I sees everything.quote:
Het kwam bij mij ook even hard binnen jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I sees everything.
[aanvulling]
Ik krijg tranen in mijn ogen van het stukje van haar blog zeg... *slik*
Heel veel sterkte. Dat moet heel moeilijk voor je zijn, helemaal in deze tijd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:31 schreef Vivi het volgende:
Hoe kut is het als iemand waar je van houdt pijn heeft en je kan er niks aan doen![]()
Heeft je nieuwe kleur wel goed gepakt? Ik heb nu een haarkleur die jou wel goed zal staan denk ik: chocobruin. Ruilen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:59 schreef Vivi het volgende:
Ik zal straks wel ff foto's van mijn 0906 kapsel plaatsen om de sfeer wat op te krikken
Ik hoopte eigenlijk even dat je kwam roepen dat dit wel erg offtopic wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heel veel sterkte. Dat moet heel moeilijk voor je zijn, helemaal in deze tijd.
Edit n.a.v edit [/sub]
Daarom heeft ze van 10 mnd ook 5 jaar kunnen maken, maar ergens houdt het toch opquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Kom ik ook nog ff... iedereen heeft het al gezegd maar van mij ook een dikkevoor Vivi.
Wat bijzonder hoe je moeder ermee omgaat. Niet dat dat het minder kut maakt, maar misschien geeft het toch een beetje troost dat ze niet ook nog in de put zit. En stiekem heb ik toch de hoop of de illusie dat een sterke geest het lichaam omhoog kan trekken.
Ik had het dus inderdaad net weggehaald omdat ik vind dat jij nu de aandacht verdient.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk even dat je kwam roepen dat dit wel erg offtopic was.
Nog een edit.
Ik heb er een andere kleur blond overheen gegooid en het twee keer gewassen met zilvershampoo en nu is het wel weer redelijk. Ms ga ik nog wel voor bruin hoor, moet ik nog ff over nadenken. Blond steekt wel weer leuk af tegen zwartquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heeft je nieuwe kleur wel goed gepakt? Ik heb nu een haarkleur die jou wel goed zal staan denk ik: chocobruin. Ruilen?
Wow, wat een kracht! Daar sta ik toch altijd maar weer van te kijken, wat een mens wel niet allemaal aan kan soms!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Daarom heeft ze van 10 mnd ook 5 jaar kunnen maken, maar ergens houdt het toch op.
Houdt eens op, ik ben niet belangrijker dan een ander ofzo hoor, vind het al fijn dat ik het ff kwijt kan en als het verhalen los maakt, prima.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik had het dus inderdaad net weggehaald omdat ik vind dat jij nu de aandacht verdient.
Jawel! Nu ben jij even belangrijk! En eigenlijk altijd!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Houdt eens op, ik ben niet belangrijker dan een ander ofzo hoor, vind het al fijn dat ik het ff kwijt kan en als het verhalen los maakt, prima.
Ik dacht dat je het liever toch niet wilde zeggen ivm privacy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |