Ik zou het veel gekker vinden als het een zeesterretje wasquote:Op zondag 14 december 2008 19:25 schreef wyccie het volgende:
Goeie vraag. En met muntblaadje denk ik.
Gekke combi?
quote:This IP address has been banned for violating
our Terms of Use
quote:
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op zondag 14 december 2008 22:27 schreef Nesle het volgende:
Heyy
Weekendje niet geweest, vrijdag had ik selectie in leeuwarden voor de hotelschool.. ging volgens mij wel redelijk maar ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Vond het wel moeilijk allemaal!
En verder had ik dit weekend gala van school, was helemaal super! Toch je laatste gala met je klasgenoten... was erg leuk
Hoe bedoel je? Zou je er graag heenwillen en is het nu te laat?quote:Op zondag 14 december 2008 22:43 schreef wyccie het volgende:
![]()
Waarom ben ik toch altijd zo traag met dit soort dingen?
Over drie weken, dus week van 5 januari denk ik.quote:Op zondag 14 december 2008 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Waarom ben ik toch altijd zo traag met dit soort dingen?
[..]
Wanneer krijg je de uitslag?
Hoop dat je het redtquote:Op zondag 14 december 2008 22:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Over drie weken, dus week van 5 januari denk ik.
Was dat maar ook zo bij mij. Ik denk nooit meer terug aan mijn klasgenoten op de middelbare school, nooit meer terug aan mijn middelbare school zelf.quote:Op zondag 14 december 2008 22:27 schreef Nesle het volgende:
Heyy
Weekendje niet geweest, vrijdag had ik selectie in leeuwarden voor de hotelschool.. ging volgens mij wel redelijk maar ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Vond het wel moeilijk allemaal!
En verder had ik dit weekend gala van school, was helemaal super! Toch je laatste gala met je klasgenoten... was erg leuk
Laat vooral weten of je wordt aangenomen of niet! Ik ben benieuwdquote:Op zondag 14 december 2008 22:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Over drie weken, dus week van 5 januari denk ik.
"Kostelijk"quote:Op maandag 15 december 2008 01:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zijn er woorden die jullie tof vinden maar toch te weinig gebruiken? Ik had er eerder vanavond een discussie over en ik vind dat ik de woorden deftig en santenkraam te weinig gebruik. Degene met wie ik een discussie had gebruikte een ander woord, maar ik weet niet meer welke.
Geen 'wees lief voor je billen' zadelhoes van page?quote:
Die heb ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat het Tim is.
En ook voor Tim staat er iets leuks in de folder (de Blokker): kerstropdas met muziek voor slechts 1 euro.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
Whahaha kijk naar Webisode 1 van Battlestar Galactica en je ziet iets waarvan ik al vanaf dag 1 een vermoeden hebIk snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |