met je gespamquote:
ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In dat andere topic bedoel je
Hehehe, die idioot geloofde echt dat je je Xbox om kon bouwen door een voedingskabeltje kapot te knippen.quote:
hej laatste tijd nog wat geks gedaan dan?quote:
Neu, werken en school enzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej laatste tijd nog wat geks gedaan dan?
en ook nog een kloon aanmaken voor zulke vragen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, die idioot geloofde echt dat je je Xbox om kon bouwen door een voedingskabeltje kapot te knippen.
Indd. Volgens mij wachtte hij er gewoon op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ook nog een kloon aanmaken voor zulke vragen.
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
eigenlijk ook niet zo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, werken en school enzo
Jij?
stomme sukkel toch ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd. Volgens mij wachtte hij er gewoon op.
joah, maar dat heet tegenwoordig toch ook nog uitgaan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Haha, ik ben zondag nog "uit" geweest. Gewoon een paar biertjes gepakt en een beetje gepoold
sorry, ben nog met van alles bezigquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit topic komt met z'n tweeën vanavond niet vol, in dit tempo.
Ik ook, nuquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry, ben nog met van alles bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |