abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:10:38 #226
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_64373347
nou ik had niet verwacht dat je hier zoveel aan kon verdienen
200 euro mee opgehaald, en ik heb nog niet eens alle huizen gehad
ik doe nog de avondkrant ook en kom ook best vaak te laat, wat eens lieve mensen allemaal
pi_64374100
Hier zijn eigenlijk weinig van die lui langs geweest. Alleen afgelopen week een of ander figuur die ons heel wazig 'als uw dagbladbezorger een prettig Nieuwjaar wenst'. Vraag je daarna van welk dagblad (waarom zegt ie dat niet meteen?). Zegt ie: "De Telegraaf". Maar wij hebben helemaal niet de Telegraaf Begint ie wat te stamelen dat ie ws. in de verkeerde straat zit Jaja, als je een heel f*cking jaar lang de krant hebt bezorgd weet je sowieso toch wel bij welke huizen je moet zijn??? En ook het hele jaar vergist ie zich niet (nooit per ongeluk een telegraaf in de bus gehad), alleen als er gecasht kan worden vergissen ze zich ineens in de straat
pi_64374484
Ik had een wijk met 60 a 70 adressen en had ieder jaar 300 a 350 gulden (ja, zo lang geleden was dat). Dat stond ongeveer gelijk aan 1,5 maandsalaris extra.
Ja, ik generaliseer.
pi_64378346
Ik ga ook altijd langs de deuren om ze een prettige Kerst te wensen maar in feite bezorg ik niets.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_64378395
Gelukkig zijn de meeste mensen geen FOK!kers zeg. Heb dat 3 jaar geleden ook gedaan en toch iets van 150 euro opgehaald .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')