Echt een vent he: zeggen dat vrouwen zeuren en ondertussen zelf overal wel iets over te klagen hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef Abbadon het volgende:
scheef? valt me nog mee dat je er niet meteen 'schots' bij hebt gezet, gezien de recente obsessie hier
tevens tvp...
Je insemineert toch niet dat wij obsessief zijn he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef Abbadon het volgende:
scheef? valt me nog mee dat je er niet meteen 'schots' bij hebt gezet, gezien de recente obsessie hier
tevens tvp...
insemineren is toch heel wat anders dan insinueren, dacht ik!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Je insemineert toch niet dat wij obsessief zijn he?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt een vent he: zeggen dat vrouwen zeuren en ondertussen zelf overal wel iets over te klagen hebben
En dát was nou net de grap!quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
insemineren is toch heel wat anders dan insinueren, dacht ik!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:59 schreef SHE het volgende:
[..]
oh, ik insemineer over het algemeen van alles, maar dát zou ik niet durvenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:59 schreef SHE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
in de broodrooster gooien dat brood!! helpt echt!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik kan mezelf er gelukkig wel vanaf houden. En dat is het probleem. Ik vind brood vies. We hebben thuis van dat bruine harde brood waarbij de korst net zo hard is als het brood. Bah.
Zo lijkt het wel hequote:Op dinsdag 16 december 2008 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heb jij een abo op de laatste post Muis?
ik insemineer vrij weinig over het algemeen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en wat insemineer jij daar precies mee?
Wás het wel een grap?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En dát was nou net de grap!![]()
Tevens tvp
de verontschudligngen/excuses van she aan jou heb je gemist.... in t vorige topic of die daarvoor...quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:09 schreef Liejannuh het volgende:
Succes Kwak!
Heb ik nog wat gemist de afgelopen 4 topics?![]()
Ik moest gister dringend een Bollywoodfilm kijken van 3 uur en 20 minuten.
Succes Kwak!quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
de verontschudligngen/excuses van she aan jou heb je gemist.... in t vorige topic of die daarvoor...
en nu ben ik echt weg.
Leuk! Daar gaat mijn opdracht 6quote:Sorry
Je medestudent heeft geen feedback op jouw opdracht ingeleverd.
die is er nog steeds, en je gaat er ook niet van afvallenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:22 schreef P.F het volgende:
Jaa.. Waar is de Saskia gebleven die zei dat ook maar 1 ongezond ding per dag je echt niet gaat helpen met afvallen
Heb je niet gewoon een beetje een winterdepressie door de korte dagen? Ik heb het precies hetzelfde, maar dan omgekeerd; ik word er dik vanquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:20 schreef P.F het volgende:
Oké halp!
Ik weet dat ik altijd zeur over van alles en nog wat maar nu ben ik wel echt serieus!
Het zit zo, ik weeg opeens nog maar 64,8 en gister nog 66 en een paar dagen er voor 67 (en ik ben al heel lang niet onder de 67 geweest) en mijn darmen rommelen heel erg en ze zijn ontzettend van slag (ik hoor ze geluid maken + wat er uit komt is ook niet super) Ik heb geen trek om wat dan ook te eten of te ondernemen en ik ben bang dat ik net als vorig jaar heel snel naar de 61 ga totdat het weer mooi weer is. (Als dat er al mee te maken heeft) Alleen het rare is dat mijn lippen en huid en haar nog nooit zo niet droog en zacht zijn geweest als nu
Echt perfect bijna, terwijl ik het omgekeerde zou verwachten (Ik heb altijd een hele droge huid + lippen)
Mezelf volproppen met yoghurt en crackers en mij geen zorgen maken? Want ik wil echt niet opeens in het doucheputje verdwijnen
Als ik geen honger heb (gebeurt eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef P.F het volgende:
Nee ik heb gister juist kut gegeten met caramel rijstwafels en krentenbollen en braadworst. En eergister heb ik pasta + peper en een wrap van de kfc en zaterdag heb ik 1 koekje + 2 koffie + 1 hapje zalm + 1 hapje creme brulee + 8 wijn gedronken (en toen was ik al dizzy van de honger en daarna dizzy van de alcohol en vriendje vond t niet echt tof..)
maar ik heb gewoon geen trekik moet nu ook nog steeds eten.
Ik ga het zeker proberen/doen want van zwelgen in medelijden is nog nooit iemand beter geworden. Winterdepressie.. Ik weet het niet 2-3 jaar geleden kon ik een aantal weken amper slikken. Dan had ik geen trek overdag en ging ik daarna uit eten en dan at ik een hapje moussaka en ging ik naar de wc om te kotsen en weer een hapje moussaka en weer naar de wc etc.. (En dan had ik echt nog honger maar m'n slokdarm weigerde of zo.. Ben er ook mee naar de dokter geweest.. Dan zat m'n eten gewoon vast in m'n keel) En dan drinkt alleen alcohol eigenlijk lekker wegquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een beetje een winterdepressie door de korte dagen? Ik heb het precies hetzelfde, maar dan omgekeerd; ik word er dik van. Meer daglicht, vit. D en toch eten en wat gaan ondernemen?
Misschien, m'n broertje had het wel een paar dagen geleden.. Ik heb zin in kip pesto salade en in kiprolletjes van kwak. Een beetje. En ik heb wel honger maar geen trek en ook niet de wil om te eten. Ik vind dat zo raarquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef conleche het volgende:
O en PF, heb je niet gewoon een buikgriepje te pakken? Heb je niet zin in een beetje (gebakken) rijst? Daar heb ik meestal nog wel trek in als mijn maag/darmen van streek zijn.
Potverdikkie dankjewel Co! Nu heb ik zin in Thaise gebakken rijstquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef conleche het volgende:
O en PF, heb je niet gewoon een buikgriepje te pakken? Heb je niet zin in een beetje (gebakken) rijst? Daar heb ik meestal nog wel trek in als mijn maag/darmen van streek zijn.
Das het mooie van blackboard he... ik moet voor morgen ook een verslag verbeteren waarop geen feedback is gegevenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:19 schreef zwahiel het volgende:
De dag begint goed, te laat uit mijn bed omdat ik gisteren nog een super interessante docu moest loeren @ BBC2. Zo naar de sportschool en dan aan 't essay beginnen.
We moeten hier ipv één examen voor een vak tig opdrachten maken, z.g.n. examenopdrachten. Jij levert 'm in via Blackboard en dan krijg je voor je volgende opdracht een opdracht van een medestudent automatisch waar jij dan de opdracht over moet maken.
Kreeg ik dit in mijn mailbox vanmorgen:
[..]
Leuk! Daar gaat mijn opdracht 6
Zo haal ik 't natuurlijk ook nooit hé!
ya think?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Bij gebrek aan soep en yoghurt eet ik brintaquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Krijg je ook geen soep weg, PF?
O noes! Je bent toch niet (ook?) ziekjes? En waar zijn je groente shakes?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik merk dat ik ook geen zin heb in vast voedsel. Lijstje tot nu toe:
O: cornflakes met melk
L: vanillevla
Goed dat je dat nog even aanstipt, want met al die bemoeials is MIJN GROTE MASTERPLAN weer down te drain.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef P.F het volgende:
[..]
O noes! Je bent toch niet (ook?) ziekjes? En waar zijn je groente shakes?
Je gaat toch niet weer blonderen he? Hoe jij nog niet kaal geworden bent is mij een raadselquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:03 schreef Vivi het volgende:
Zucht..*beetje verdrietig is*.
Maar ja, over tot de orde van de dag; Ik heb net weer haarfurf gehaald en als het blond nu nog lillijker wordt gooi ik er morgen wel kastanjebruin overheen.
Ja ik hoorde dat je nog een P.A. nodig had.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Goed dat je dat nog even aanstipt, want met al die bemoeials is MIJN GROTE MASTERPLAN weer down te drain.
Ik zie geen peterselie
Geen groenten smoothies
Geen supermous voer
Zoooo teleurstellend dit !
What's up?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:03 schreef Vivi het volgende:
Maar ja, over tot de orde van de dag; Ik heb net weer haarfurf gehaald en als het blond nu nog lillijker wordt gooi ik er morgen wel kastanjebruin overheen.
* Abbadon geeft Vivi een aai over haar bolletje...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:03 schreef Vivi het volgende:
Het is gister blond gefurft maar te blond dus nu is ze een beetje drietig denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer blonderen he? Hoe jij nog niet kaal geworden bent is mij een raadsel
Waarom niet sowieso bruin? Lekker hurfstig? Warm en poezelig. Net als ik.
Dan sla ik op je kont en noem je mijn tweeling-bitch!
Zodra ik beroemd ben, neem ik jou aan als mijn P.A.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat je nog een P.A. nodig had.
Tof, deal!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Zodra ik beroemd ben, neem ik jou aan als mijn P.A.
Mag je onbegrijpelijke verhalen ophangen tegen mensen die ik niet wil spreken
Mensen totaal de verkeerde kant opsturen als ze vragen waar ze moeten zijn
En volstrekt onlogische gesprekken voeren met mijn personeel
Ik zie het zooo gebeuren !
Ja, maar heb je het debacle van gisteren gemist? Ik moest wel wil ik niet als verkeerslicht door het leven gaan. En toen ik het bruin had zei iedereen : Ja mooi!" en toen had ik het blond en zei iedereen "Oh ja, dit is toch leuker."quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer blonderen he? Hoe jij nog niet kaal geworden bent is mij een raadsel
Waarom niet sowieso bruin? Lekker hurfstig? Warm en poezelig. Net als ik.
Dan sla ik op je kont en noem je mijn tweeling-bitch!
Nee ik ben gewoon zenuwachtig voor morgenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef P.F het volgende:
[..]
O noes! Je bent toch niet (ook?) ziekjes? En waar zijn je groente shakes?
Kut van moeders.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar heb je het debacle van gisteren gemist? Ik moest wel wil ik niet als verkeerslicht door het leven gaan. En toen ik het bruin had zei iedereen : Ja mooi!" en toen had ik het blond en zei iedereen "Oh ja, dit is toch leuker."![]()
En mijn moesje gaat heel hard achteruit, daarom het verdrietig gedeelte. Maar ik wil er niet over praten ook al zijn jullie allemaal lief en weet ik dat dat mag enzo![]()
Dat is een kerstmuts. Hiermee ga ik de kerstavatar wedstrijd winnen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:09 schreef SHE het volgende:
Even iets anders, waarom zit er een rode vlek op je geitje PF?
Broccoli is ook ranzig in een shakequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen![]()
En SHE, sorry voor het ontbreken van de shakes. Morgen ga ik er weer mee aan de slag, maar dan maak ik wel een andere want die met broccoli was bah!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Broccoli is ook ranzig in een shake
Ik kijk morgen wel even naar wat lekkere veggie receptjes voor je shake.
Eerste dag v. bestralingquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hellow! *weggalmend geluid* hellow, helloooow...!
Waddisser morgen dan Muiski?
En een dikke knuffel voor die Viiiiivi, met een hartjedabei!
Baah da's idd niet tof! *geeft SuperMuis ook een knuffel*quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eerste dag v. bestralingIk ben nu nog allemaal dingetjes voor school aan het doen zodat ik daar de rest van de week niet meer aan hoef te denken.
Hier even een snelle picca van donker (niet zo heel duidelijk maar dan hebben jullie een ideequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Kut van moeders.![]()
Helpt het als ik aanbied komende week even bij je langs te waaien?
facial geven, je nageltjes doen en je haar in de krul zodat je je inner beauty weer kunt laten schijnen? huh? huh?
Ik vind zowel bruin als blond fantastisch bij je staan. JIj kunt gek genoeg alles hebben. ( niet dat ik je dat gun ofzo )
Maar ik zou nu het toch winter is lekker een lichtbruin erover doen ( warme carameltint ) en dan van de lente weer bij de kapper terug naar blond.
En neem een lichtere tint dan de bedoeling is, want je haar is nu zo poreus dat kastanjebruin echt pikzwart gaat worden.
Ik spreek uit ervaring
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Baah da's idd niet tof! *geeft SuperMuis ook een knuffel*
Er staat al een flatscreen TV voor me onder de boom, dus ik ben een happy pandaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:43 schreef Chicolate het volgende:
Ahw Viev. En donker staat je ook heel erg leuk, afgaande van de foto. En zelfde kleur haar als je mini
.
En ook eenvoor Muis. Wel stoer dat je meteen kerstinkopen mag doen! Dit is natuurlijk dé kans om er iets heel erg fouts doorheen te krijgen, hij kan nu geen nee tegen je zeggen
.
No can do. Ik ben maar eens in de 5 jaar echt aardig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar wel heel lief, echt. Raincheck?
*11 januari afzegt*quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:48 schreef SHE het volgende:
[..]
No can do. Ik ben maar eens in de 5 jaar echt aardig.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er staat al een flatscreen TV voor me onder de boom, dus ik ben een happy pandamaar ik vind het al leuk genoeg om bakspullen te kopen!
Greysie ik heb een Victoria's Secret joggingbroek waar op de zijkant Iquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:57 schreef Greys het volgende:
Viev! Ik zeg alleen maar: mocht je van gedachten veranderen en er wel over willen praten of janken of wat dan ook, dan weet je me te vinden via diverse wegen.
[..]
*11 januari afzegt*
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Ik zeg op mijn werk wel eens "That makes me a sad panda" en dan begrjipt niemand wat ik bedoel.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Vivi: Erg naar dat je moeder achteruit gaat.Ik kan het me volkomen voorstellen dat je verdrietig bent en er niet over wilt praten. Dat komt wel blij vlagen en dan is iedereen er ook nog gewoon.
Lijstje:
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: bak magere yoghurt
T: 5 km hardlopen (woohoo!) met een versnelling in de laatste 500 meter
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: appel met eventueel een bak magere yoghurt
T: handvol nootjes
D: Japanse rijst (SHE, heb je nog een suggestie voor extra groenten die ik erbij kan mikken, iets in de orde van doperwtjes?)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysie ik heb een Victoria's Secret joggingbroek waar op de zijkant Ipink opstaat. En nou zat ik gister op bed en ik keek in de spiegel, en toen stond er I
bink met een omgekeerde n
en toen moest ik aan jou denken
Neeeee!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:57 schreef Greys het volgende:
Viev! Ik zeg alleen maar: mocht je van gedachten veranderen en er wel over willen praten of janken of wat dan ook, dan weet je me te vinden via diverse wegen.
[..]
*11 januari afzegt*
ik zeg het ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
te weinig mensen weten waar dat vandaan komt! Ik gebruik het best vaak
Precies!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu is jouw voorstel dat ik hem ook koop en dan samen met dat harige monster heel de dag voor de spiegel ga zitten? Oke!
Hahaha ja dat is ook vaste prik, hoewel ik weleens afwissel met O RLMENTE en O WIRKLICH?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ik zeg het ook![]()
net als 'orly? yarly!"
en zo nog wel een legio aan dingen die voor veel mensen onbegrijpbaar zijn
Motown moves is toch gewoon een kwestie van flink met je voluptuous ass shaken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Neeeee!
Ik ben mijn motown moves al aan het oefenen.![]()
[ afbeelding ]
Mijn lief houdt niet van paksoi, kool en prei, dus dat wordt denk ik maar gewoon broccoli. Ik bang dat hij het een te saai gerecht vindt. Kan ik niet op het laatst in de andere helft er nog iets bij mikken waardoor het voor hem een wat interessanter gerecht wordt? Ketchup, hamburgers, wattanook?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je er alle groenten doorheen doen. Ik doe er vaak peultjes en broccoli doorheen. Doperwten mogen natuurlijk ook, maar doperwt is rijk aan zetmeel > suiker.
Dus ik eet ze zelden.
Ik wissel dus af met peultjes, broccoli, paksoi, kool of prei
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Motown moves is toch gewoon een kwestie van flink met je voluptuous ass shaken?
Toch?
Toch?
Disclaimer: nee ik bedoel niet dat je een dikke reet hebt.
Ik bedoel 'je' in het algemeen
Ja! En als je iets tofs ziet in een winkel: "Ommegaad, eppix!"quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is ook vaste prik, hoewel ik weleens afwissel met O RLMENTE en O WIRKLICH?
Ik zeg ook faal, fail, zomg en wtf
Als iemand nog zo'n flavour shaker wil dan heb ik er wel één. Wat een ongelooflijk onhandig ding, zeg.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ik zeg het ook![]()
net als 'orly? yarly!"
en zo nog wel een legio aan dingen die voor veel mensen onbegrijpbaar zijn
Gelukkig maar, anders werd het weer een leuk weekend!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Motown moves is toch gewoon een kwestie van flink met je voluptuous ass shaken?
Toch?
Toch?
Disclaimer: nee ik bedoel niet dat je een dikke reet hebt.
Ik bedoel 'je' in het algemeen
Kyle's mom's a bitchquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik gebruik met enige regelmaat de:
' How about we sing <insert iemand die je haat> is a bitch in D-minor '
of
' There are no stupid answers, just stupid people '
" screw you guys, I'm going home '
" beefcake "
" I am God "
" fatass "
Je kan er qua vlees echt alles doorheen doen!. Het is wat dat betreft zo neutraal van smaak dat het nergens bij vloekt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn lief houdt niet van paksoi, kool en prei, dus dat wordt denk ik maar gewoon broccoli. Ik bang dat hij het een te saai gerecht vindt. Kan ik niet op het laatst in de andere helft er nog iets bij mikken waardoor het voor hem een wat interessanter gerecht wordt? Ketchup, hamburgers, wattanook?
Alles op internet is bij mij traaaaag. Kan zelfs mijn mail niet lezen. Dacht al dat het aan mijn computer lagquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:23 schreef Greys het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag?
Of word ik gewoon gestraft voor het feit dat ik simpelweg te lui ben om boodschappen te doen en daarom maar aan de Heartbreakers als lunch begonnen ben?
Ja hier is ie ook sloom!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:23 schreef Greys het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag?
Of word ik gewoon gestraft voor het feit dat ik simpelweg te lui ben om boodschappen te doen en daarom maar aan de Heartbreakers als lunch begonnen ben?
Bij mij is alles met internet sloom en aan de pc zal het niet liggen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alles op internet is bij mij traaaaag. Kan zelfs mijn mail niet lezen. Dacht al dat het aan mijn computer lag, dus ben "blij" om te horen dat het een algemeen probleem is.
Je gewone Outlook mail bedoel je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alles op internet is bij mij traaaaag. Kan zelfs mijn mail niet lezen. Dacht al dat het aan mijn computer lag, dus ben "blij" om te horen dat het een algemeen probleem is.
Nee, mijn webmailbox. Doe alles online omdat ik zoveel verschillende werkplekken heb.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gewone Outlook mail bedoel je?
Want bij mij doen andere internetpagina's het gewoon snel, maar is alleen Fok! reuzetraag.
Oh, zou het dan toch niet alleen aan Fok liggen? Ik heb er echt nul verstand van, maar als we allemaal verschillende providers hebben zou het heel gek zijn toch, als we allemaal langzaam internet hebben? Of zeg ik nu (weer eens) iets heel doms?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, mijn webmailbox. Doe alles online omdat ik zoveel verschillende werkplekken heb.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:37 schreef Abbadon het volgende:
hier ook heel traag...zoals altijd op mijn werk...beetje jammer, want door dat wachten op fok steeds kom ik natuurlijk amper aan werken toe...
mijn baas en ik hebben een verstandhoudingquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:40 schreef Greys het volgende:![]()
Gewoon zo uitleggen aan je baas. Heeft ie vast begrip voor
2e hands ervaringen tellen ook?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:50 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand hier zijn/haar tanden laten bleken? En beviel het?
Meneer C. Hij vond dat ze heel mooi wit waren geworden en ik zag geen verschilquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:50 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand hier zijn/haar tanden laten bleken? En beviel het?
Je hebt je vriendje aangestoken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
boodschappen gehaaldvanavond ovenschotel met kip en brocolli en morgen eten we samen (tenminste als vriendlief dan beter) is boboti.
Half 2! En dankjewelquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:00 schreef Greys het volgende:
Muis, hoe laat moet je morgen eigenlijk? Dan kunnen we massaal positieve vibes aan je zenden
Bij de Appie hebben ze netjes met zoete uien. Die zijn heel grootquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef Greys het volgende:
Weet iemand hier of álle rode uien zoetig zijn?
Ik zoek een zoetige ui, zit ik dan safe als ik gewoon rode uien meeneem?
Rode ui kan ook scherp zijn maar ik vind hem lekkerder dan witte ui!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef Greys het volgende:
Viev, dat nr doen ze de 11e ook!![]()
En kan er even iemand iets zinnigs roepen wat voor uien ik moet kopen als ze zoet moeten zijn?
Want zolang ik geen boodschappen doe zit ik nog steeds aan de Heartbreakers
Er zit hier geen Appie in de nabije omgevingquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bij de Appie hebben ze netjes met zoete uien. Die zijn heel groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |