Hm.....mwah. Ik weet niet of de TS de hele waarheid verteld. Daarnaast weet ik ook niet of dit soort gedrag op de weg als zijnde "licht" bestempeld kan worden. Maar goed, we wachten de update van de TS wel af.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon bedoelt dat het nogal een zware sanctie is voor slechts een verkeersovertreding die zelfs de 50kph te hard niet overschrijdt. En het is natuurlijk nogal een licht vergrijp om voor de rechter te moeten komen opdagen.
Ik ben ook tegen dit soort sancties die in mijn ogen veel te zwaar zijn, maar dat doet er allemaal niet toe. Het is de wetgever die bepaalt heeft dat boven de 30km/u te hard strafrecht is. Zo liggen de kaarten nu eenmaal en daar zal TS het mee moeten doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm.....mwah. Ik weet niet of de TS de hele waarheid verteld. Daarnaast weet ik ook niet of dit soort gedrag op de weg als zijnde "licht" bestempeld kan worden. Maar goed, we wachten de update van de TS wel af.
Google eens op Punkte in Flensburgquote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef r8ality het volgende:
Of in Duitsland gaan wonen...
Nie alleen in Flensburg.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Google eens op Punkte in Flensburg
Wat is 't probleem? Hoe druk was die snelweg dat maakt niet meer uit?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:41 schreef Grumpey het volgende:
ik weet niet hoor, maar 45 te hard op een autosnelweg, dan staat die teller dus op 170 (je krijgt enkele km cadeau).
Dit is me 3e boete in de 6 jaar tijd dat ik me op de weg begeef waarvan 2 boven de 30km uitkomen.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De EMG is nu een paar maanden in gebruik maar daar komt TS nog niet voor in aanmerking. Hoewel nog eentje erbij best wel eens een artikel 130 procedure zou kunnen worden, maar zo stom zou TS toch niet zijn. Ik begrijp werkelijk niet dat iemand na al twee keer gepakt te zijn niet eens gaat kijken wat de risico's zijn.
De meetcorrectie krijg je helemaal niet cadeau dat is een misvatting. Overigens heeft TS wel leuke snelheden te pakken, rij of veel harder of een half tikje zachter.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:41 schreef Grumpey het volgende:
ik weet niet hoor, maar 45 te hard op een autosnelweg, dan staat die teller dus op 170 (je krijgt enkele km cadeau).
Voorwaardelijk waarschijnlijk, daar zijn ze aardig snel mee.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:48 schreef rival het volgende:
ik ga er niet vanuit dat ze rijontzegging zullen geven.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voorwaardelijk waarschijnlijk, daar zijn ze aardig snel mee.
Heb er ook al 3 gehad
Neen, ik had mijn tijd er steeds braaf opzitten.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
en natuurlijk voorwaardelijk bovenop voorwaardelijk, nederland is zo slecht nog niet
Ordnung musst sein! Jawohl!quote:De divisie Vorderingen van het CBR ontvangt na afloop bericht over het verloop van de cursus.
Ja, 10 km/u te hard kan veel gevaarlijker zijn dan 32 km/u te hard, afhankelijk van de situatie. Het kan zelfs elvensgevaarlijk zijn zonder de maximum snelheid te overschrijden.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ach iedereen die vaak op de weg zit als het toevallig wat rustig is die heeft weleens 32 km te hard gereden.
Het is een momentopname zo'n boete, 10 km te hard kan veel gevaarlijker zijn.
Misschien wel een voorwaardelijke rijontzegging als stok achter de deur.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:11 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat hij daarvoor heeft uitgespookt
Maar nee, ik verwacht ook alleen een geldboete.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |