdringt en het dus nooit meer boven water komt, zeker gezien het feit dat ze eea helemaal niet bewust heeft meegemaakt. Die gaat, mits niet teveel schade, gewoon weer naar school en verder met de orde van de dag.
Prima, als je het perse door DS4 zelf bevestigd wilt zien, dan wachten we dat toch gewoon af?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee sorry. Als je zegt
[..]
dan is er geen sprake van een juridische benadering. DS4 geloofde dat gewoon echt, vandaar dat "en gelukkig maar"...
En ook jouw eerdere opmerking
[..]
heeft bijzonder weinig met een juridische benadering te maken. Maar vooral met geruchten en met wensdenken.
De wet.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:41 schreef El_Matador het volgende:
Dat is inderdaad prima. (uitlokking) Wat is erop tegen?
Vind je het nu echt sterk om nu uitzonderingen mogelijk zijn de uitzondering tot wet te verklaren?quote:
Nee, niet zo maar. Maar ik durf te wedden dat de politie in dit geval het wel heeft willen onderzoeken en ik kan mij moeilijk voorstellen dat je als moeder dat niet toe zou staan (de praktijk is overigens nogal eens anders, maar dan omdat men de partner wil beschermen).quote:Een inwendig onderzoek doen ze niet zomaar bij een kind van 11 jaar. Het gaat over een levend wezen, bovendien nog een kind. Een kind is geen pop waarbij je zomaar even inwendig onderzoek doet omdat iemand iets wil weten of bewijzen.![]()
O, dus je vindt hetzelfde als ik: als het zo blijkt te zijn komt het niet volledig onverwacht, maar je vindt het niet normaal om er maar vanuit te gaan. Zijn we eruit.quote:Ik heb niet gezegd dat ik het doodnormaal acht om er vanuit te gaan dat die vader zijn dochter heeft verkracht: dat maak jij ervan.![]()
Het zou me overigens helemaal niet verbazen.
Of het kind tegen nog meer trauma's.quote:Nee, niet zo maar. Maar ik durf te wedden dat de politie in dit geval het wel heeft willen onderzoeken en ik kan mij moeilijk voorstellen dat je als moeder dat niet toe zou staan (de praktijk is overigens nogal eens anders, maar dan omdat men de partner wil beschermen).
Als hij er mee door zou zijn gegaan (waar de politie logischerwijs niet op wacht) wel. Zou hij uiteindelijk niet doorzetten dan niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef Picchia het volgende:
Maar dan nog is 18 maanden voor het aanbieden van zijn kind en het voorbereiden van wel erg slap.
Dit is niet waar. Weliswaar kan het zo zijn dat je je niets meer herinnert van het moment zelf, maar dat hoeft niet. Echter, het lijkt mij onzinnig om te veronderstellen dat als je in verdoofde toestand verkracht bent dat je dan als je bij je positieven komt niets merkt. Ik sluit het niet uit, maar in de meeste gevallen zal het niet zo zijn.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:06 schreef Lemmeb het volgende:
Nogmaals, als je bedwelmd wordt door GHB dan weet je er achteraf inderdaad helemaal niks meer van. En als kind geldt dat alleen nog maar sterker, die zijn dan helemaal van de wereld. Ik neem dat je zelf wel kunt verzinnen wat het ideale moment is om het goedje toe te dienen, zodat ze je er zeker van kunt zijn dat ze er achteraf echt niks van gemerkt heeft.
Inwendig onderzoek is dan ook niet bedoeld om te kijken of het maagdenvlies nog intact is...quote:Op woensdag 31 december 2008 01:14 schreef yyentle het volgende:
Op speciaal verzoek gezocht en gevonden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies
Wijs mij even op jouw reactie waar jij in gaat op het door mij genoemde argument...quote:
Daar heb je wel gelijk in, het is goed mogelijk dat ze het gewoon weg zet als "wakker worden met vervelend gevoel". Alleen: geconfronteerd met de waarheid over haar vader... zou ze dan niet 1+1 gaan uitrekenen?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:17 schreef Lemmeb het volgende:
En bovendien, het meisje is 11. Denk sommigen nu echt dat ze meteen aan "sexueel misbruik" denkt als ze wakker word met een vervelend gevoel? Waarschijnlijk kent ze het hele begrip niet eens. Dat kind had waarschijnlijk gewoon geen idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |