Ik heb al mensen gezien, die gingen als 'schot'. en deden voor lol in een dronken bui eens hun onderbroek onder die kilt vandaan uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Needaar vraag je dan gewoon om.
Daarom beste dames, moet je altijd fatsoenlijk ondergoed dragen bij zoiets
al gefixtquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik heb al mensen gezien, die gingen als 'schot'. en deden voor lol in een dronken bui eens hun onderbroek onder die kilt vandaan uit![]()
vonden ze 't gek dat hun onderbroek dan weggejat werd
FIPO FTW, btw: die topic heb je snel aangemaaktalleen de op ontbreekt
het is toch zoquote:
okquote:
weet ik veelquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ok![]()
btw: toen ik 1e keer in tilburg gingen stappen, was het eerste cafe Brandpunt, daar schonken ze brand![]()
![]()
Dus daarna heel snel naar cafe philip, wat is het standaard bier in brabant wat er uit de tap komt?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Wat ook zois dat als vrouwen een heeeeeeeeel laag truitje aan hebben waar de boobs er zo uit kunnen vallen, dat ze dan boos worden als mannen daar naar gaan kijken..
Zo van "mn ogen zitten hier hoor [ afbeelding ] "
Snollen
1 treinstation verder met intercity en je zit in brabantquote:
Doet me denken aan Vrouwen die hun inkijk misbruiken!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Wat ook zois dat als vrouwen een heeeeeeeeel laag truitje aan hebben waar de boobs er zo uit kunnen vallen, dat ze dan boos worden als mannen daar naar gaan kijken..
Snollen
Inderdaad ja, bedek jezelf dan ook gewoonquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Snollen
tilburg is dik 3 kwartier rijdenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
1 treinstation verder met intercity en je zit in brabantdat hoor jij te weten wat voor bier er word geschonken
BT IS BIEquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja, bedek jezelf dan ook gewoonzelf mijn ogen worden dan naar hun tieten getrokken.
owquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:33 schreef gers het volgende:
[..]
tilburg is dik 3 kwartier rijden![]()
en ik woon in brabant
Dommelschquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
owmaand geleden toen ik in arnhem was gaan stappen lag ik in trein te slapen op terugweg met kater, dus vandaar dat het waarschijnlijk iets korter leek
![]()
Wat voor bier schenken ze in brabant nou![]()
Iddquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja, bedek jezelf dan ook gewoonzelf mijn ogen worden dan naar hun tieten getrokken.
geen ideequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ok, kan ik mee levenal blijft Jupiler heilig
![]()
Waarom schonken ze in Tilburg dan brand
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In je fantasieen ongetwijfeld wel ja
lesbie danquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In je fantasieen ongetwijfeld wel ja
waren het lekkere wijven ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:39 schreef Elmostyle het volgende:
Laatst in bus trouwens last van 2 meiden die grafmuziek via hun gsm gingen luisteren ,ik heb me ingehouden, maar wat doen jullie als dit gebeurt?
zeggen jullie er iets/niets van? en als jullie er iets van zeggen in trand van 'zet die grafmuziek uit', of aardiger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |