abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64040227
Hallo fokkers,

mijn probleem: een meisje dat ik leuk vind, alleen het blijft maar onduidelijk
of dat wederzijds is. de ene keer op msn, en ook in het echt natuurlijk,
is ze heel erg chagrijnig tegen me, en de andere keer vrolijk en kan ik hele lange gesprekken hebben.
ze moet regelmatig om mij lachen en ik weet zeker dat ze me mag,
maar de vraag is of ik zo ondertussen dan niet in de friend-zone terecht ben gekomen?
ik ben ook nog niet erg ervaren in de liefde, dus ik heb nooit echt de stap durven en kunnen zetten om te flirten.

de ene keer lijkt het alsof ze mij leuk vind, de andere keer is ze heel erg kortaf,
wat wil ze nou?!?
pi_64040341
Ohja, en je zit dieper in de friendszone dan de oceaan diep is.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  maandag 15 december 2008 @ 20:52:51 #3
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_64040396
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:51 schreef Quir het volgende:
Ohja, en je zit dieper in de friendszone dan de oceaan diep is.
Dat idd, mocht ze verliefd op je zijn dan zou ze niet chagrijnig tegen je doen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_64040778
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:00 schreef ScienceFriction het volgende:
Friends zone... fokked forever...
Er zijn nog wel mogelijkheden om eruit te komen. Kost alleen moeite.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_64040835
Lets just be friends....
pi_64068911
tja... lastig heb ik ook gehad... 2x-.-

nouja waarschijnlijk kan je met er zoenen en misschien nog wel wat verder...
maar relatie..

d8 het nie..:S
pi_64068972
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:57 schreef bonzo-bolle het volgende:
tja... lastig heb ik ook gehad... 2x-.-

nouja waarschijnlijk kan je met er zoenen en misschien nog wel wat verder...
maar relatie..

d8 het nie..:S

zoals al gezegd, je zit in de friendszone dus kom daar uit
pi_64076630
Ik werk wel even een hengel naar de diepte maar ik denk dat hij niet diep genoeg komt
pi_64076717
Jullie nerds en jullie friendzones altijd De friendzone gaat vaak op, maar niet altijd. Gewoon haar versieren en niet de hele tijd afvragen of ze je wel wil. Aan gewone vriendschap met een vrouw heb je toch niets.
pi_64076856
wat pouwelz zegt.

mensen die het hardst roepen dat je in de friendzone zit zitten er zelf in.
pi_64080239
Je wilt toch geen meid die chagarijnig tegen je doet?
pi_64080970
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:58 schreef Xs2Shanna het volgende:
Je wilt toch geen meid die chagarijnig tegen je doet?
Goed punt.

Voor de rest sluit ik me aan bij wat PouwelZ zegt.
  woensdag 17 december 2008 @ 11:19:34 #14
204113 kin238
Fother Mucker!
pi_64082318
Ze is je aan het uittesten. Dan weer vrolijk, dan weer chagrijnig... Ik denk dat ze geneukt wil worden.
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
pi_64085135
Je zit nog niet in zo diep in de friendszone hoor.
Maar wel richting, dus je moet er nu alles aan doen om daar uit te komen.

En een keer een blauwtje lopen is alleen maar een goede ervaring
Het lijkt me namelijk niet dat je al smoorverliefd op haar bent, dus als het dan misloopt kom je er ook nog wel weer overheen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_64085657
als ze chagrijnig tegen jou doet moet je haar ermee confronteren, ze loopt je gewoon te testen of je voor jezelf opkomt, wat je uiteraard niet doet. Elke spanning is spanning dus als ze boos wordt dat jij boos op haar wordt omdat je de waarheid vertelt, let it be. Als je je hoofd boven water houdt zal ze respect voor je hebben.

je moet niet zo tegen haar op kijken, plaag haar gewoon een beetje, kijk hoe ze reageert.
ga met andere meisjes om in haar bijzijn.

jij moet natuurlijk ook wel interessant voor haar zijn he zij zijn de volgers niet jij
  woensdag 17 december 2008 @ 13:10:34 #17
204113 kin238
Fother Mucker!
pi_64085833
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:04 schreef PeoplesFernandez het volgende:
als ze chagrijnig tegen jou doet moet je haar ermee confronteren, ze loopt je gewoon te testen of je voor jezelf opkomt, wat je uiteraard niet doet. Elke spanning is spanning dus als ze boos wordt dat jij boos op haar wordt omdat je de waarheid vertelt, let it be. Als je je hoofd boven water houdt zal ze respect voor je hebben.

je moet niet zo tegen haar op kijken, plaag haar gewoon een beetje, kijk hoe ze reageert.
ga met andere meisjes om in haar bijzijn.

jij moet natuurlijk ook wel interessant voor haar zijn he zij zijn de volgers niet jij
Iets genuanceerd, maar komt op hetzeflde neer. Toch?
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
pi_64085890
overigens, een vrouw die chagerijnig doet kan in sommige gevallen juist eigenlijk meer aandacht willen hebben of soms juist jaloers/boos zijn omdat ze meent dat de jongen op wie ze haar boosheid richt, zich anders zou moeten gedragen (lees: haar actiever zou moeten versieren).

de beste oplossing kan zijn om, als je idd het contact wat verder wilt bengen, aardiger te zijn, directer en complimenten te geven... zelfs wat flirterij kan helpen.

als je afstandelijk blijft tegenover dames, kom je idd niet verder en op een gegeven moment houd die dame dan het contact ook voor gezien... of ze gaan je ook zien als een 'algemene vriend', als je je zo gedraagt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 17 december 2008 @ 13:22:50 #19
204113 kin238
Fother Mucker!
pi_64086226
En blijf vooral niet aardig als zij niet aardig tegen jou is, want dan vindt ze je sowieso een saaie lul.
www.on-and-on.nl
pi_64086270
You are in de friendszone!
pi_64086280
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:22 schreef kin238 het volgende:
En blijf vooral niet aardig als zij niet aardig tegen jou is, want dan vindt ze je sowieso een saaie lul.
Je moet sowieso niet aardiger doen tegen vrouwen dan tegen mannen.

Dat is de doodssteek.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 17 december 2008 @ 13:32:28 #22
204113 kin238
Fother Mucker!
pi_64086559
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Je moet sowieso niet aardiger doen tegen vrouwen dan tegen mannen.

Dat is de doodssteek.
Word
www.on-and-on.nl
pi_64086854
U have lost the game
pi_64087086
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:12 schreef RM-rf het volgende:
overigens, een vrouw die chagerijnig doet kan in sommige gevallen juist eigenlijk meer aandacht willen hebben of soms juist jaloers/boos zijn omdat ze meent dat de jongen op wie ze haar boosheid richt, zich anders zou moeten gedragen (lees: haar actiever zou moeten versieren).

de beste oplossing kan zijn om, als je idd het contact wat verder wilt bengen, aardiger te zijn, directer en complimenten te geven... zelfs wat flirterij kan helpen.

als je afstandelijk blijft tegenover dames, kom je idd niet verder en op een gegeven moment houd die dame dan het contact ook voor gezien... of ze gaan je ook zien als een 'algemene vriend', als je je zo gedraagt.
haha wat een onzin man, je zegt nu dat je je moet aanpassen aan het meisje, je aandacht moet geven als ze jouw lullig behandelt en dat ze weg gaat als je een uitdaging blijkt te zijn.

WTF?
  woensdag 17 december 2008 @ 13:55:00 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64087299
Vraag haar of ze ook verliefd op jou is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')