abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64087383
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:55 schreef Megumi het volgende:
Vraag haar of ze ook verliefd op jou is.
dat is toch vanzelfsprekend, dat merkt hij wel op de manier waarop dat meisje hem negeert, terwijl hij stiekem weet dat zij all over him is. toch toch??
pi_64087985
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:49 schreef PeoplesFernandez het volgende:

[..]

haha wat een onzin man, je zegt nu dat je je moet aanpassen aan het meisje, je aandacht moet geven als ze jouw lullig behandelt en dat ze weg gaat als je een uitdaging blijkt te zijn.

WTF?

natuurlijk moet je kunnen reageren op gedrag van en vrouw ... als je dacht dat je dat niet hoeft te doen, blijf je idd lang alleen ... ondertussen verwoderend erover 'waarom het maar niet lukt' ...

of je dat 'aanpassen' gaat noemen weet ik niet... de keuze voor dat woord is voor jouw rekening ..... ik zie het zelf gewoon als een vorm van reageren op haar gedrag, en nee, dat hoeft zeker niet altijd slap en meegaand te zijn, integendeel ..

verder, er is een duidelijk verschil tussen een vrouw die zich chagerijning gedraagt of 'die je lulig behandelt'...

zodra je wat ervaring met vrouwen krijgt zal je snel inzien dat chagerijnig gedragen een zekere basis is, die ook op regelmatige termijn terugkomt.
daar zul je als man mee moeten kunnen omgaan...

een vrouw die je 'lullig behandelt' is weer wat hee aneers... zo'n vrouw komt verder niet eens in aanmerking voor verder contact, dat kun je direkt afkappen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 17 december 2008 @ 14:17:13 #28
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64088067
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:31 schreef Joris85 het volgende:

[..]

Goed punt.

Voor de rest sluit ik me aan bij wat PouwelZ zegt.
lift
Causaliteit....dat is 't.
pi_64088144
Dat hele friendzone gedoe ligt meestal gewoon aan jezelf. Je moet gewoon leren risico nemen, een beetje alles of niets spelen. Genoeg leuke meisjes in deze wereld als 't niets wordt...
pi_64088147
quote:
maar de vraag is of ik zo ondertussen dan niet in de friend-zone terecht ben gekomen?
Oh oh, de vriendenzone!

Dit stukje heeft net mijn dag gemaakt, dank daarvoor.
pi_64093189
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

natuurlijk moet je kunnen reageren op gedrag van en vrouw ... als je dacht dat je dat niet hoeft te doen, blijf je idd lang alleen ... ondertussen verwoderend erover 'waarom het maar niet lukt' ...

of je dat 'aanpassen' gaat noemen weet ik niet... de keuze voor dat woord is voor jouw rekening ..... ik zie het zelf gewoon als een vorm van reageren op haar gedrag, en nee, dat hoeft zeker niet altijd slap en meegaand te zijn, integendeel ..

verder, er is een duidelijk verschil tussen een vrouw die zich chagerijning gedraagt of 'die je lulig behandelt'...

zodra je wat ervaring met vrouwen krijgt zal je snel inzien dat chagerijnig gedragen een zekere basis is, die ook op regelmatige termijn terugkomt.
daar zul je als man mee moeten kunnen omgaan...

een vrouw die je 'lullig behandelt' is weer wat hee aneers... zo'n vrouw komt verder niet eens in aanmerking voor verder contact, dat kun je direkt afkappen.
Wat een onzin hoor. Helloooooo, we leven niet meer op de kleuterschool.
Wees gewoon duidelijk, ik vind jou leuk, jij mij ook?

Mooi, en doe nu maar je broek naar beneden.

Hm, misschien ben ik te volwassen.
pi_64093525
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:01 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar 't kan ook iets te puberaal zijn.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_64093761
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:15 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar 't kan ook iets te puberaal zijn.
Och, wat het ook is, het wel zo makkelijk
pi_64093895
quote:

[..]

vrouwen-post

ohja... nog een tip aan de TS... geloof nooit wat een vrouw zégt tegen mannen dat ze eigenlijk het liefste zou willen hebben qua gedrag van een man ...

Zou je dat als man in je goedgelovigheid ook écht gaan doen, krijg je pas echt de poppen aan het dansen...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_64094051
quote:
[b]
Zou je dat als man in je goedgelovigheid ook écht gaan doen, krijg je pas echt de poppen aan het dansen...
Dan zijn de rapen helemáál gaar.
pi_64096103
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:04 schreef PeoplesFernandez het volgende:
als ze chagrijnig tegen jou doet moet je haar ermee confronteren, ze loopt je gewoon te testen of je voor jezelf opkomt, wat je uiteraard niet doet. Elke spanning is spanning dus als ze boos wordt dat jij boos op haar wordt omdat je de waarheid vertelt, let it be. Als je je hoofd boven water houdt zal ze respect voor je hebben.

je moet niet zo tegen haar op kijken, plaag haar gewoon een beetje, kijk hoe ze reageert.
ga met andere meisjes om in haar bijzijn.

jij moet natuurlijk ook wel interessant voor haar zijn he zij zijn de volgers niet jij
QFT! Ga maar uit van deze post en negeer de andere onzin in dit topic.
Ik support gevallen topclubs!
pi_64096315
quote:

[..]

pi_64097044
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]

vrouwen-post

ohja... nog een tip aan de TS... geloof nooit wat een vrouw zégt tegen mannen dat ze eigenlijk het liefste zou willen hebben qua gedrag van een man ...

En TS: nog een tip: geloof nooit andere mannen wanneer ze praten over hoe ze met vrouwen omgaan, want dan krijg je pas echt veel onzin en grootspraak te horen.
  woensdag 17 december 2008 @ 19:45:39 #39
16927 klappie
Vriendschap is een illusie!
pi_64097701
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:36 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Dan zijn de rapen helemáál gaar.
Maar!!! Wel de spréékwoordelijke rapen!!!
  woensdag 17 december 2008 @ 19:47:13 #40
16927 klappie
Vriendschap is een illusie!
pi_64097750
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:26 schreef keuvelaar het volgende:

[..]

En TS: nog een tip: geloof nooit andere mannen wanneer ze praten over hoe ze met vrouwen omgaan, want dan krijg je pas echt veel onzin en grootspraak te horen.
Oftewel, een topic voor meningen openen is zinloos???

Ontopic: Blijf vooral niet te lang zo om elkaar heen draaien... Daar heb je totaal niets aan!
pi_64097938
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:47 schreef klappie het volgende:

[..]

Oftewel, een topic voor meningen openen is zinloos???

Daar lijkt het dus wel op met dit onderwerp
pi_64099517
quote:
Op woensdag 17 december 2008 00:48 schreef PouwelZ het volgende:
Jullie nerds en jullie friendzones altijd
De friendzone is een gegeven, zoals zwaartekracht en magnetisme.
quote:
Aan gewone vriendschap met een vrouw heb je toch niets.
Goed advies, maar misschien te laat voor TS.
pi_64100180
quote:

[..]

Mooi paard! Hoe heet hij/zij/het?

Heb je ook een hooizolder voor 'm?

Zullen we daar samen eens een kijkje nemen

[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_64101113
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:47 schreef youkmn het volgende:
Hallo fokkers,

mijn probleem: een meisje dat ik leuk vind, alleen het blijft maar onduidelijk
of dat wederzijds is. de ene keer op msn, en ook in het echt natuurlijk,
is ze heel erg chagrijnig tegen me, en de andere keer vrolijk en kan ik hele lange gesprekken hebben.
ze moet regelmatig om mij lachen en ik weet zeker dat ze me mag,
maar de vraag is of ik zo ondertussen dan niet in de friend-zone terecht ben gekomen?
ik ben ook nog niet erg ervaren in de liefde, dus ik heb nooit echt de stap durven en kunnen zetten om te flirten.

de ene keer lijkt het alsof ze mij leuk vind, de andere keer is ze heel erg kortaf,
wat wil ze nou?!?
Gelukkig kunnen we je goed helpen met je heldere en gedetailleerde post...

Vraag haar gewoon eens om samen wat te doen. Hoeft niet té direct, het kan ook met een omweggetje... zo moeilijk is dat toch niet?
pi_64110897
quote:
[b]
Vraag haar gewoon eens om samen wat te doen. Hoeft niet té direct, het kan ook met een omweggetje... zo moeilijk is dat toch niet?
Aangezien ze nog weleens chagarijnig tegen hem doet, zal hij waarschijnlijk als antwoord terug krijgen "Pff, wat denk je nou zelf, ben je wel goed in je hoofd".

En dan 5 minuten later doet ze weer aardig

Chagarijnige vrouwen moet je sowieso al nooit aan beginnen, als ze dat al zijn voordat je uberhaubt iets hebt, dan kun je beter zorgen dat je zo ver mogelijk bij haar uit de buurt krijgt.

Liefde staat gelijk aan geluk, niet aan haat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')