Pas je op onder de dekens?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:09 schreef Soury het volgende:Met soep maken dan he? en zeer waarschijnlijk onder de dekens. Waar ik me ook ga begeven
in een zee van Pammetjes?quote:
Nee, ik ben momenteel volledig vrij van elke roes.quote:
Ik heb nog Ritalin in de aanbiedingquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze schijnen trouwens best wel veel op te brengen als je ze verkoopt.
Trusten (zonder zwaaismiley, want daar probeer ik wat zuinig mee te zijn).quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:23 schreef Coos het volgende:
Slaap lekker allemaal. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen en misschien wel mooie prijzen.
quote:
Ik ben nog erger, ik als ooit avondmens zijnde heb gepit en heeeeeel belachelijk vroeg wakker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:43 schreef liesje1979 het volgende:
omg, straks word ik nog een ochtendmens ofzo.![]()
Goedemorgen Fok!
Nah, topdag weet ik niet, maar wel dat ik na vandaag 5 dagen vrij ben!quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ben nog erger, ik als ooit avondmens zijnde heb gepit en heeeeeel belachelijk vroeg wakker.![]()
Maar: mogge en we maken er wel weer een topdag van!
Oef! Nog aan het griepen? Wens je veel beterschap, balen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:56 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen Lies en Kaat
Topdag zit er denk ik niet in, ga zo nog maar een paar uur slapen
Gaat alweer wat beter, vandaag weer wat meer eten en dan ben ik morgen bijna beterquote:Op dinsdag 16 december 2008 05:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef! Nog aan het griepen? Wens je veel beterschap, balen!
Voelt je rug ook al wat beter?quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat alweer wat beter, vandaag weer wat meer eten en dan ben ik morgen bijna beter
quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voelt je rug ook al wat beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |