quote:
in de studio staan wel meer gevaarlijke dingen. Maar das beleid van de brandweer heh.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Domien wou een boom de studio insmokkelen maar dat mocht niet ivm brandveiligheid.
zal hem vanavond even op scherp zetten dat men wel over de 200 euro heen moet, maar moet dan wel zeker weten als ik 199 bied dat ik hem dan niet alsnog ga krijgenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jahben dr heel blij mee...nu moeten er natuurlijk mensen heeeel veeeeel geld bieden
Absoluut ! vroeg er om 5 maar kreeg er bijna 20quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lekker![]()
ik ga me ook ff nuttig maken
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! vroeg er om 5 maar kreeg er bijna 20(gratis)
Dave Angel, Eco Warrior!quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos, ze vergaten nog een verzoekje van je te draaien. Bij dezen.
Ja, tranen met tuiten. Ontroerend moment voor mequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos, ze vergaten nog een verzoekje van je te draaien. Bij dezen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tranen met tuiten. Ontroerend moment voor me![]()
.
maar voor 199 euri...das toch n koopjequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal hem vanavond even op scherp zetten dat men wel over de 200 euro heen moet, maar moet dan wel zeker weten als ik 199 bied dat ik hem dan niet alsnog ga krijgen
dan woon ik ook in het noorden denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef -Hans- het volgende:
Het is hier in het Noorden echt al de hele dag mistig.. bizar gewoon.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan woon ik ook in het noorden denk ik
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar voor 199 euri...das toch n koopjeen de set staat pas 2 dagen op de veiling
Nou, als ie niet boven de 250,- euro uit komt bied ik daar zelfs nog wel voor. Maar, 'k ben daar niet zo bang voor eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar voor 199 euri...das toch n koopjeen de set staat pas 2 dagen op de veiling
Goeiedag zeg. Da's wel heel erg..quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:02 schreef muisje-eliza het volgende:
iemand vond mijn profiel foto op hyves wel vaag...ik was wel heel erg afgevallen
(zelfde als avater hier)
ja hehquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Goeiedag zeg. Da's wel heel erg..
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:31 schreef Sirolf het volgende:
Hans, volgens mij doe je 't gewoon expres...
LaPo's dus.
quote:
quote:
Whehehe.quote:
Check.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:36 schreef -Hans- het volgende:
btw: optreden van HIT ME TV op de Grote Markt is van 16:00 - 16:30 !
wat wat watquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nog gelezen over die flyers trouwens, muisje?
Hier de Spelregels voor Serious Request activiteiten op de Grote Markt.quote:Op maandag 15 december 2008 23:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
Eliza, het uitdelen van flyers is –zonder nadrukkelijke toestemming vooraf- niet toegestaan.
Moet je ff kijken hoe je dat met de flyers van Sandstorm gaat doen..
jah welk spelquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hier de Spelregels voor Serious Request activiteiten op de Grote Markt.
Spelregels. Welk spel?![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:26 schreef Glacier het volgende:
Avond
* Glacier meldt zich in deze drukke periode ook maar weer eens hier
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Noortje. het volgende:
Hallo!
Ik heb vanavond gala maar ga het niet redden om de hele avond op hakken te lopen en ik vind het stom om ze ineens om te wisselen, dus zal ik gewoon op mijn All Stars gaan?
Avondquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:26 schreef Glacier het volgende:
Avond
* Glacier meldt zich in deze drukke periode ook maar weer eens hier
maar de laatst is morgequote:Op dinsdag 16 december 2008 18:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Avond
* Broekie moet de laatste MetMichiel van het jaar missen omdat er een student is die zonodig een kerstshow op de radio wil doen hier.
Opzich niet erg, maar omdat hij op stage is heeft hij alleen in de avond tijd en zit ik dus nog tot 21h op m'n werk vandaag...
Nee ik kan niet lopen op ballerina's ofzo, en en nou ja. Ik had hele mooie schoenen besteld bij de H&M maar die zijn nog niet binnen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Heb je niets wat tussen All Stars en nette schoenen in zit
Nope, morgen is vanaf 19:00 de Song van het Jaar 2008 Uitzending:quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar de laatst is morge
maar toch![]()
quote:Donderdag 18 december is het dan éindelijk zover: de Song van het Jaar 2008 Uitzending. In een vijf uren durende live uitzending maken we de winnaar bekend en draaien we de top honderd van ultieme songs van 2008, door jullie zelf samengesteld. Onder meer Triggerfinger, The Madd, GEM, De Staat en Voicst treden op, met zowel eigen repertoire als met covers uit dé Lijst.
Uur 1: GEM
Het was een goed jaar voor GEM; met hun derde, hitgevoelige album ‘New’ heeft de band bewezen dat hun energieke rock ’n roll een blijvertje is. Hun succesvolle tour zit er net op, maar tijdens de Song van het Jaar Show gaat GEM wederom los.
Uur 2: De Staat
Woorden die eerder werden uitgesproken met betrekking tot De Staat: rauw, scherp, dansbaar, testosteroni, meezingen, brullen en op repeat. We kunnen niet wachten tot het album uitkomt in januari.
Uur 3: The Madd
De sixties op z’n Rotterdams anno 2008. Fijne gitaarriffjes, orgeltjes en aanstekelijke melodietjes: ‘ongeneeslijk beat’, dat is The Madd.
Uur 4: Triggerfinger
Dat Triggerfinger met gemak alles en iedereen omver speelt, mag inmiddels duidelijk zijn. Hard, hoekig en goed. Kortom, zet je schrap voor het hardst rockende trio dat Vlaanderen rijk is.
Uur 5: Voicst
Een sterk nieuw album en diverse vruchtbare samenwerkingsverbanden heeft ervoor gezorgd dat tegen het eind van 2008 niets of niemand meer om de power indierock van Voicst heen kan. Geen podium was afgelopen jaar veilig voor deze band, dat belooft wat voor 2009. En voor de Song van het Jaar Show, want Voicst komt niet alleen, maar met een heuse ‘Suprise Guest’……
Vanaf 19.00 uur. Luisteren!
morge is t woensdagquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nope, morgen is vanaf 19:00 de Song van het Jaar 2008 Uitzending:
[..]
mag t hopen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Komt er weer iets op van Tv van die serious request!?
quote:
geeft niet, je bent de tweede al vandaag hier die denkt dat t morge donderdag isquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand die dag gezien die ik kwijt ben? 'k wil hem graag terug!
Waarschijnlijk ben ik ook door diegene op het verkeerde spoor gezet danquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geeft niet, je bent de tweede al vandaag hier die denkt dat t morge donderdag is![]()
ben ff vergeten wie nog meer
mijne mocht je ook lenenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:50 schreef Noortje. het volgende:
Oh ik mag schoenen van mijn moeder aan, wel met hakje maar wel veul lager enzo
wolk begraven?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Broekie het volgende:
* Broekie gaat nog even snel een
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/flauw]
Jij ook al? Ik was de dinsdag ook al kwijt...quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand die dag gezien die ik kwijt ben? 'k wil hem graag terug!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:35 schreef on_air het volgende:
Rekenkundig wonder, die Hans.
Yo !quote:
ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:10 schreef borisz het volgende:
Heeft iedereen zich al opgegeven voor de nieuwjaarsreceptie ?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand koffie?
Joow!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !![]()
16:00 - 16:30 is trouwens wel mooi op tijd. Nu nog even verlof regelen en dan los @ Hit Me TV. Ze staan trouwens de 18e in Simplon. Tijdstip 23:30, voorafgaand spelen A Silent Express en Silence Is Sexy.
* muisje-eliza pakt oliebolquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Ik heb hier nog een stuk of 7 oliebollen liggen dus wie zin heeft mag pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |