vond ie t niet leuk bij julliequote:Op dinsdag 16 december 2008 12:45 schreef Mokus het volgende:
Och... wat lief.
Hij lijkt op onze studenthuiskat, Willem.
Helaas is hij verhuisd.
Had ik ook niet gehoord, hoezo dat?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:42 schreef -Hans- het volgende:
Had nog niet eens gehoord dat Giel Beelen zijn uitzending langs de snelweg moest staken.
Jawel, alleen is hij met 2 mensen meegegaan, die zijn gaan samenwonen. Dat was makkelijker ivm vakanties enzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vond ie t niet leuk bij jullie
Hij zou een kijkersfile veroorzakenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had ik ook niet gehoord, hoezo dat?
Er ontstond aan de andere kant een kijkersfile van 9 kmquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had ik ook niet gehoord, hoezo dat?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:51 schreef Mokus het volgende:
[..]
Hij zou een kijkersfile veroorzaken. Dus hij moest de klep van de truck dicht doen, maar mocht wel doorgaan met uizenden
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:51 schreef Mokus het volgende:
[..]
Hij zou een kijkersfile veroorzaken. Dus hij moest de klep van de truck dicht doen, maar mocht wel doorgaan met uizenden
En dan ook nog verontwaardigd reageren. Hallo! Je veroorzaakt een file van 9 km! Als hij zelf in de file terecht was gekomen omdat Edwin Evers radio zou maken langs de snelweg, dan had hij dat ook niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:51 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het straks zal gaan in het GH.. Ik hoop niet dat hij zich al te opvallend (negatief) gaat gedragen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dan ook nog verontwaardigd reageren. Hallo! Je veroorzaakt een file van 9 km! Als hij zelf in de file terecht was gekomen omdat Edwin Evers radio zou maken langs de snelweg, dan had hij dat ook niet gewaardeerd.
Maar ja, hij zal wel dwars doen omdat hij een shockjock denkt te zijn.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij hebt een cd van Ilse, Cos? had ik niet verwacht
Dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:11 schreef cosmick het volgende:
[..]. Die vorige heb ik ook zelfs, best aardig
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |