Lies las dat het goed ging gister.. Tuurlijk !!! Je mams en paps staan toch altijd voor je klaar... Ben blij voor jequote:Op zondag 14 december 2008 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou LS weer mogen tellen? Die regelt dat wel even voor je!
Ja maar het zijn geen spannende verhalen.... allemaal broers en zussen onder elkaar...quote:Op zondag 14 december 2008 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk is kut en niets zeggend Leuk is niks .. Dus kom op !!! verhalen willen we
Ja! En net mijn broer gebelt, en nu ben ik klaar!quote:Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Lies las dat het goed ging gister.. Tuurlijk !!! Je mams en paps staan toch altijd voor je klaar... Ben blij voor je
quote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja maar het zijn geen spannende verhalen.... allemaal broers en zussen onder elkaar...
ik had wel de smerigste moppendaar konden mijn broers zelfs niet tegenop
![]()
![]()
Pa en Ma waren trots op me
quote:Op zondag 14 december 2008 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze kenden je al?
Nog even over je lijstje he? Heb je echt zitten tellen, zo van, ok, dat is 5, euh, dan gaan we over op Juud?
quote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En net mijn broer gebelt, en nu ben ik klaar!![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja maar het zijn geen spannende verhalen.... allemaal broers en zussen onder elkaar...
ik had wel de smerigste moppendaar konden mijn broers zelfs niet tegenop
![]()
![]()
Pa en Ma waren trots op me
ik heb amper aan jullie gedachtquote:Op zondag 14 december 2008 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fok doet je goed!![]()
En had je de smiley impulsen een beetje onder controle ook?
Mag hopen van niet een schoonzus als Fan is een droom ..quote:Op zondag 14 december 2008 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fok doet je goed!![]()
En had je de smiley impulsen een beetje onder controle ook?
nah......da's lief......quote:Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag hopen van niet een schoonzus als Fan is een droom ..
Ik moest hem even een paar keer lezen, maar ik heb hem!quote:Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Rijke stinkerd .. maar getrouwd ..quote:Op zondag 14 december 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah......da's lief......![]()
hoe is het met je broer
quote:Op zondag 14 december 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah......da's lief......![]()
hoe is het met je broer
In Fan's geval spreken wij liever over een "Nachtmerrie"quote:Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Noem je Fan nou net een paard?quote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In Fan's geval spreken wij liever over een "Nachtmerrie"![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn nieuws is dat ik weer eens geconfronteerd werd met de uitspraak "De kater komt later", Ik ben geen drank meer gewend, twee flessen rode wijn, twee Irish Coffee en drie biertjes waren al genoeg om tegen verdere aanbiedingenquote:Op zondag 14 december 2008 22:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Is er verder nog nieuws.......... nee hé...........
Hoe was de voorstellingquote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
Ben het zwarte schaap. Niet getrouwd en geen kids.. Mooi kut Nou ja ik zit er niet mee maar de kerstdagen zijn een ramp. Ik wil en moet niks maar ben ineens zielig en word uitgenodigd om te eten en weet ik veel..
Wil helemaal niet !!! Als het meezit gewoon op de bank hangen met lief .. Filmpie Klaar
Hahaha lekker he? Doen waar je zin in hebquote:Op zondag 14 december 2008 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag nog gewoon langskomen op het luxe kerstdiner bij mijn schoonouders, nou laat ik dat altijd al verschrikkelijk hebben gevonden (dresscode: Gala/chique meestal), dus ik denk dat ik pas!
zwarte schapen zijn gaaf hoor........quote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
Ben het zwarte schaap. Niet getrouwd en geen kids.. Mooi kut Nou ja ik zit er niet mee maar de kerstdagen zijn een ramp. Ik wil en moet niks maar ben ineens zielig en word uitgenodigd om te eten en weet ik veel..
Wil helemaal niet !!! Als het meezit gewoon op de bank hangen met lief .. Filmpie Klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |