Niet overdrijven hequote:Op woensdag 17 december 2008 16:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuh, Great Minds en Amygaat niet samen helaas
Damn, 380x ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDETERINGTYFUSKUTZOOI ^&*56&*^&*%&(%&^$#(^&*(^&%&*)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
Ja, en vooralquote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
Dat gaat je een hoop geld kosten zoquote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jezus, zijn er echt mensen die dit goed vinden?
Nou, inderdaad, supervet.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:39 schreef 3FMaster het volgende:
Wel vet dat Paul van den nacht een hakkuhnacht maakt
Super vet inderdaad maar helaas wel op zondagnacht.. *grom*. Zaterdagavond/nacht zou helemaal gaaf zijn geweest.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:39 schreef 3FMaster het volgende:
Wel vet dat Paul van den nacht een hakkuhnacht maakt
Ben ik even blij dat ik vakantie hebt, maar ik leef met je meequote:Op woensdag 17 december 2008 16:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super vet inderdaad maar helaas wel op zondagnacht.. *grom*. Zaterdagavond/nacht zou helemaal gaaf zijn geweest.
We moeten trouwens het topic wel weer zodanig timen dat het precies bij de start van SR dichtgaat en dat we dan precies een speciaal 3FM SC SR topic kunnen openenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben denk ik wat laat met m'n TVP...?
Och, nog een dag en dan begint SR.
En nog twee dagen tot m'n kerstvakantie (jammer genoeg dus eigenlijk een dag te laat).
Hier ook nog 2 dagen hoor, je bent niet de enigste.. Maar ik hoef maar tot 11:00.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben denk ik wat laat met m'n TVP...?
Och, nog een dag en dan begint SR.
En nog twee dagen tot m'n kerstvakantie (jammer genoeg dus eigenlijk een dag te laat).
Of je roept een modje!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
We moeten trouwens het topic wel weer zodanig timen dat het precies bij de start van SR dichtgaat en dat we dan precies een speciaal 3FM SC SR topic kunnen openen
We moeten wel ff wat vinden om snel ontopic over te discusseren, zodat het topic legaal dichtkan dan
Ja hoor, hoe laat?quote:
We tellen hier gewoon doorquote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
We moeten trouwens het topic wel weer zodanig timen dat het precies bij de start van SR dichtgaat en dat we dan precies een speciaal 3FM SC SR topic kunnen openen
We moeten wel ff wat vinden om snel ontopic over te discusseren, zodat het topic legaal dichtkan dan
Inderdaad... Om eerlijk te zijn had het nog best iets langer mogen duren!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:33 schreef 3FMaster het volgende:
Damn! Deze heb ik lang niet gehoord.
Eigenlijk denk ik dat we best morgen al met de SR-topictitels kunnen beginnen. Dan kunnen we mooi de laatste aanloop ernaartoe meenemen.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik stel voor 920 al om te dopen tot SR deelquote:Op woensdag 17 december 2008 18:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat we best morgen al met de SR-topictitels kunnen beginnen. Dan kunnen we mooi de laatste aanloop ernaartoe meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |