dat had ik wel gewildquote:
We bestellen op het werk wel eens broodjes en daar hebben ze ook een broodje met tomatenprutje, kaas en uitjes. En dan zijn die uitjes zoet! En ik wil zo'n broodje thuis makenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef SHE het volgende:
Rode ui is scherp, ik ben nog geen zoete tegengekomen. Ik ken alleen de zoete, witte uit ( hele grote, met dun velletje )
Waar heb je het voor nodig?
Dankje, ik was dr naam al vergeten.quote:
haahhaaaaquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk dat BJ eigenlijk iets mooier is
Gewoon witte uien nemen, die met een beetje olie op middelhoog vuur glazig bakken ( laaaang ) met een heel klein schepje suiker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
We bestellen op het werk wel eens broodjes en daar hebben ze ook een broodje met tomatenprutje, kaas en uitjes. En dan zijn die uitjes zoet! En ik wil zo'n broodje thuis maken
Ook goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r schoenen zijn niet te groot maar d'r hak zit te ver naar achteren
Ok, will do! Thanks!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Gewoon witte uien nemen, die met een beetje olie op middelhoog vuur glazig bakken ( laaaang ) met een heel klein schepje suiker.
Gekaramelliseerd is eigenlijk wat SHE ook zegt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Greys het volgende:
Mini, misschien! Ik ga het wel even googlen.
Of is het gewoon zo dat alle uitjes zoetig worden als ze in de oven hebben gezeten?
Ik ben het allemaal even kwijt
Snel! Luister naar mijn Motown-links!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dankzij JOU, Greysie, heb ik een kutnummer in mijn hoofd!
Mariah Carey met Heartbreaker
! * Muis006 klikt snel op Viev's linksquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Snel! Luister naar mijn Motown-links!
Ik raad het je af.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:50 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand hier zijn/haar tanden laten bleken? En beviel het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch wat ik in US zag vond ik die delen van je lichaam zeker mooierquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haahhaaaa
nou je kunt ook TE aardig zijn
doutzen is supermodelen very pretty
(vooral mooi mondje vind ik)
Tipex!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:24 schreef P.F het volgende:
En zit er iets tussen tanden bleken en niets doen wat misschien het halve effect geeft maar half schadelijk is ?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:24 schreef P.F het volgende:
En zit er iets tussen tanden bleken en niets doen wat misschien het halve effect geeft maar half schadelijk is ?
Poets je tanden met soda.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:24 schreef P.F het volgende:
Tanden laten polijsten bij de tandarts als er aanslag op zit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:24 schreef P.F het volgende:
Ik ook, maar het is niet anders helaas, maar bedankt voor je lieve woordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef loveli het volgende:
tvp![]()
Vivi, ik wens jullie alle liefde, warmte en alles wat julie nodig hebben voor de kerst. Ik wou dat ik iets anders kon doen in plaats van alleen wat stomme woorden neerzetten.
I sees everything.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |