is dit niet de lemming?quote:
Uhuh.....quote:Op woensdag 17 december 2008 07:39 schreef charel1 het volgende:
alsof de botten die je aan het begin van de vagina hebt niet wijd genoeg waren.
Dat d8 ik ook!quote:Op woensdag 17 december 2008 08:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Uhuh.....
Terug naar Biologieles.....
Oh ja, au....quote:Op woensdag 17 december 2008 09:21 schreef Hardrebel het volgende:
Vrouwen die te strak zijn is ook niet leuk hoor.
Het proberen er in te komen was wel lekker eigenlijk.....quote:Op woensdag 17 december 2008 09:39 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Dat niet maar is niet erg geil als je lul er niet in krijgt.
Hoe serieus wil je het maken dat dan dat een vent zich voordoet als vrouw die nooit biologie les heeft gehad??quote:Op woensdag 17 december 2008 10:19 schreef Tally het volgende:
We proberen er een serieuze draai aan te geven.. Dus een beetje opgeruimd..
Er zijn ook meiden die dat probleem wel hebben (ookal is de TS misschien een man).. Dus zo serieus wil ik het maken..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe serieus wil je het maken dat dan dat een vent zich voordoet als vrouw die nooit biologie les heeft gehad??
Leg dat maar eens uit dan.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn ook meiden die dat probleem wel hebben (ookal is de TS misschien een man).. Dus zo serieus wil ik het maken..
Wat moet ik uitleggen? Dat er vrouwen/meiden bestaan met een te krappe vagina?quote:
Naast het feit dat er mensen bestaan met een krappe vagina zijn er ook nog mensen die door soort zenuwen verkrampen op het moment dat iets de vagina wil binnen gaan.quote:
Het ging edoch over een ontzettend dikke, maar verzonnen mannenaanhangsel.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef livors het volgende:
[..]
Naast het feit dat er mensen bestaan met een krappe vagina zijn er ook nog mensen die door soort zenuwen verkrampen op het moment dat iets de vagina wil binnen gaan.
En denk daarbij niet alleen aan een penis, maar ook aan een vinger, een dildo, of een wattenstaafje bij de dokter.
Om direct maar de ernst te vermelden; je zal al die lekkere dingen (of die nodige dingen; wattenstaafje) maar niet kunnen
Genoeg uitleg om serieus om te gaan met het topic lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |