Of ongeveer 140, ligt eraan waar je bent. En 140 is echt niet zo hard hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 10:41 schreef Grumpey het volgende:
ik weet niet hoor, maar 45 te hard op een autosnelweg, dan staat die teller dus op 170 (je krijgt enkele km cadeau).
Ja, of 115, ook niet zo hard, wel als er wegwerkzaamheden zijn. Dus hoe ernstig de overtreding is, dan hangt erg van de situatie af, en die kennen we niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef Telates het volgende:
[..]
Of ongeveer 140, ligt eraan waar je bent. En 140 is echt niet zo hard hoor
Die 45 te hard was snachts op de a2 thv den bosch. was allang blij heb der meschien wel harder gereden..quote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, of 115, ook niet zo hard, wel als er wegwerkzaamheden zijn. Dus hoe ernstig de overtreding is, dan hangt erg van de situatie af, en die kennen we niet.
De verleiding zal groot geweest zijn zo te horen..quote:Op woensdag 17 december 2008 13:57 schreef Remon het volgende:
[..]
Die 45 te hard was snachts op de a2 thv den bosch. was allang blij heb der meschien wel harder gereden..![]()
Het betrevende voertuig een Duc. deze stond overgends pas 12u om mijn ternaam stelling.. heel slecht![]()
Leeuwarden is wel centraal zeker.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:46 schreef r8ality het volgende:
Lekker logisch, de hoofdvestiging in Flensburg hebben. Lekker centraal.
Dat werkt het beste inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2008 20:58 schreef hplaserjet het volgende:
ik heb een paar rechtszaken bijgewoond met wegmisbruikers. Je kunt het beste je spijt betuigen en diep door het stof gaan, zeggen dat je nu bewust bent geworden van de risico's, dat je er van geleerd hebt en het nooit meer zal doen. Dan zijn rechters best mild voor je en kom je er wel met een lage boete vanaf.
Ik hoop op een rijontzegging van 2 jaar (zal wel niet gebeuren maar toch) en dan mag je dus ook niet lessen want je mag geen voertuig besturen. Simpel toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:34 schreef Remon het volgende:
[..]
Gaat hier niet over mijn rijstijl maar ik wil graag weten wat te verwachten bij de rechter zelf.
Hoop voor jou dat je het op het stukje hebt gedaan waar ze niet met de weg bezig waren/zijn een groot gedeelte is daar momenteel 90km per uur en dat van Den Bosch > Eindhoven en andere kant op idem.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:57 schreef Remon het volgende:
[..]
Die 45 te hard was snachts op de a2 thv den bosch. was allang blij heb der meschien wel harder gereden..![]()
Het betrevende voertuig een Duc. deze stond overgends pas 12u om mijn ternaam stelling.. heel slecht![]()
dit was in April 2007quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:57 schreef marlieske het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat je het op het stukje hebt gedaan waar ze niet met de weg bezig waren/zijn een groot gedeelte is daar momenteel 90km per uur en dat van Den Bosch > Eindhoven en andere kant op idem.
Je besteft je dus totaal niet waarom je nu voor moest komen en dat het niet zo'n kleine overtreding wasquote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef Remon het volgende:
Goed…
De schade is 218,- normaal 180 maar met 10% verhoging aangezien dit de 2e keer is.
met daar boven op 4 maanden voorwaardelijke rij ontzegging voor de komende 2 jaar
of 3 dagen cel bij geen betaling.
Als de overtreding ná april 2008 was geweest was ik heb daadwerkenlijk 4 maanden kwijt
”lucky me”
opzich viel het hele proces wel mee heb me een beetje druk gemaakt om weinig.
Waar uit verzin jij dat ik het niet Besef? En dit is mijn 3e verkeers boete sinds 2002. Alleen 2 binnen een jaar tijd jaquote:Op maandag 29 december 2008 13:58 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Je besteft je dus totaal niet waarom je nu voor moest komen en dat het niet zo'n kleine overtreding was
Gelukkig wordt je 3x per 2 jaar gepakt nu, dus kan je er zeker van zijn dat als je je gedrag niet verandert het de volgende keer een bus abbotje kopen wordtPlus dat je in de nieuwe regeling valt. En nee, dat rijbwijs kwijt kan je niet door even te zitten ongedaan maken, alleen de boete.
De verhalen die je hoort over die mensen die 50+ rijden, zijn waarschijnlijk verhalen van mensen die niet 2 keer in 1 jaar worden gepakt (voor meer dan 30 te hard). Of het OM houdt er rekening mee dat zo iemand sowieso al 10 dagen z'n rijbewijs kwijt is, en biedt daarom nog een keer een transactievoorstel aan.quote:Op maandag 29 december 2008 14:20 schreef Remon het volgende:
[..]
Waar uit verzin jij dat ik het niet Besef? En dit is mijn 3e verkeers boete sinds 2002. Alleen 2 binnen een jaar tijd ja
Er zijn genoeg die een maand abbo hebben bij het cjib en hebben zich nog nooit hoeven melden.
Alleen als je dus boven de 30+ uitkomt wel. Ik vind het vreemd omdat ik pas 3 keer met justitie in aanmerking ben geweest door middel van een overtreding en raar dan mensen die met 50+ van de weg worden geplukt der afkomen met 2 weken het rijbewijs inleveren en zich niet hoeven te melden maar bij een wat lichtere overtreding van 32 km me wel moet melden bij de rechter. vandaar de vraag waarom ik een dagvaarding krijg bij dit vergrijp en hoe dit in zijn werk gaat bij de rechter
maar goed morral ridder heb je altijd wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |