quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysie ik heb een Victoria's Secret joggingbroek waar op de zijkant Ipink opstaat. En nou zat ik gister op bed en ik keek in de spiegel, en toen stond er I
bink met een omgekeerde n
en toen moest ik aan jou denken
Neeeee!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:57 schreef Greys het volgende:
Viev! Ik zeg alleen maar: mocht je van gedachten veranderen en er wel over willen praten of janken of wat dan ook, dan weet je me te vinden via diverse wegen.
[..]
*11 januari afzegt*
ik zeg het ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
te weinig mensen weten waar dat vandaan komt! Ik gebruik het best vaak
Precies!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu is jouw voorstel dat ik hem ook koop en dan samen met dat harige monster heel de dag voor de spiegel ga zitten? Oke!
Hahaha ja dat is ook vaste prik, hoewel ik weleens afwissel met O RLMENTE en O WIRKLICH?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ik zeg het ook![]()
net als 'orly? yarly!"
en zo nog wel een legio aan dingen die voor veel mensen onbegrijpbaar zijn
Motown moves is toch gewoon een kwestie van flink met je voluptuous ass shaken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Neeeee!
Ik ben mijn motown moves al aan het oefenen.![]()
[ afbeelding ]
Mijn lief houdt niet van paksoi, kool en prei, dus dat wordt denk ik maar gewoon broccoli. Ik bang dat hij het een te saai gerecht vindt. Kan ik niet op het laatst in de andere helft er nog iets bij mikken waardoor het voor hem een wat interessanter gerecht wordt? Ketchup, hamburgers, wattanook?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je er alle groenten doorheen doen. Ik doe er vaak peultjes en broccoli doorheen. Doperwten mogen natuurlijk ook, maar doperwt is rijk aan zetmeel > suiker.
Dus ik eet ze zelden.
Ik wissel dus af met peultjes, broccoli, paksoi, kool of prei
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Motown moves is toch gewoon een kwestie van flink met je voluptuous ass shaken?
Toch?
Toch?
Disclaimer: nee ik bedoel niet dat je een dikke reet hebt.
Ik bedoel 'je' in het algemeen
Ja! En als je iets tofs ziet in een winkel: "Ommegaad, eppix!"quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is ook vaste prik, hoewel ik weleens afwissel met O RLMENTE en O WIRKLICH?
Ik zeg ook faal, fail, zomg en wtf
Als iemand nog zo'n flavour shaker wil dan heb ik er wel één. Wat een ongelooflijk onhandig ding, zeg.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ik zeg het ook![]()
net als 'orly? yarly!"
en zo nog wel een legio aan dingen die voor veel mensen onbegrijpbaar zijn
Gelukkig maar, anders werd het weer een leuk weekend!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Motown moves is toch gewoon een kwestie van flink met je voluptuous ass shaken?
Toch?
Toch?
Disclaimer: nee ik bedoel niet dat je een dikke reet hebt.
Ik bedoel 'je' in het algemeen
Kyle's mom's a bitchquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik gebruik met enige regelmaat de:
' How about we sing <insert iemand die je haat> is a bitch in D-minor '
of
' There are no stupid answers, just stupid people '
" screw you guys, I'm going home '
" beefcake "
" I am God "
" fatass "
Je kan er qua vlees echt alles doorheen doen!. Het is wat dat betreft zo neutraal van smaak dat het nergens bij vloekt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn lief houdt niet van paksoi, kool en prei, dus dat wordt denk ik maar gewoon broccoli. Ik bang dat hij het een te saai gerecht vindt. Kan ik niet op het laatst in de andere helft er nog iets bij mikken waardoor het voor hem een wat interessanter gerecht wordt? Ketchup, hamburgers, wattanook?
Alles op internet is bij mij traaaaag. Kan zelfs mijn mail niet lezen. Dacht al dat het aan mijn computer lagquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:23 schreef Greys het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag?
Of word ik gewoon gestraft voor het feit dat ik simpelweg te lui ben om boodschappen te doen en daarom maar aan de Heartbreakers als lunch begonnen ben?
Ja hier is ie ook sloom!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:23 schreef Greys het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag?
Of word ik gewoon gestraft voor het feit dat ik simpelweg te lui ben om boodschappen te doen en daarom maar aan de Heartbreakers als lunch begonnen ben?
Bij mij is alles met internet sloom en aan de pc zal het niet liggen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alles op internet is bij mij traaaaag. Kan zelfs mijn mail niet lezen. Dacht al dat het aan mijn computer lag, dus ben "blij" om te horen dat het een algemeen probleem is.
Je gewone Outlook mail bedoel je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alles op internet is bij mij traaaaag. Kan zelfs mijn mail niet lezen. Dacht al dat het aan mijn computer lag, dus ben "blij" om te horen dat het een algemeen probleem is.
Nee, mijn webmailbox. Doe alles online omdat ik zoveel verschillende werkplekken heb.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gewone Outlook mail bedoel je?
Want bij mij doen andere internetpagina's het gewoon snel, maar is alleen Fok! reuzetraag.
Oh, zou het dan toch niet alleen aan Fok liggen? Ik heb er echt nul verstand van, maar als we allemaal verschillende providers hebben zou het heel gek zijn toch, als we allemaal langzaam internet hebben? Of zeg ik nu (weer eens) iets heel doms?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, mijn webmailbox. Doe alles online omdat ik zoveel verschillende werkplekken heb.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:37 schreef Abbadon het volgende:
hier ook heel traag...zoals altijd op mijn werk...beetje jammer, want door dat wachten op fok steeds kom ik natuurlijk amper aan werken toe...
mijn baas en ik hebben een verstandhoudingquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:40 schreef Greys het volgende:![]()
Gewoon zo uitleggen aan je baas. Heeft ie vast begrip voor
2e hands ervaringen tellen ook?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:50 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand hier zijn/haar tanden laten bleken? En beviel het?
Meneer C. Hij vond dat ze heel mooi wit waren geworden en ik zag geen verschilquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:50 schreef P.F het volgende:
Je hebt je vriendje aangestoken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
boodschappen gehaaldvanavond ovenschotel met kip en brocolli en morgen eten we samen (tenminste als vriendlief dan beter) is boboti.
Half 2! En dankjewelquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:00 schreef Greys het volgende:
Muis, hoe laat moet je morgen eigenlijk? Dan kunnen we massaal positieve vibes aan je zenden
Bij de Appie hebben ze netjes met zoete uien. Die zijn heel grootquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef Greys het volgende:
Weet iemand hier of álle rode uien zoetig zijn?
Ik zoek een zoetige ui, zit ik dan safe als ik gewoon rode uien meeneem?
Rode ui kan ook scherp zijn maar ik vind hem lekkerder dan witte ui!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef Greys het volgende:
Viev, dat nr doen ze de 11e ook!![]()
En kan er even iemand iets zinnigs roepen wat voor uien ik moet kopen als ze zoet moeten zijn?
Want zolang ik geen boodschappen doe zit ik nog steeds aan de Heartbreakers
Er zit hier geen Appie in de nabije omgevingquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bij de Appie hebben ze netjes met zoete uien. Die zijn heel groot.
ik dacht wel dat rode uien zoeter zijn... maar ik weet het ook niet 100% zeker jammer genoeg...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef Greys het volgende:
Weet iemand hier of álle rode uien zoetig zijn?
Ik zoek een zoetige ui, zit ik dan safe als ik gewoon rode uien meeneem?
PFquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:50 schreef P.F het volgende:
Neequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
PF. Dat komt toch niet door mij he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |