quote:Op woensdag 17 december 2008 08:23 schreef mstx het volgende:
ik ben net wakker , ik denk ik meld het even.
quote:
thnx for the updatequote:Op woensdag 17 december 2008 08:23 schreef mstx het volgende:
ik ben net wakker , ik denk ik meld het even.
origineel kan ik nog steeds goed waarderen (Alpha2 op Qlimax 2006)quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
B1. Brainkicker - Metal Licker (Kayem & Likquid Remix)
denk dat die mij ook tegen gaat vallen, vinyl vanavond thuis ff binnenhalen... zag ook de nieuwe Dutch Master staan, ben wel nieuwsgierig, daar waren veel mensen erg positief over!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
En daarna wil ik even zeggen dat ik die nieuwe headhunterz relase matig vind, say my name klote vocal en blijft voor mij gewoon een rock civilisation kloon. The Lost soul is aardig maar ook neit heel bijzonder.
nope doe ik niet. Doe ik komende tijd gewoon even in mijn eigen sets en podcasts dus niet in de jaarmix.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ga je ook eigen nummers er in verwerken eigenlijk? Zou wel tof zijnmaar kan me ook zo voorstellen dat je t niet doet, maar van mij mag je
wat zit erop?quote:
Rookworstquote:
heb ik net gedaan. lekker! 2 tijgerbollen met een plakje gebakken pasteiquote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef mstx het volgende:
Ik ga nu een boterham opeten.
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
want Rookworst zonder R is ook worst
die mop was maandag in man bijt hondquote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Rip heeft helemaal niks in te brengen!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
zullen we nu weer ontopic gaan voordat Rip boos wordt
Hij klinkt heerlijk op haar site!!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox pres. Vyolet - Master & Slave
Wicked Records / WKD1081
A1 Master And Slave (Zatox Mix)
B1 Master And Slave (Original Mix)
Eenschquote:En daarna wil ik even zeggen dat ik die nieuwe headhunterz relase matig vind, say my name klote vocal en blijft voor mij gewoon een rock civilisation kloon. The Lost soul is aardig maar ook neit heel bijzonder.
en dan ga ik nu ontbijten
maar wel laat, ik had om 07.30 het ontbijt al achter de kiezenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Eigenlijk ontbijten we zo toch nog een beetje samen he!
Dat was mijn ontbijtquote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waar is de tijd dat mensen gewoon wat snijleverworst, hagelslag, pindakaas op hun brood deden...
ik heb worst, hagelslag, pasta, vruchtenhagel en gestampte muisjes op m'n boterhammetjesquote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waar is de tijd dat mensen gewoon wat snijworst, hagelslag, pindakaas op hun brood deden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |