Nevermind. Ik vind 'm zo mooi genoeg.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:25 schreef venomsnake het volgende:
Wat bedoel je precies?
Zo:
[ afbeelding ]
Je avatar wordt wel groot met zo'n langdurig filmpje erin.
Dankjequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Fraai werk Catjuh.![]()
Zou alleen voor een wat lichtere achtergrond gaan om de winnaars van de vorige edities er wat meer uit laten te springen. Maar goed Borisz beslist natuurlijk.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dankje
De schoen is het belangrijkste hè, de rest is geschiedenisMaar laten we inderdaad borisz afwachten.
Komt goed vanavondquote:Op donderdag 26 maart 2009 05:57 schreef borisz het volgende:
Nice work.
Ik zou de spelers wel ietsjes meer naar voren willen laten komen, dan is de banner helemaal top. Dus een lichtere achtergrond zou goed zijn
.
Nice job van katjequote:
Hoi Fobolurkstert!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nice job van katje![]()
( kikkertje, gewoon zeggen dat je het nog mooier wilt, heeft die hangmat liggert wat te doen)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:26 schreef Garudo het volgende:
Ik weet niet of het mogelijk is...maar ik zou graag een aanpassing in mijn avatar willen.![]()
[ afbeelding ]
Na de FC Groningen logo, wil ik graag een stuk uit deze video hebben:
En dan het stukje van 0:40 tot 0:49![]()
Tijd is geen probleem...ik kan heus wel een paar dagen wachten...![]()
Nogmaals, m'n excusus als het niet handig van mij is om dit topic zo maar weer terug te halen, alhoewel het jammer zou zijn als dit topic zou verdwijnen.![]()
Alvast Bedankt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:48 schreef waterreus23 het volgende:
Zou iemand een gifje willen maken van 0.34 tot 0.41 seconde?
Alvast hartelijk bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |