Zeg dat je bij de maffia zit of je hebt een suikeroomquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen vrienden.![]()
Echte vrienden krijgen sowieso wel iets.
Daarbij, hoe kan ik zoiets geheim houden als ik opeens een huis of auto kan kopen.
Dat krijg ik van mijn leven niet op. Dus hetzelfde, maar dan nog iets beter. En zorgen dat de rest daar terechtkomt waar het nodig is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:19 schreef Neleos het volgende:
Maar een miljoen is ook niet zoveel, daar kun je net de rest van je leven van leven.
Wat zouden jullie doen met een miljard?!!
Een miljard![]()
Je moet het natuurlijk wel iets taktischer aanpakken dan van de ene op de andere dag hele dure dingen te kopen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarbij, hoe kan ik zoiets geheim houden als ik opeens een huis of auto kan kopen.
Dit blijft gewoon een moeilijk verhaal.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het succes van jouw fotostudio zou natuurlijk een grote, geleidelijke vlucht kunnen nemen. Waarbij je veel moet reizen. Terwijl het grootste gedeelte van de inkomsten komt van de investeringsmaatschappij die er aan vast gezet gaat worden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit blijft gewoon een moeilijk verhaal.
Punten:
1. geld doet gekke dingen met mensen. Ook met goede vrienden. Of jezelf
2. als je vrienden het weten, dan weet binnen de korste keren de hele stad het
3. als de hele stad het weet, dan komen alle armoedzaaiers op je als als vliegen op een hongerkindje.
Tegenargument: als je het je vrienden niet kunt vertellen, wat stelt de vriendschap dan voor?
Tja...lastig dus.
Ik zou het denk ik wel zoveel mogelijk geheim houden als het kan. Het laatste wat je wilt is allemaal gold diggers om je heen.
Dat gaat niet lukken als arme student. Dan is zelfs brood van de Albert Heijn al een luxe.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
Je moet het natuurlijk wel iets taktischer aanpakken dan van de ene op de andere dag hele dure dingen te kopen.
Ik was slechts aan het brainstormen. Ik denk dat je in je opwinding van het winnen sowieso de halve stad wel laat weten dat je gewonnen hebtquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het succes van jouw fotostudio zou natuurlijk een grote, geleidelijke vlucht kunnen nemen. Waarbij je veel moet reizen. Terwijl het grootste gedeelte van de inkomsten komt van de investeringsmaatschappij die er aan vast gezet gaat worden.
Bijvoorbeeld.
Geen probleem; ik heb een dodende blik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
3. als de hele stad het weet, dan komen alle armoedzaaiers op je als als vliegen op een hongerkindje.
Stiekem rijk zijn terwijl iedereen denkt dat je een schooier bent, dat heeft ook wel iets.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel iets taktischer aanpakken dan van de ene op de andere dag hele dure dingen te kopen.
Misschien dat ik de dvd box van secret millionaire eerst maar eens aanschaf.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Stiekem rijk zijn terwijl iedereen denkt dat je een schooier bent, dat heeft ook wel iets.
Maar ik zou toch wel die paar vrienden die ik heb en mijn favoriete familieleden willen laten delen in mijn rijkdom.
Ik heb ooit al eens een lijstje gemaakt met wie ik hoeveel geld zal geven als ik de loterij win.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:34 schreef Neleos het volgende:
Maar ik zou toch wel die paar vrienden die ik heb en mijn favoriete familieleden willen laten delen in mijn rijkdom.
En? En? En?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit al eens een lijstje gemaakt met wie ik hoeveel geld zal geven als ik de loterij win.
Bwah. Ik denk niet dat ik mijn geld ga weggeven zomaar. En ik heb ook geen zin om elke keer de rondjes te betalen in de kroeg. Hoe ik dat delen met mijn dierbaren ga invullen weet ik eigenlijk ook nog niet. Misschien dat ik ze meeneem op vakantie ofzo, de meeste van mijn vrienden hebben eigenlijk ook niks nodig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit al eens een lijstje gemaakt met wie ik hoeveel geld zal geven als ik de loterij win.
Materiële rijkdom of psychische rijkdom?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:48 schreef Neleos het volgende:
Eigenlijk zijn ik, mijn familie en mijn vrienden al rijk zat.
Eeh, materieel doelde ik op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Materiële rijkdom of psychische rijkdom?
ik word ook al uitgescholden voor rijke stinkerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:48 schreef Neleos het volgende:
Eigenlijk zijn ik, mijn familie en mijn vrienden al rijk zat.
Jij krijgt helemaal niks, want jij weet niet dat ik miljardair ben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:46 schreef Whiteguy het volgende:
En? En? En?
Hoeveel kan ik tegemoet zien ?
Het is ook niet zomaar. Mijn familie die het zelf niet zo breed heeft en ontzettend hard werkt, heeft veel voor ons betaald. Zij verdienen wat rust.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:47 schreef Neleos het volgende:
Bwah. Ik denk niet dat ik mijn geld ga weggeven zomaar. En ik heb ook geen zin om elke keer de rondjes te betalen in de kroeg.
Daarom doe je altijd zo geheimzinnigquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij krijgt helemaal niks, want jij weet niet dat ik miljardair ben.![]()
Stiekem ben ik Jort Kelder!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Daarom doe je altijd zo geheimzinnig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |