Gelukkig maar!quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 15:03 schreef Dementor het volgende:
Neuh er zint me gewoon iets totaal niet op dit moment.
Mag ik op freelancebasis wat werk van je overnemen (zwart)?quote:Op zondag 14 december 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Nog een uur werken en dan geloof ik het wel voor vandaag.
Zeg, met 1 zo'n nominatie ga je niet meteen naast je schoentjes lopen hequote:Op zondag 14 december 2008 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mag ik op freelancebasis wat werk van je overnemen (zwart)?
Volgens mij ben ik wel goed in het verzinnen van spreuken, verdelen we de bonus gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
En heb al 2 nominaties, alleen helaas niet in dezelfde rubriek.quote:Op zondag 14 december 2008 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeg, met 1 zo'n nominatie ga je niet meteen naast je schoentjes lopen he
quote:Op zondag 14 december 2008 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeg, met 1 zo'n nominatie ga je niet meteen naast je schoentjes lopen heJa hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Nee, want dit is voor mij ook een freelance klusje waar ik wat extra's mee kan verdienen. En een goede sier kan maken bij het bureau waarvoor ik het doe en waar ik in januari een soort van sollicitatiedinertje heb.quote:Op zondag 14 december 2008 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
Mag ik op freelancebasis wat werk van je overnemen (zwart)?
Volgens mij ben ik wel goed in het verzinnen van spreuken, verdelen we de bonus gewoon.
Combinerenquote:Op zondag 14 december 2008 15:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En heb al 2 nominaties, alleen helaas niet in dezelfde rubriek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
C00l, kick3n dIt.quote:Op zondag 14 december 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
maar om een saaie tekst herschrijven tot iets wat de jeugd aanspreekt.
quote:Op zondag 14 december 2008 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |