Met de tongquote:Op zondag 14 december 2008 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
Dus, hoe likken jullie het liefst?
Als een koningquote:Op zondag 14 december 2008 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
Langzaam en met gevoelquote:Op zondag 14 december 2008 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
Zo eerst zo'n lange lik en daarna zo happenquote:Op zondag 14 december 2008 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ja. Er was eerst kerstmarkt in ons dorp waar ik vanaf half 4 was. Dus om 9 uur ongeveer was ik de weg al kwijtquote:
Moeten we een keer testenquote:Op zondag 14 december 2008 17:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan het met nog meer dingen dan?
Nog wat gejosselt en zeker weer veel Urkersquote:Op zondag 14 december 2008 17:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja. Er was eerst kerstmarkt in ons dorp waar ik vanaf half 4 was. Dus om 9 uur ongeveer was ik de weg al kwijtIn chez was ik echt waardeloos maar wel weer tot 4 uur blijven
Bronquote:'Homo uit Urk ziet af van Mister Gay-verkiezing'
Geplaatst op 21-05-2007 19:25 door volkskrantwatch in categorie media
AMSTERDAM - De 21-jarige Joop Alkmaar heeft zich teruggetrokken uit de verkiezing voor Mister Inflatable Doll Netherlands 2007. Zijn ouders kunnen zich niet verenigen met de verkiezingsdeelname van hun zoon. ‘Opblaaspoppenneuker zijn en Urk gaan niet samen’, aldus Alkmaar, afkomstig uit het gelovige vissersdorp.
‘Mijn ouders hebben het er erg moeilijk mee. Mijn vader is er via via achter gekomen dat ik meedoe aan de Mister Inflatable Doll-verkiezing. Hij heeft gezegd dat ik per direct moet stoppen. Ik vind het zelf allemaal juist hartstikke leuk, maar ik wil mijn ouders niet kwetsen.’ Alkmaar verhuisde zelf onlangs vanwege zijn geaardheid vanuit Urk naar Amersfoort. ‘Ik kon er mezelf niet zijn.’
Aernout van den Haag van de Mister Inflatable Doll-organisator Pink Plastic Group ziet in het terugtrekken van Alkmaar het bewijs dat de verkiezing nog steeds nodig is. ‘Eén van de redenen waarom we het zo belangrijk vinden om deze verkiezing te organiseren, is omdat er nog steeds veel mensen zijn die in hun omgeving problemen ondervinden met hun voorliefde voor opblaaspoppen. We willen juist laten zien dat opblaaspoppenseksualiteit heel normaal is.’
Alkmaar, die een van de tien finalisten was, heeft overigens ook positieve reacties op zijn deelname aan de verkiezing gehad van jongeren uit Urk. ‘Ze hebben me gefeliciteerd en laten weten dat ze het echt tof vinden dat ik hieraan meedeed.’
De verkiezing is 15 juni in het Vergulde Karrewiel in Eindhoven.
Nope, en geen idee of er urkers waren. Ik weet sowieso nog weinig van gisterquote:Op zondag 14 december 2008 17:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nog wat gejosselt en zeker weer veel Urkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |