quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:37 schreef Mr_DG het volgende:
Kan iemand een avater maken van het stukje 0:10 - 0:13
Alvast bedankt
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Geen dank !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, Almelo is wat ver
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Oh maakt niet uit, kheb wel een autoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen dank !![]()
Sorry, Almelo is wat ver
Prima ! ( die ava dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit, kheb wel een auto
Kzal zo nog effe een aanpassing posten, wil dat filmpje eruit en iets anders erin, is veel te onduidelijk nu.
Deze mag je er wel in proberen te verwerken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:17 schreef kleinzusje het volgende:
Rest van de aanvragen volgt spoedig, mochten anderen zin hebben ! Graag !![]()
[..]
Prima ! ( die ava dus)
Zie ook dat de logo's niet zo scherp zijn
Komt in ordequote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Deze mag je er wel in proberen te verwerken.
Het doelpunt en het juichen van Piecke
Ik zoek ondertussen effe de logo's op
edit:
[ afbeelding ]
Heel erg bedankt, hij is alleen te groot.quote:
Komt omdat het een animatie is, je kan hem nu nog even uploaden als webicoon (nadat je hem zelf ergens hebt upgeload)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heel erg bedankt, hij is alleen te groot.²
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Komt omdat het een animatie is, je kan hem nu nog even uploaden als webicoon (nadat je hem zelf ergens hebt upgeload)
Ik lees hier ook elke keer even bij en als ik tijd heb stort ik mezelf er ook weer even op!
http://i41.tinypic.com/4l5cb9.gif invullen bij webicon ( onder tab profiel) ! Andere weghalen. Succesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heel erg bedankt, hij is alleen te groot.²
ben tevredenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:41 schreef Gruning3r het volgende:
Robinhoo ik hoop dat je tevreden bent hier is je avatar
[ afbeelding ]
Daar is een apart topic voor JA!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik deze achterelkaar incl mijn huidige? Thanks.
Ja, het heeft niets met VBL te maken, maar dit topic is er toch.Het liefst op volgorde van alfabet of hoe het coolst overkomt
.
Yep !quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:07 schreef MaxPower het volgende:
Ik kan hier gewoon youtubefilmpjes posten waar dan een gifje van wordt gemaakt? Dan ga ik vanavond even een filmpje van de bekeruitreiking zoeken.
THanks, kun je echter proberen dat stukje van Pieckenhagen nog iets langer te maken, zodat je kunt zien dat hij het is?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
THanks, kun je echter proberen dat stukje van Pieckenhagen nog iets langer te maken, zodat je kunt zien dat hij het is?![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |