dan moet najib zijn muiltje houden als hij het over collega's heeft.quote:Op maandag 15 december 2008 01:12 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij heeft zo'n beetje de halve mannelijke hetero wereld die, of een soortgelijke, grap al eens gemaakt. Is ook geen 'moeilijke' grap ofzo, die je met veel pijn en moeite loopt te verzinnen.
Wat een onzin om hem dan van 'plagiaat' te beschuldigen.
Het zou plagiaat zijn als hij echt een heel segment van een andere komiek 'steelt'. Zo'n voor de hand liggende bekende grap nog eens herhalen, dat is geen 'plagiaat'.
Lebbis en/of Jansen zullen hem ook wel eens gemaakt hebben. raoul Heertje ook. Chris Rock wellicht ook. etc etc.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 15 december 2008 01:06 schreef Tweek het volgende:
De bron heeft het fout overigens, de 72 maagden grap kwam van jeff dunham en waynes world 2 had te maken met de grap bij de mcdrive. Best knap omdat fout te doen.
Finkers steelt ook van v t Hek en vice versaquote:Op maandag 15 december 2008 01:12 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij heeft zo'n beetje de halve mannelijke hetero wereld die, of een soortgelijke, grap al eens gemaakt. Is ook geen 'moeilijke' grap ofzo, die je met veel pijn en moeite loopt te verzinnen.
Wat een onzin om hem dan van 'plagiaat' te beschuldigen.
Het zou plagiaat zijn als hij echt een heel segment van een andere komiek 'steelt'. Zo'n voor de hand liggende bekende grap nog eens herhalen, dat is geen 'plagiaat'.
Lebbis en/of Jansen zullen hem ook wel eens gemaakt hebben. raoul Heertje ook. Chris Rock wellicht ook. etc etc.
Mijn punt is meer dat het zo'n simpele, voor de hand liggende grap is, dat ie waarschijnlijk zelfs 1000 jaar geleden al gemaakt werd. Dus Dunham zal hem ook niet zelf verzonnen hebben, of misschien wel, maar dan nog is ie wel vaker verteld voordat hij hem zelf verzon.quote:Op maandag 15 december 2008 01:14 schreef Superfast het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
De bron is AD.nl maar volgens mij heb je gelijk dat de grap door Dunham bedacht is en idd die van de mac wel uit die film komt.
Verder niet relevant immers iedereen steelt grappen van elkaar dat is al decennium zo en zal wel altijd blijven ook maar wat vernieuwende humor of zelfbedachte grappen zou niet verkeerd zijn.
Dolf Janssen heeft nog nooit een van zijn grappen zelf verzonnen...quote:Op maandag 15 december 2008 01:29 schreef SillyWalks het volgende:
Lebbis of Jansen heeft ook al vlak na 11 september die grap over 72 maagden gemaakt.
En zelfs die was toen niet de eerste/enige.
Het gaat er denk ik om dat diezelfde Najib Guido Weijers een paar jaar geleden beschuldigde van plagiaat en vervolgens nu zelf andermans grappen leent of jatquote:Op maandag 15 december 2008 02:52 schreef soylent het volgende:
Jezus, die grap is fucking generiek.
Iedereen die ik ken heeft wel eens die grap gemaakt.
Of dat het 72 nerds zijn (OOK MAAGDEN, HAHAHAHA!) of dat ze allemaal heel lelijk zijn (DAAROM ZIJN ZE DUS MAAGD GEBLEVEN, HAHAHAHA!)
Plagiaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |