Veel vrouwen op stand zijn ordinaire spoelbakken. Hoort een beetje bij de scene.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja mogen, mogen. Ik wil voorkomen dat ik in de goot beland door een dagdrinker te worden.
Maar you know what, ik ga er eentje nemen. Nood breekt wetten...
Gelukkig krijg ik nooit PMs van ze.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen hoor, in PM's zijn het valse loeders.
SACKBOY!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
LittleBigPlanet.En LittleBigPlanet.
Oh, en ook LittleBigPlanet.
En de nieuwste Lara Croft.
Ben ik blij dat ik afstam van turfstekersquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Veel vrouwen op stand zijn ordinaire spoelbakken. Hoort een beetje bij de scene.
Ad fundum, Cootje
Hee! It wasn't me!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen hoor, in PM's zijn het valse loeders.
Alle info staat hier. Ik ben in Almere geweest. Met 2 personen was het ¤119,- per persoon.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:19 schreef Isegrim het volgende:
Wat is er bij jou gebruikt en wat kostte het?
Iedereen is weleens bevooroordeeld. En als je dat niet bent, ben je bevooroordeeld over jezelf!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik afstam van turfstekers![]()
Maar: proost!! En ik ben niet zo'n heel erg vals loeder vind ik zelf. Het kan zijn dat ik een beetje bevooroordeeld ben, dat wel.
Ja, dat is dus ook de reden dat ik zo graag de PS3 wil.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
SACKBOY!Ik heb geen PS3. Maar toen ik Sackboy zag wou ik er eigenlijk wel 1tje
* Greys in dramatische huilbui uitbarst.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind Greys en SHE ook grappig, maar jou origineler grappig. (Sorry guys!)
Gooi een heet ei op het stoepje zodat ze erover uitglijdt en afgevoerd wordt..?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:28 schreef conleche het volgende:
Met deze veren moet je het doen, maar je lijkt al een pauw, dus ik zou er niet eens meer wíllen als ik jou was.
God zit de vijf al in de klok? M'n schoonmoesje komt zo langs en ik wil me moed indrinken......
Ja en dan als ze op haar bevallige kont ligt valt er een <blank> in haar <blank> omdat het gevroren heeft en dan moet <blank> haar redden en <blank>!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gooi een heet ei op het stoepje zodat ze erover uitglijdt en afgevoerd wordt..?
Zonde van dat hete eiquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gooi een heet ei op het stoepje zodat ze erover uitglijdt en afgevoerd wordt..?
Gewoon netjes wachten tot 10.15 en er is niks aan't handje...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja mogen, mogen. Ik wil voorkomen dat ik in de goot beland door een dagdrinker te worden.
Maar you know what, ik ga er eentje nemen. Nood breekt wetten...
Zo! Op die manier wil ik ook wel ge<blank>t worden door <blank>!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja en dan als ze op haar bevallige kont ligt valt er een <blank> in haar <blank> omdat het gevroren heeft en dan moet <blank> haar redden en <blank>!
He Greys?!
Het moest er gewoon even uit!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo! Op die manier wil ik ook wel ge<blank>t worden door <blank>!
En nu moeten we uitkijken, anders is het niveau zo weer op dat van gisteravond![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja en dan als ze op haar bevallige kont ligt valt er een <blank> in haar <blank> omdat het gevroren heeft en dan moet <blank> haar redden en <blank>!
He Greys?!
De 5 zit al een uur in de klok hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:28 schreef conleche het volgende:
Met deze veren moet je het doen, maar je lijkt al een pauw, dus ik zou er niet eens meer wíllen als ik jou was.
God zit de vijf al in de klok? M'n schoonmoesje komt zo langs en ik wil me moed indrinken......
Jawelquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh echt?! Dat vind ik dus helemaal niet!
*veer in reet steekt*
*Om grotere vraagt omdat deze eruit valt*
Ik drink maar heel zelden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Veel vrouwen op stand zijn ordinaire spoelbakken. Hoort een beetje bij de scene.
Ad fundum, Cootje
Ik heb ook een leuke en lieve!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef Anosmie het volgende:
Hebben jullie nu echt allemaal schoonloeders?.
Ik had een de leukste en meest lieve schoonmoeder van de wereld. Echt een schat van een mens was dat.
*melancholisch wordt*
Oh jaaaaaaaaaaaa! Jij weet nu ook gewoon waar dit over gaat!quote:
Die van mij is 85 en zwaar dement. Maar voordat ze ziek werd kon ik erg goed met haar opschieten, gelukkig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef Anosmie het volgende:
Ik had een de leukste en meest lieve schoonmoeder van de wereld. Echt een schat van een mens was dat.
*melancholisch wordt*
Ik zie het positieve punt!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef Isegrim het volgende:
Met mijn schoonmoeder is niks mis. En ze woont op Aruba.
Die van mij is heel leuk! Misschien omdat ze 150 km ver weg woontquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef Anosmie het volgende:
*melancholisch wordt*
Ze woont op Aruba? Is er niks mis of is ze vermist?!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef Isegrim het volgende:
Met mijn schoonmoeder is niks mis. En ze woont op Aruba.
Jij bent ons baronesje Co!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik afstam van turfstekers![]()
Maar: proost!! En ik ben niet zo'n heel erg vals loeder vind ik zelf. Het kan zijn dat ik een beetje bevooroordeeld ben, dat wel.
Volgens mij is de verkering uit en daarmee dus ook de schoonmoederquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die van mij is 85 en zwaar dement. Maar voordat ze ziek werd kon ik erg goed met haar opschieten, gelukkig.
En waarom ben je melancholisch? Leeft ze niet meer?
Ohquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij is de verkering uit en daarmee dus ook de schoonmoeder.
Nou, precies.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik drink maar heel zelden.
Zegt zeker wel iets over mijn stand?
Verkering uit, schoonmoeder uit, schoonmoeder overleden..quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij is de verkering uit en daarmee dus ook de schoonmoeder.
Nou ja, ik zet altijd meteen die inleverpagina's in mijn favorieten, want de profkes halen ze hier om stipt 17 uur weg van BB. Maar als je de link nog hebt, kun je 't gewoon later inleverenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:47 schreef neen het volgende:
[..]
Das het mooie van blackboard he... ik moet voor morgen ook een verslag verbeteren waarop geen feedback is gegeven
Nou, dat hoerenverslag lever ik in.... van de 6 hoofdstukken die erin moesten heb ik er 5 afen dat klinkt positiever dan het is.
Whehe. Ik vind mijn ouders ook heel toffe schoonouders.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, precies.
Nee, het is ook gewoon een tof wijf hoor.En de schoonmoeder van mijn vriend is al helemaal tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |