quote:Op zondag 14 december 2008 16:22 schreef _Mike_ het volgende:
Had niet verwacht dat McClaren het zo goed zou doen.
Ik heb gisteren alleen de samenvatting gezien, maar daar zaten alleen maar counters in.quote:Op zondag 14 december 2008 16:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De aanhang enzo van AZ is kut, maar het voetbal wat ze de laatste weken spelen is wel netjes.
Ik van het AZ van nu veel volwassener lijken...quote:Op zondag 14 december 2008 16:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alleen de samenvatting gezien, maar daar zaten alleen maar counters in.
Terwijl je voor Feyenoord nu niet bang hoeft te zijn.
Er kleeft nog de sympathie van de Adriaanse-tijd aan AZ, maar niet bij mij.
Dat team met Barry Van Galen als spelmaker was vele malen leuker om naar te kijken vind ik.
Precies, als een saaie topclub.quote:Op zondag 14 december 2008 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik van het AZ van nu veel volwassener lijken...
Ik vind AZ verre van saai hoor...quote:Op zondag 14 december 2008 16:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies, als een saaie topclub.
Toch nog goed gekomen hehquote:Op zondag 14 december 2008 16:30 schreef Dos37 het volgende:
KUFO OLÉ
Ze hadden er minstens drie moeten maken in de extra tijd alleen al.quote:Op zondag 14 december 2008 16:31 schreef tukkeronline het volgende:
Hoppa! Grote klasse met 4-1 winnen in Groningen
quote:
Als dat zo is moet ik verhuizen naar het westenquote:Op zondag 14 december 2008 16:32 schreef BB-King het volgende:
Ik zie Twente nog stunten en aan het einde van de competitie boven AZ en Ajax staan.
Ik dus wel.quote:Op zondag 14 december 2008 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind AZ verre van saai hoor...
Ja en ik gun van Gaal het bestequote:Op zondag 14 december 2008 16:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dus wel.En lelijk.
En ik misgun Van Gaal alles.
Dat dan weer nietquote:Op zondag 14 december 2008 16:32 schreef BB-King het volgende:
Ik zie Twente nog stunten en aan het einde van de competitie boven AZ en Ajax staan.
stokerquote:
yep, de tijd van hossen ongeacht de uitslag is voorbij. ze hebben aan het succes geroken en nu het misgaat zullen ze gewoon gaan klagen net als de supporters van de grote 3.quote:Op zondag 14 december 2008 16:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
stoker![]()
Maar vraag me wel af hoe de aanhang hier op reageert. Volgens mij zijn de Groningensupporters niet meer gewend aan series nederlagen.
Ja ok maar bekijk het verschil eens met nu in resultaten. Toen werden ze nog geklopt door de traditionele top-3. Daar gaan ze dit seizoen vrij makkelijk overheen. Is nog geen garantie dat ze volwassen genoeg zijn op dit tot het einde vol te houden, maar toch.quote:Op zondag 14 december 2008 16:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alleen de samenvatting gezien, maar daar zaten alleen maar counters in.
Terwijl je voor Feyenoord nu niet bang hoeft te zijn.
Er kleeft nog de sympathie van de Adriaanse-tijd aan AZ, maar niet bij mij.
Dat team met Barry Van Galen als spelmaker was vele malen leuker om naar te kijken vind ik.
Misschien gaan ze weer pas 10 minuten na aanvang van de wedstrijd het stadion in, net als de vorige keer toen ze een pak slaag kregen van Twente.quote:Op zondag 14 december 2008 16:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
stoker![]()
Maar vraag me wel af hoe de aanhang hier op reageert. Volgens mij zijn de Groningensupporters niet meer gewend aan series nederlagen.
Al is Groningen nou niet echt in goede doen de laatste wedstrijden!quote:Op zondag 14 december 2008 16:37 schreef Neleos het volgende:
Gewoon 1-4 in de EuroborgEn het voelt al niet eens heel bijzonder meer. Twente fans raken wel verwend zo.
Boefje.quote:Op zondag 14 december 2008 16:43 schreef Sieps het volgende:
Geweldig
Ik ga me even doodlachen op een groningen forum en lekker trollen
oh god, de kapsones slaan toe bij Twente fansquote:Op zondag 14 december 2008 16:43 schreef Sieps het volgende:
Geweldig
Ik ga me even doodlachen op een groningen forum en lekker trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |