quote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Soempie het volgende:
En ik klink dus als een overreden eekhoorn.
Ik dacht dat ik het erg had vanmorgen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Soempie je bent een engel
Ik zit met een bad hairday in een huis vol troep, een berg afwas van een feestje gisteren, een kat die heeft gekotst, een scriptie die nog af moet en allerlei andere regeldingetjes
Daarbij heb ik het hele weekend gezongen en vanavond repetitie, en toch heb ik me opgegeven dat ik wel mee wil doen aan een opname voor een kerstnummer van een jongen op het conservatorium
Schor gepiep. Sven verstond er in elk geval helemaal niks van.quote:
Wanneer zie je ze weer?quote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen
ik was bang om m'n mail te openen maar dat schijnt nergens voor nodig te zijn geweesthad op mijn mail geen reactie en had wel een mail over of iedereen even een updateje kon rondsturen
nou ja zal dus wel weer goed zijn enzo
en nu eens ontbijten
woensdag waarschijnlijkquote:
ik ga er vanuit dat er niks meer over wordt gezegdquote:Op maandag 15 december 2008 12:03 schreef Soempie het volgende:
Niet te zenuwachtig over maken hoor.Gewoon volhouden wat je in het mailtje al zei.
En gelukkig is het bijna vakantie. Ben je na de vakantie van die groep af?
Boom omgezaagd ?quote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de kat een time out gegeven.Hing de hele tijd in de kerstboom.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de kat een time out gegeven.Hing de hele tijd in de kerstboom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |