Leuk! Daar gaat mijn opdracht 6quote:Sorry
Je medestudent heeft geen feedback op jouw opdracht ingeleverd.
die is er nog steeds, en je gaat er ook niet van afvallenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:22 schreef P.F het volgende:
Jaa.. Waar is de Saskia gebleven die zei dat ook maar 1 ongezond ding per dag je echt niet gaat helpen met afvallen
Heb je niet gewoon een beetje een winterdepressie door de korte dagen? Ik heb het precies hetzelfde, maar dan omgekeerd; ik word er dik vanquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:20 schreef P.F het volgende:
Oké halp!
Ik weet dat ik altijd zeur over van alles en nog wat maar nu ben ik wel echt serieus!
Het zit zo, ik weeg opeens nog maar 64,8 en gister nog 66 en een paar dagen er voor 67 (en ik ben al heel lang niet onder de 67 geweest) en mijn darmen rommelen heel erg en ze zijn ontzettend van slag (ik hoor ze geluid maken + wat er uit komt is ook niet super) Ik heb geen trek om wat dan ook te eten of te ondernemen en ik ben bang dat ik net als vorig jaar heel snel naar de 61 ga totdat het weer mooi weer is. (Als dat er al mee te maken heeft) Alleen het rare is dat mijn lippen en huid en haar nog nooit zo niet droog en zacht zijn geweest als nu
Echt perfect bijna, terwijl ik het omgekeerde zou verwachten (Ik heb altijd een hele droge huid + lippen)
Mezelf volproppen met yoghurt en crackers en mij geen zorgen maken? Want ik wil echt niet opeens in het doucheputje verdwijnen
Als ik geen honger heb (gebeurt eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef P.F het volgende:
Nee ik heb gister juist kut gegeten met caramel rijstwafels en krentenbollen en braadworst. En eergister heb ik pasta + peper en een wrap van de kfc en zaterdag heb ik 1 koekje + 2 koffie + 1 hapje zalm + 1 hapje creme brulee + 8 wijn gedronken (en toen was ik al dizzy van de honger en daarna dizzy van de alcohol en vriendje vond t niet echt tof..)
maar ik heb gewoon geen trekik moet nu ook nog steeds eten.
Ik ga het zeker proberen/doen want van zwelgen in medelijden is nog nooit iemand beter geworden. Winterdepressie.. Ik weet het niet 2-3 jaar geleden kon ik een aantal weken amper slikken. Dan had ik geen trek overdag en ging ik daarna uit eten en dan at ik een hapje moussaka en ging ik naar de wc om te kotsen en weer een hapje moussaka en weer naar de wc etc.. (En dan had ik echt nog honger maar m'n slokdarm weigerde of zo.. Ben er ook mee naar de dokter geweest.. Dan zat m'n eten gewoon vast in m'n keel) En dan drinkt alleen alcohol eigenlijk lekker wegquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een beetje een winterdepressie door de korte dagen? Ik heb het precies hetzelfde, maar dan omgekeerd; ik word er dik van. Meer daglicht, vit. D en toch eten en wat gaan ondernemen?
Misschien, m'n broertje had het wel een paar dagen geleden.. Ik heb zin in kip pesto salade en in kiprolletjes van kwak. Een beetje. En ik heb wel honger maar geen trek en ook niet de wil om te eten. Ik vind dat zo raarquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef conleche het volgende:
O en PF, heb je niet gewoon een buikgriepje te pakken? Heb je niet zin in een beetje (gebakken) rijst? Daar heb ik meestal nog wel trek in als mijn maag/darmen van streek zijn.
Potverdikkie dankjewel Co! Nu heb ik zin in Thaise gebakken rijstquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef conleche het volgende:
O en PF, heb je niet gewoon een buikgriepje te pakken? Heb je niet zin in een beetje (gebakken) rijst? Daar heb ik meestal nog wel trek in als mijn maag/darmen van streek zijn.
Das het mooie van blackboard he... ik moet voor morgen ook een verslag verbeteren waarop geen feedback is gegevenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:19 schreef zwahiel het volgende:
De dag begint goed, te laat uit mijn bed omdat ik gisteren nog een super interessante docu moest loeren @ BBC2. Zo naar de sportschool en dan aan 't essay beginnen.
We moeten hier ipv één examen voor een vak tig opdrachten maken, z.g.n. examenopdrachten. Jij levert 'm in via Blackboard en dan krijg je voor je volgende opdracht een opdracht van een medestudent automatisch waar jij dan de opdracht over moet maken.
Kreeg ik dit in mijn mailbox vanmorgen:
[..]
Leuk! Daar gaat mijn opdracht 6
Zo haal ik 't natuurlijk ook nooit hé!
ya think?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
insemineren is toch heel wat anders dan insinueren, dacht ik!
Bij gebrek aan soep en yoghurt eet ik brintaquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Krijg je ook geen soep weg, PF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |