quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:06 schreef on_air het volgende:
Sting.
I Want My MTV.
Dire Straits.
Money For Nothing.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:08 schreef borisz het volgende:
utorrent is de hele discography van Bob Dylan aan het binnen halen.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:10 schreef D.Rose het volgende:
Vergis ik me nou, of is er nog niets uit de bedrijven top 10 voorbij gekomen?
Dat soort fouten zie je wel vaker op de 3FM site.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:11 schreef Sersjee het volgende:
Waarom noemen ze hier Green Day Greenday?!
Gaan wij de AV ontmaskeren vandaag?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt.
Ja, wel IETS van Joy Division, maar niet het nummer wat in de lijst stond.
Ej Brennelquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef Brennel het volgende:
Zo, wat heb ik heerlijk geslapen vannacht
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gaan wij de AV ontmaskeren vandaag?
Was dat altijd al?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:17 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ben benieuwd wat er dan nog meer gedraaid wordt, want er worden maar 2 plaatjes gedraaid.
"De bedrijven top 10: er worden twee liedjes uit de Bedrijven top 10 gedraaid."
Ja, dunno.. vroegah werd "de baas van de dag" toch ook gebeld?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Was dat altijd al?
Werden er vroeger niet meer platen gedraaid? Slecht 2 platen is niet zoveel
1 per uur, is al zolang ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Was dat altijd al?
Werden er vroeger niet meer platen gedraaid? Slecht 2 platen is niet zoveel
Kloptquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, dunno.. vroegah werd "de baas van de dag" toch ook gebeld?
Ze hebben nu nog een half uur voor 2 platenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
1 per uur, is al zolang ik me kan herinneren.
't Is nu of nooit!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze hebben nu nog een half uur voor 2 platen
Ja, dat welquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hebben ze jullie bedrijf wel al genoemd?
Idd.. Voor de rest had ik er meer van verwacht.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit paste dan nog enigzins in de playlist
En dan ook nog een plaat die ze sowieso wel in de playlist hebben.quote:
Death metal? 't Liefst op het kerkhof uiteraard.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:02 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe heet metal muziek waar zo in geschreeuwd word...
Grunge?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:02 schreef muisje-eliza het volgende:
Yup. Zeker Coen en Rab zullen wel voor de veilige keuzes gaan (omdat ze de rest niet kennen). Dat was bij Ekdom of Stenders wel anders geweest.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En dan ook nog een plaat die ze sowieso wel in de playlist hebben.
Helaas geldt dat straks voor de SR ook
Within Temptationquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:02 schreef muisje-eliza het volgende:
DJ's kiezen geen platen, dat doen producersquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Zeker Coen en Rab zullen wel voor de veilige keuzes gaan (omdat ze de rest niet kennen). Dat was bij Ekdom of Stenders wel anders geweest.
Ze werken ook met playlists die achter de schermen worden gemaakt. Net zoals normaal, dus dan zal wat dat betreft ook niet veel anders zijn. Hoewel ik van vorig jaar nog weet dat Kevin Moens meestal de playlists maakte voor de late avond en nacht. Dat is natuurlijk wel veelbelovend.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Zeker Coen en Rab zullen wel voor de veilige keuzes gaan (omdat ze de rest niet kennen). Dat was bij Ekdom of Stenders wel anders geweest.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |