quote:Op zondag 14 december 2008 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen punt voor Huub, Claire snapt 't allemaal wel
En jij denkt dat Huub het gaat toegeven, dat hij is afgewezen door een meid. Die weet er wel weer zijn draai aan te geven.quote:Op zondag 14 december 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
Lekker ongenuanceerde berichtgeving. Huub met vrienden bij het huis van zijn broer Joris en Annemarijn die daar dan een meisje probeert te versieren. Lijkt mij meer dat ze zijn lastiggevallen en de buren vanwege de herrie de poltie hebben gebeld. Wacht dan toch maar even Huub's zienswijze af.
quote:Op zondag 14 december 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
Lekker ongenuanceerde berichtgeving. Huub met vrienden bij het huis van zijn broer Joris en Annemarijn die daar dan een meisje probeert te versieren. Lijkt mij meer dat ze zijn lastiggevallen en de buren vanwege de herrie de poltie hebben gebeld. Wacht dan toch maar even Huub's zienswijze af.
Tuurlijk moeten we op huub zijn verhaal afwachten, maar wat ik toch niet helemaal snap van hem, waarom er niet aan denken dat claire thuis zit en dat ze zwanger is. Die was tenslotte thuis gebleven en vroeg gaan slapen , moet je je eens voorstellen hoe dat voor haar is als ze gebeld wordt dat huub opgepakt zou zijn. Hij zou zich toch ten alle tijden op dit soort momenten moeten kunnen in houden. Dus dat houdt in dat hij op openbare plekken gewoon niet zo moet drinken. Dat versieren geloof ik ook niet in die reactie op telegraaf. nl.quote:Op zondag 14 december 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
Maar dat is dus Jaaps'berichtgeveving?quote:Op zondag 14 december 2008 19:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jij denkt dat Huub het gaat toegeven, dat hij is afgewezen door een meid. Die weet er wel weer zijn draai aan te geven.
Dat dus.quote:Op zondag 14 december 2008 18:49 schreef noekje het volgende:
Hoerig!
Feedback dicht. Van wat ik las, was het schattig.
Teruglezen is ook je sterkste kant niet he? Dat staat hier al een tijdje vermeld.quote:Op zondag 14 december 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Van NL:
knip
Ja ja hier gebeurd nog eens wat!
Claire was thuis die ging vroeg naar bed volgens haar hyvesquote:Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef sunny16947 het volgende:
Wie zegt trouwens dat ze uit geweest zijn. Misschien hadden ze wel gewoon een gezellige avond bij Joris en Annemarijn thuis. En hebben de buren wegens geluidsoverlast de politie gebeld. Misschien teveel gezongen bij het afscheid.
Ben jij Claire? Man o man wat jij wel niet doet om Huub te verdedigenquote:Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef sunny16947 het volgende:
Wie zegt trouwens dat ze uit geweest zijn. Misschien hadden ze wel gewoon een gezellige avond bij Joris en Annemarijn thuis. En hebben de buren wegens geluidsoverlast de politie gebeld. Misschien teveel gezongen bij het afscheid.
Gert heeft het Telegraaf bericht hier neergezet.quote:Op zondag 14 december 2008 17:35 schreef lies1958 het volgende:
AMSTERDAM - Ondanks het mooie nieuws dat zijn vrouw Claire een kind verwacht, zou de driftige Huub het dit weekend ernstig op zijn heupen hebben gekregen...
Zaterdagnacht werden een verschillende mensen in Apeldoorn opgeschrikt door een hoop lawaai. Huub en zijn vrienden kregen bij het huis van zijn broer ruzie met de politie. 'Ik werd plotseling wakker door hun geschreeuw', vertelt een geïrriteerde buurtbewoner.'
Na het verzoek van de politie om rustig te blijven werd Huub alleen maar bozer, waarop hij volgens de buurtbewoner werd afgevoerd. Wat nu de precieze aanleiding is geweest van de rel, blijft onduidelijk. Onze Huub was zondag niet beschikbaar voor commentaar...
Had het al eerder geplaatst hier, kan er dus niets aan doen dat het nu dubbel is geplaatst.quote:Op zondag 14 december 2008 19:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gert heeft het Telegraaf bericht hier neergezet.
Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 14
quote:Op zondag 14 december 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De typisch en bekende "Huub houding"
[ afbeelding ]
quote:
Zeg maar, een paar minuten voor een streamlock- gedrag!quote:Op zondag 14 december 2008 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En verder één hand in z'n zak, ietwat voorovergebogen om z'n woorden(brij) kracht bij te zetten.
Tevens z'n houding als hij nogal laddertjezat was.....
Ik heb met Natasia Blank in de kooi gezeten. Denk je nu echt dat ik bang word van een fietsende sukkel met een fluoriserende overgooier?quote:Op zondag 14 december 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De typische en bekende "Huub houding"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2008 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb met Natasia Blank in de kooi gezeten. Denk je nu echt dat ik bang word van een fietsende sukkel met een fluoriserende overgooier?
quote:Op zondag 14 december 2008 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb met Natasia Blank in de kooi gezeten. Denk je nu echt dat ik bang word van een fietsende sukkel met een fluoriserende overgooier?
Ik zeg levenslang voor die galbakquote:Op zondag 14 december 2008 20:29 schreef hondjes het volgende:
Zou zeggen..Huub , kom er maar in...
of zit ie nog vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |