abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64532131
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:51 schreef Cybersijp het volgende:
Valt me nog mee dat niemand heeft gereageerd met de mededeling dat skil dus gewoon bosch groene lijn is, maar dan voor een iets betere prijs.... Vroeger was skil idd bagger maar nu is het gewoon bosch groen met een ander label erop en een ander kleurtje van de machine.

Als je niet zo vaak klust dan kun je best zo machine overwegen, ga je er meer mee doen dan af en toe een klus neem dan een van de meer gerenommeerde merken zoals makita(mijn favoriet ), hitachi, de walt(grofstoffeijke machines, voor het echt rauw dauwers werk, sloop oid) bosch blauwe lijn.

Black en stekker zou ik nooit nemen,net als een merk als ferm oid.

Meer vragen meld het maar, weet er zat van.
Inderdaad, is gewoon prima spul tegenwoordig... Niks mis mee voor de incidentele/niet veeleisende klusser.
pi_64566844
ThatsMeThatsRight heeft het al mooi verwoord, maar ik wil nog even zeggen dat ik zelf een Skil boording heb (met zo'n hele accessoirekit erbij) en ik ben er enorm over te spreken. Dat de accu soms wat snel leeg is klopt wel, maar verder vind ik het een prima apparaat.
pi_64567784
Skil is een sub-merk van Bosch, de ingewanden zijn op een paar kleine aanpassingen na gelijk aan elkaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')