abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2008 @ 09:52:59 #1
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_64080145

Waarom:
Vanwege het aflopen van mijn huidige contract bij KPN ben ik gaan rondkijken voor een nieuw abonnement. Ook mijn mobiel is weer aan vervanging toe dus die moet er ook bij.
Mijn voorkeur ligt bij een abonnement mèt onbeperkt internet erbij, en een Nokia N96 of Apple Iphone.
Ik was al bij diverse winkels geweest om te informeren en toestellen te kijken, maar daar werd ik niet vrolijk van... Gigantisch veel bijbetalen voor een leuk toestel, of een abonnement aangesmeerd krijgen waar je U tegen zegt om zo goedkoper datzelfde toestel te ontvangen.

Toch maar eens op internet kijken:
De toestellen die ik op het oog heb zijn goed verkrijgbaar, maar over het algemeen moet je veel (bij)betalen. Aangezien ik meer internet op mijn mobiel als sms/bel, zou een abonnement met onbeperkt internetten en +/- 2 uur bellen en een partijtje sms'jes voldoende zijn.
Er zijn voldoende online aanbieders van mobiele abonnementen dus er was wat tijd voor nodig om één en ander uit te zoeken.
Ik moet erbij zeggen dat ik wel een beetje sceptisch ben want in het verleden heb ik ook een keer via internet een abonnement afgesloten en dat was één grote ellende. (Nou jah, In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, zullen we maar zeggen).
Via diverse vergelijkingsites (o.a. www.telecomvergelijker.nl) heb ik heel wat aanbieders bezocht.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor www.gsmtrack.nl

Gezocht-Gevonden-Bestellen:
De reden dat ik heb gekozen voor Gsmtrack.nl is vrij simpel: Zij bieden de Nokia N96 gratis aan met een (voor mij) leuk abonnement erbij. Ik heb gekozen voor aanbieding 1: Gratis Nokia N96, Vodafone onbeperkt internet + 150 belminuten of 300 sms'jes.
Vodafone biedt 3,6 Mb/s dus lekker snel. Een tweede voordeel is dat je de papierwinkel op drie verschillende manieren mag aanbieden:
-Per post
-Per fax
-Per mail
Op zondag 14 december heb ik het contract op de site ingevuld en uitgeprint. (Je zit pas vast aan het contract op het moment dat gsmtrack.nl alle bescheiden heeft ontvangen). Aangezien ik nog wat vragen had, heb ik alle bescheiden ingescanned en op mijn mobiele telefoon opgeslagen. Nu kon ik maandagochtend telefonisch contact zoeken met gsmtrack.nl en bij bevredigende antwoorden op mijn vragen de contracten en overige bescheiden mailen.
Ik belde tegen 11:45 en er werd meteen opgenomen! Ik had eerlijk gezegd verwacht minstens een kwartier in de wacht te staan, dus dit was een meevaller.
Mijn vragen werden goed en duidelijk beantwoord, en na een tweetal minuten hing ik op.
De papierwinkel heb ik vervolgens direct gemailed.

Verder:
Maandag 15 december om +/- 11:55 uur alles doorgemailed. Tegen 15:00 uur kreeg ik keurig een bevestiging dat alles goed en duidelijk was overgekomen, en de aanvraag in behandeling is genomen. Normalerwijze kun je met +/- 3 werkdagen je nieuwe mobiel in de bus verwachten.

Ik zal hier bijhouden hoe het verder verloopt, of er nog onduidelijkheden naar boven komen of anders wat.
Na ontvangst van de Nokia N96 volgt hier ook een review over.
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_64081920
Klinkt als een goeie service so far. Ben benieuwd naar het verdere verloop.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_64119436
Hoeveel kost het abbonement? (of heb ik hier over heen gelezen)
Cool story, Hansel.
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:04:11 #4
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_64165956
Update:

Maandag 15 december heb ik het contract en alle bescheiden gemailed, en 's middags kreeg ik een bevestiging dat alles goed ontvangen was.

Woensdag 17 december kreeg ik keurig een mailtje dat het pakketje met de telefoon en simkaart was verzonden. Middels een tracktrace code kon ik eventueel het pakketje volgen.

Donderdag 18 december stond tegen 15 uur een pakketdienst voor de deur met de Nokia N96! Wow, over een snelle service gesproken! In het pakket, overigens de Transformers editie, zat naast de N96 een simkaart en een cadeaubon ter waarde van euro 25.- Om te besteden bij gsmtrack.nl.
De telefoon ziet er fantastisch uit, en ik heb geen spijt dat ik niet de Iphone heb gekozen.

Het abonnement is trouwens:
Gratis Nokia N-96 16 GB Black. Voor de specificaties klik hier !
Vodafone Basis 27,50 voor 24 maanden. Voor de specificaties klik hier !
Nu met Life-Time korting, dus elke maand voordeel
Geen aansluitkosten

Uitleg
Deze aanbieding bestaat uit het volgende:
U sluit een Vodafone Basis 27,50 abonnement af voor 24 maanden.
U betaalt voor het abonnement ¤ 22,00 per maand plus het eerste jaar ¤ 2.50 voor de Zorgeloos Internet bundel.
U betaalt dus totaal slechts ¤ 24.50 per maand
U krijgt van Vodafone iedere maand opnieuw 200 min of 400 sms en onbeperkt gebruik van mobiel internet.
U krijgt van GSMtrack.nl de Nokia N-96 16 GB Black helemaal gratis !

Extra
U betaalt ¤ 9,50 verzendkosten.

Deze aanbieding is geldig t/m 12.00 uur op 30 Dec 2008. Aanvragen die wij later ontvangen zullen niet meer worden verwerkt.
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:51:23 #5
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_65127942
Gsmtrack is erg goed.

Ik had een pre-paid Samsung U600 besteld, en die gebruik ik nog. Was erg goedkoop toendertijd, en heel veel variatie. Zat wel een Tsjechische handleiding bij, maar voor de rest was er niets op aan te merken.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  zondag 18 januari 2009 @ 23:37:13 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65192873
Ook ik heb lauter goede ervaringen met gsmtrack.nl
pi_65221568
Idem hier.
Aanwezig.
pi_75177061
Sorry voor de kick, maar vond dat ik er geen nieuw topic voor hoefde te openen. Ik ben op zoek naar een los toestel en wel een Blackberry Curve 8520. Echter, overal vind ik op internet branded toestellen (Vodafone, KPN, T-Mobile) voor rond de 210 euro, maar de non-branded toestellen zijn rond de 240.

Echter, bij GSMTrack vind ik, volgens hun site, een simlockvrij, non-branded, toestel voor 212 euro. Wie kan mij zeggen of dit inderdaad een non-branded Blackberry is? Linkje: http://www.gsmtrack.nl/index.php?page=merken&action=toestellos&id=799
pi_75368674
Ik heb eigenlijk alleen nog maar goede ervaringen met GSM track. Maar in de telefoonmarkt kun je wel altijd uren doorzoeken totdat je de goedkoopste hebt gevonden.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:05:56 #10
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75447334
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:00 schreef BlackRhino het volgende:
Sorry voor de kick, maar vond dat ik er geen nieuw topic voor hoefde te openen. Ik ben op zoek naar een los toestel en wel een Blackberry Curve 8520. Echter, overal vind ik op internet branded toestellen (Vodafone, KPN, T-Mobile) voor rond de 210 euro, maar de non-branded toestellen zijn rond de 240.

Echter, bij GSMTrack vind ik, volgens hun site, een simlockvrij, non-branded, toestel voor 212 euro. Wie kan mij zeggen of dit inderdaad een non-branded Blackberry is? Linkje: http://www.gsmtrack.nl/index.php?page=merken&action=toestellos&id=799
Even bellen met gsmtrack zelf?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')