abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64053978
Succes Kwak
Ik heb net een te vette lunch op gelukkig gaat de rest van de dag gezond zijn
pi_64053979
dubbel
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:19:48 #28
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64054037
De dag begint goed, te laat uit mijn bed omdat ik gisteren nog een super interessante docu moest loeren @ BBC2. Zo naar de sportschool en dan aan 't essay beginnen.

We moeten hier ipv één examen voor een vak tig opdrachten maken, z.g.n. examenopdrachten. Jij levert 'm in via Blackboard en dan krijg je voor je volgende opdracht een opdracht van een medestudent automatisch waar jij dan de opdracht over moet maken.

Kreeg ik dit in mijn mailbox vanmorgen:
quote:
Sorry

Je medestudent heeft geen feedback op jouw opdracht ingeleverd.
Leuk! Daar gaat mijn opdracht 6
Zo haal ik 't natuurlijk ook nooit hé!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64054047
Oké halp!
Ik weet dat ik altijd zeur over van alles en nog wat maar nu ben ik wel echt serieus!

Het zit zo, ik weeg opeens nog maar 64,8 en gister nog 66 en een paar dagen er voor 67 (en ik ben al heel lang niet onder de 67 geweest) en mijn darmen rommelen heel erg en ze zijn ontzettend van slag (ik hoor ze geluid maken + wat er uit komt is ook niet super ) Ik heb geen trek om wat dan ook te eten of te ondernemen en ik ben bang dat ik net als vorig jaar heel snel naar de 61 ga totdat het weer mooi weer is. (Als dat er al mee te maken heeft) Alleen het rare is dat mijn lippen en huid en haar nog nooit zo niet droog en zacht zijn geweest als nu Echt perfect bijna, terwijl ik het omgekeerde zou verwachten (Ik heb altijd een hele droge huid + lippen)

Mezelf volproppen met yoghurt en crackers en mij geen zorgen maken? Want ik wil echt niet opeens in het doucheputje verdwijnen
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:20:12 #30
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64054049
Goeiemorgen . Ben net wakker! Heerlijk, zo even uitslapen. Nu wel vandaag keihard aan de slag, want ik moet nog 4000 woorden schrijven over een onmogelijk te onderzoeken onderwerp. Hieperdepiep.
pi_64054060
Miss_S: vind jij je gezondeten knopje weer eens!! Je at zo netjes vroeger en nu is alles wat ik lees dingen als bovenstaande!!

Zo. Hoop dat deze schup onder je bevallige achterste helpt.!!
pi_64054090
Jaa.. Waar is de Saskia gebleven die zei dat ook maar 1 ongezond ding per dag je echt niet gaat helpen met afvallen
pi_64054142
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:22 schreef P.F het volgende:
Jaa.. Waar is de Saskia gebleven die zei dat ook maar 1 ongezond ding per dag je echt niet gaat helpen met afvallen
die is er nog steeds, en je gaat er ook niet van afvallen
Maar het knopje waar Co het over had is gedeeltelijk gevonden, het sporten gaat weer goed en het niet snoepen ook
Alleen aan het eten kan ik niet altijd iets doen, net zoals deze lunch.
Dat is uiteindelijk ook geen ramp als het sporten en het niet snoepen maar goed gaat

Dus eigenlijk heb ik het knopje wel weer gevonden en gaat het redelijk goed
pi_64054164
hellow dames

nog niet zo lang wakker... weer slecht in slaap gekomen. (ondanks hoestdrankje en tabletjes enzo).
en nu is vriendlief ziek... van8 meerdere malen boven wc gehangen...
beetje jammer, want we hebben vakantie....

ga straks maar even in mijn eentje boodschappen halen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64054174
PF, ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar als ik afval rommelt mijn buik ook altijd heel erg. En nee, niet omdat ik te weinig eet maar dan is ie bezig ofzo en 2 dagen erna is ie plat. Hij rommelt ook als ik iets verkeerd eet, maar dan is ie ook helemaal opgezet, het verschil is wel te merken.

Maar als je nu mooi en slank enzo bent, van genieten maar jezelf niet volproppen met rotzooi, ben je het mooie zo weer kwijt. Eet je nu eigenlijk veel gezonder dan gewoonlijk?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:28:51 #36
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64054211
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:20 schreef P.F het volgende:
Oké halp!
Ik weet dat ik altijd zeur over van alles en nog wat maar nu ben ik wel echt serieus!

Het zit zo, ik weeg opeens nog maar 64,8 en gister nog 66 en een paar dagen er voor 67 (en ik ben al heel lang niet onder de 67 geweest) en mijn darmen rommelen heel erg en ze zijn ontzettend van slag (ik hoor ze geluid maken + wat er uit komt is ook niet super ) Ik heb geen trek om wat dan ook te eten of te ondernemen en ik ben bang dat ik net als vorig jaar heel snel naar de 61 ga totdat het weer mooi weer is. (Als dat er al mee te maken heeft) Alleen het rare is dat mijn lippen en huid en haar nog nooit zo niet droog en zacht zijn geweest als nu Echt perfect bijna, terwijl ik het omgekeerde zou verwachten (Ik heb altijd een hele droge huid + lippen)

Mezelf volproppen met yoghurt en crackers en mij geen zorgen maken? Want ik wil echt niet opeens in het doucheputje verdwijnen
Heb je niet gewoon een beetje een winterdepressie door de korte dagen? Ik heb het precies hetzelfde, maar dan omgekeerd; ik word er dik van . Meer daglicht, vit. D en toch eten en wat gaan ondernemen?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64054226
tvp
pi_64054237
Nee ik heb gister juist kut gegeten met caramel rijstwafels en krentenbollen en braadworst. En eergister heb ik pasta + peper en een wrap van de kfc en zaterdag heb ik 1 koekje + 2 koffie + 1 hapje zalm + 1 hapje creme brulee + 8 wijn gedronken (en toen was ik al dizzy van de honger en daarna dizzy van de alcohol en vriendje vond t niet echt tof..)
maar ik heb gewoon geen trek ik moet nu ook nog steeds eten.
pi_64054250
O en PF, heb je niet gewoon een buikgriepje te pakken? Heb je niet zin in een beetje (gebakken) rijst? Daar heb ik meestal nog wel trek in als mijn maag/darmen van streek zijn.
pi_64054288
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef P.F het volgende:
Nee ik heb gister juist kut gegeten met caramel rijstwafels en krentenbollen en braadworst. En eergister heb ik pasta + peper en een wrap van de kfc en zaterdag heb ik 1 koekje + 2 koffie + 1 hapje zalm + 1 hapje creme brulee + 8 wijn gedronken (en toen was ik al dizzy van de honger en daarna dizzy van de alcohol en vriendje vond t niet echt tof..)
maar ik heb gewoon geen trek ik moet nu ook nog steeds eten.
Als ik geen honger heb (gebeurt eigenlijk nooit ) dan ga ik over op het vloeibare voedsel. Dus soep/vla/yoghurt/kwark (die van optimel is lekker! Met citroen!) ... om maar wat binnen te krijgen. Misschien dat de dizzyness dan een beetje weggaat?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:32:00 #41
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64054304
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64054307
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:28 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Heb je niet gewoon een beetje een winterdepressie door de korte dagen? Ik heb het precies hetzelfde, maar dan omgekeerd; ik word er dik van . Meer daglicht, vit. D en toch eten en wat gaan ondernemen?
Ik ga het zeker proberen/doen want van zwelgen in medelijden is nog nooit iemand beter geworden. Winterdepressie.. Ik weet het niet 2-3 jaar geleden kon ik een aantal weken amper slikken. Dan had ik geen trek overdag en ging ik daarna uit eten en dan at ik een hapje moussaka en ging ik naar de wc om te kotsen en weer een hapje moussaka en weer naar de wc etc.. (En dan had ik echt nog honger maar m'n slokdarm weigerde of zo.. Ben er ook mee naar de dokter geweest.. Dan zat m'n eten gewoon vast in m'n keel) En dan drinkt alleen alcohol eigenlijk lekker weg En toen was ik ook weer 5 kg afgevallen..
pi_64054330
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef conleche het volgende:
O en PF, heb je niet gewoon een buikgriepje te pakken? Heb je niet zin in een beetje (gebakken) rijst? Daar heb ik meestal nog wel trek in als mijn maag/darmen van streek zijn.
Misschien, m'n broertje had het wel een paar dagen geleden.. Ik heb zin in kip pesto salade en in kiprolletjes van kwak. Een beetje. En ik heb wel honger maar geen trek en ook niet de wil om te eten. Ik vind dat zo raar
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:34:42 #44
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64054351
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef conleche het volgende:
Potverdikkie dankjewel Co! Nu heb ik zin in Thaise gebakken rijst
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64054355
P.F je gaat NU naar beneden en je gaat NU eten. Yoghurt en crackers. NU

Tot zo
pi_64054484
Krijg je ook geen soep weg, PF?
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:47:41 #47
236335 neen
schone schijn
pi_64054652
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:19 schreef zwahiel het volgende:
De dag begint goed, te laat uit mijn bed omdat ik gisteren nog een super interessante docu moest loeren @ BBC2. Zo naar de sportschool en dan aan 't essay beginnen.

We moeten hier ipv één examen voor een vak tig opdrachten maken, z.g.n. examenopdrachten. Jij levert 'm in via Blackboard en dan krijg je voor je volgende opdracht een opdracht van een medestudent automatisch waar jij dan de opdracht over moet maken.

Kreeg ik dit in mijn mailbox vanmorgen:
[..]

Leuk! Daar gaat mijn opdracht 6
Zo haal ik 't natuurlijk ook nooit hé!
Das het mooie van blackboard he... ik moet voor morgen ook een verslag verbeteren waarop geen feedback is gegeven

Nou, dat hoerenverslag lever ik in.... van de 6 hoofdstukken die erin moesten heb ik er 5 af en dat klinkt positiever dan het is.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:49:22 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64054686
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:00 schreef AKnynke het volgende:

[..]

insemineren is toch heel wat anders dan insinueren, dacht ik!
ya think?
pi_64054703
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Krijg je ook geen soep weg, PF?
Bij gebrek aan soep en yoghurt eet ik brinta
dat gaat wel.. eten tegen je zin is niet echt mijn ding. maar ik geef niet toe aan mijn honger, ik zorg gewoon voor mijn lichaam. Dus eten biatch
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:51:21 #50
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64054730
Ik merk dat ik ook geen zin heb in vast voedsel. Lijstje tot nu toe:

O: cornflakes met melk
L: vanillevla
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: