abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64078586
Hier een vraag van een wanhopig iemand. Ik ken een jongen waar ik altijd al wat vlindertjes bij had wanneer ik hem zag. Nu is van het weekend eindelijk hetgeen gebeurd waar ik al een poos op hoopte....en oh oh wat een tegenvaller. Ik heb een boel meegemaakt, t was dus lang niet mijn eerste (ben ook 24...) maar hier ben ik me rot van geschrokken. Zijn penis was echt enorm.........maar dan ook echt heeeeeeel groot. Ga nu niet vragen hoe groot precies want ik ben dr natuurlijk niet direct met een meetlint bij gaan staan maar geloof me...echt huge...
Nu voel je m natuurlijk al aankomen. Op het Moment Supreme.....kwam ik erachter dat het eigenlijk niet paste....niet in de lengte maar in de omvang bedoel ik. Om even een kleine aanduiding te geven..ik kon er bij lange na niet mijn hand omheen leggen. Wat een pijn heb ik gehad, alsof de botten die je aan het begin van de vagina hebt niet wijd genoeg waren. Nu is mijn vraag, wordt dit beter, rekt dit een beetje op, of blijft dit altijd zo'n pijn doen.
Heb er nu nog altijd last van.

Graag reacties.

Groetjes Charel
pi_64078629
Een woord, glijmiddel.
pi_64078667
er kan een baby uit en die's toch echt nog groter...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 17 december 2008 @ 08:18:02 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_64078792
had ook es vriendje met een enorme grote. In het begin dacht ik ff: holy moses wow maar na paar keer vond ik er geen fluit meer aan want bleef pijn doen. Was er ook niet rouwig om dat het uit was alleen al om die reden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 december 2008 @ 08:19:39 #5
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64078806
quote:
Op woensdag 17 december 2008 08:07 schreef DrDarwin het volgende:
Waar is de lemming?
is dit niet de lemming?

Dr is genoeg op inet te vinden waar dingen die über huge zijn naar binnen gaan.
zelfs een kind kan er door.
gewoon voorzichtig proberen. ik denk dat je jezelf iets te nerveus maakt, zo wordt t minder nat en is de boel daar niet ontspannen. misschien is t wel n lichte vorm van vaginisme

mn vriendin moest ook aan t begin ff wennen aan de wat meer omvang dan dat ze gewend was.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_64078837
Er is ook zo'n aflevering van Sex and the City waarin een man een veel te grote heeft en het maar pijn blijft doen. Dat werd dus ook niets

Arme vent, hij kan er ook niets aan doen dat hij zo'n joekel heeft en het staat misschien 'leuk' onder de douche in de sportschool, maar voor de seks is het een ramp! (vergeet anaal maar en ook lekker helemaal gepijpt worden kan je wel vergeten, tenzij je van flink kokhalzende vrouwen houdt)

Ik kan als enige tips meegeven dat je veel glijmiddel moet proberen en het rustig moet opbouwen. Maar echt wennen gaat het volgens mij nooit... Wat eh...kut voor je.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 17 december 2008 @ 08:27:10 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64078903
quote:
Op woensdag 17 december 2008 07:39 schreef charel1 het volgende:
alsof de botten die je aan het begin van de vagina hebt niet wijd genoeg waren.
Uhuh.....
Terug naar Biologieles.....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64078958
quote:
Op woensdag 17 december 2008 08:27 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Uhuh.....
Terug naar Biologieles.....
Dat d8 ik ook!
Is vast een lemming...
pi_64079548
Toch fijn die topics waarin vrouwen eigenlijk opbiechten dat ze helemaal niet zo'n groot geschapen man willen

Kunnen alle mannen niet het nummer van die jongen krijgen? Als we dan in het vervolg worden we uitgelachen, dan bellen we (laten we 'm Bubba noemen) hem even en dan er lachend bij staan: "Ben je nu tevreden biatch?"

Of ben ik nu erg gefrustreerd bezig
pi_64079576
Vrouwen die te strak zijn is ook niet leuk hoor.
pi_64079649
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:21 schreef Hardrebel het volgende:
Vrouwen die te strak zijn is ook niet leuk hoor.
Oh ja, au....
pi_64079903
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Oh ja, au....
Dat niet maar is niet erg geil als je lul er niet in krijgt.
pi_64080701
We proberen er een serieuze draai aan te geven.. Dus een beetje opgeruimd..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_64080747
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:39 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Dat niet maar is niet erg geil als je lul er niet in krijgt.
Het proberen er in te komen was wel lekker eigenlijk.....
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 17 december 2008 @ 10:27:12 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64080865
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:19 schreef Tally het volgende:
We proberen er een serieuze draai aan te geven.. Dus een beetje opgeruimd..
Hoe serieus wil je het maken dat dan dat een vent zich voordoet als vrouw die nooit biologie les heeft gehad??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64080988
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:27 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Hoe serieus wil je het maken dat dan dat een vent zich voordoet als vrouw die nooit biologie les heeft gehad??
Er zijn ook meiden die dat probleem wel hebben (ookal is de TS misschien een man).. Dus zo serieus wil ik het maken..
pi_64082171
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Er zijn ook meiden die dat probleem wel hebben (ookal is de TS misschien een man).. Dus zo serieus wil ik het maken..
Leg dat maar eens uit dan.
pi_64082621
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:14 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Wat moet ik uitleggen? Dat er vrouwen/meiden bestaan met een te krappe vagina?
Dat er mannen bestaan met een dikkere penis dan andere mannen? Dat ookal is de TS niet serieus, je een topic toch nog een serieuze draai kan geven?
Volgens mij hoeft er weinig uitgelegd te worden hoor..
pi_64082818
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:14 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Naast het feit dat er mensen bestaan met een krappe vagina zijn er ook nog mensen die door soort zenuwen verkrampen op het moment dat iets de vagina wil binnen gaan.

En denk daarbij niet alleen aan een penis, maar ook aan een vinger, een dildo, of een wattenstaafje bij de dokter.

Om direct maar de ernst te vermelden; je zal al die lekkere dingen (of die nodige dingen; wattenstaafje) maar niet kunnen

Genoeg uitleg om serieus om te gaan met het topic lijkt me.
pi_64084320
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef livors het volgende:

[..]

Naast het feit dat er mensen bestaan met een krappe vagina zijn er ook nog mensen die door soort zenuwen verkrampen op het moment dat iets de vagina wil binnen gaan.

En denk daarbij niet alleen aan een penis, maar ook aan een vinger, een dildo, of een wattenstaafje bij de dokter.

Om direct maar de ernst te vermelden; je zal al die lekkere dingen (of die nodige dingen; wattenstaafje) maar niet kunnen

Genoeg uitleg om serieus om te gaan met het topic lijkt me.
Het ging edoch over een ontzettend dikke, maar verzonnen mannenaanhangsel.
Dan lijkt me deze draai aan dit topic niet erg relevant.
  woensdag 17 december 2008 @ 13:16:09 #21
219565 TruIvy
Shine, baby, shine!
pi_64086015
Desalniettemin komt het vaker voor dan je denkt. En dat heeft niks met vaginisme te maken. Je denkt toch niet dat als er een baby uitkomt dat dat erg comfortabel is? Je lichaam gooit dan alle pijnstillers en hormonen in de strijd om het daar ongevoelig en wijder te maken. Ik denk dat de enige oplossing is veel gljimiddel en oneindig veel geduld. Het went inderdaad wel. Maar heeft geen zin om te forceren, daar wordt het niet leuker van! Bovendien zal hij het vast wel eerder meegemaakt hebben. Lukt het niet na even proberen? Er zijn vast andere dingen die ook leuk zijn. (Pak de dildo uit het nachtkastje voor bij, verwen hem lekker op andere manieren)

Succes! Ik weet hoe lastig het kan zijn!
  woensdag 17 december 2008 @ 13:28:12 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64086411
je hebt oprek setjes. wel klote als het daarna uitgaat en je met een tovernaarsmouw achterblijft.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64095820
Altijd weer jammer dat er mensen zijn die aan je twijfelen en niet serieus ermee om kunnen gaan. Alsof ik hiermee te koop zou gaan lopen of dat ik een man zou zijn.....te stom voor woorden. Tja dat ik even niet zo snel op de naam bekkenbodem kan komen en dan gelijk voor man wordt uitgemaakt.......jammer.
Dit is iets wat ik graag wilde delen met anderen, iets wat ik nog nooit heb meegemaakt en er van op keek. Dacht serieus dat eigenlijk iedere penis wel in iedere vagina paste.

Voor de mensen die wel (heel fijn) de moeite nemen om serieus te reageren.
Nat was ik zeer zeker, ook echt nat genoeg, dus glijmiddel lijkt mij niet echt nodig. Ja de volgende keer mss wel want ik ben nu zo bang geworden dat het nu vast helemaal niet meer lukt. Het was echt in het begin van de vagina waar het echt zeer deed, de rest verder niet. Hopen dat er iemand nog een reactie plaatst.

Alvast maar weer bedankt..

Groetjes Charel
  woensdag 17 december 2008 @ 18:52:04 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64096031
nou ts, je weet nu dat dus niet elke penis in elke vagina past. en nu toch maar zo'n setje gaan halen? wat verwacht je verder van ons?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64096147
Nuttige tips, en misschien iets van ervaringen verder van anderen, wat je allemaal kunt doen om het toch zo aangenaam mogelijk te maken. Ook heb ik gehoord dat het toch op een gegeven moment lijkt dat een vagina zich aan een penis aanpast. Daar wilde ik graag meer over horen. Mss heb ik ietwat overdreven gereageerd net maar het is niet zo leuk dat mensen je gelijk niet serieus nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')