Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 14 december 2008 23:36 schreef reetveter het volgende:
En mouzert, net alsof je dat vrouwke afwijst als ze voor je staat
Is er een foto van hem gepostquote:Op zondag 14 december 2008 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Top OP.
heeft iemand die foto van crane opgeslagen?
En dat 12 jarige jochie was jij?quote:Op zondag 14 december 2008 23:42 schreef BigKahuna het volgende:
Hadden jullie net Peter R de Vries gezien
Er werd een pedofiel opgepakt die met een 12jarig jochie had afgesproken in mijn hometown Purra! Zat die Peter daar op een bankje waar ik ook wel eens chill gek!
Lijpe torie noh?
Ja, echtquote:Op zondag 14 december 2008 23:42 schreef BigKahuna het volgende:
Hadden jullie net Peter R de Vries gezien
Er werd een pedofiel opgepakt die met een 12jarig jochie had afgesproken in mijn hometown Purra! Zat die Peter daar op een bankje waar ik ook wel eens chill gek!
Lijpe torie noh?
Nee, het was een partyflock foto trouwens, weet niet of je daar wat aan hebtquote:Op zondag 14 december 2008 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Top OP.
Die is het nietquote:Op zondag 14 december 2008 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, het was een partyflock foto trouwens, weet niet of je daar wat aan hebt.
En zo lelijk stond hij er helemaal niet op vond ik.
Nee. Hoezo wil je zijn foto hebben ?quote:Op zondag 14 december 2008 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Top OP.
Dat is inderdaad crane niet... Crane is een klein beetje lelijkerquote:Op zondag 14 december 2008 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, het was een partyflock foto trouwens, weet niet of je daar wat aan hebt.
En zo lelijk stond hij er helemaal niet op vond ik.
Neequote:
Daarom. Met je lelijke truiquote:Op zondag 14 december 2008 23:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee. Hoezo wil je zijn foto hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |