Hm, ik heb ook zo'n "kutpan" naast mijn tefal- maar ik moet zeggen dat ie me steeds meer gaat bevallen, mijne is een rvs BK met een diameter van een vrachtwagenwiel
Om te beginnen:
het ding is onverwoestbaar, ik heb hem van mijn zus gekregen nadat zij hem 15 jaar had mishandeld en hij ziet er werkelijk nog als nieuw uit.
Dan: je kunt er werkelijk loeiheet in bakken en dat is wat de meeste mensen niet weten van teflon pannen: een teflon pan gaat kapot als je er TE heet in bakt, vandaar ook die "tefal-uitvinding" met dat rode rondje in het midden(thermospot); dat is om te voorkomen dat je het ding te heet op stookt.
Ik heb een behoorlijk aantal tefal pannen zo gemolt door er regelmatig spek in uit te bakken want dat is gewoon te heet voor zo'n pan waardoor de teflon verbrand en gaat schilferen.(en bovendien giftige tetrafluor in je eten komt)
DE tip is idd niet in de stress raken als je baksel er in vastplakt; dat hoort zo en is bijna niet te voorkomen maar ook niet erg want zolas al gemeld; na een paar minuten( met je gaspit lager) laat je baksel vanzelf los.