Valt ook wel mee, maar het gaat om mijn huisgenoot he. Dat betekent dus dat ik zondag weer voor het eerst tijd heb om fatsoenlijk te kokenquote:Op maandag 15 december 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat onderstreept maar weer eens het belang van HOOFDLETTERS (ETCIE!).![]()
[..]
Valt toch ook wel mee. Ik heb een date op 29 december, en een nognietgeplande in januari.
Als ik geld had, zou ik inderdaad helemaal losgaan.quote:Op maandag 15 december 2008 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
En als je dat nou een week hebt volgehouden mag je dat vieren met een shopping spree
1 oudejaarslot kopen, 25 miljoen winnen, je helemaal ziek kopenquote:Op maandag 15 december 2008 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik geld had, zou ik inderdaad helemaal losgaan.
En kijk nou eens!quote:Op maandag 15 december 2008 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
- mijn werk uitbreiden met een mooie studio
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:08 schreef wyccie het volgende:
En ja, ik vind 'm best mooi.
Jij zou je miljoen uitgeven aan boxsets van James Bond?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is Bond-tijd!
Ik zou boven alles proberen het geheim te houden denk ik.quote:Op maandag 15 december 2008 23:54 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik zou al reuzeblij zijn met 1 mijoen.
Wat zouden jullie doen met al dat geld?
Ik ga:
- studieschuld aflossen
- huis kopen
- rijbewijs halen
- auto kopen
- reizen
- vrienden en familie verwennen!
Hm, het standaardwerk dus.
Tip: Vertrouw IJslanders nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:04 schreef Neleos het volgende:
Ik zou ook niet weten wat ik met een miljoen moest. Studieschuld aflossen ja en verder zou ik het gewoon op de rekening zetten denk ik.
Nee, ik postte om 0:07quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zou je miljoen uitgeven aan boxsets van James Bond?
Alleen voor de media bedoel je toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:11 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zou boven alles proberen het geheim te houden denk ik.
Nope, voor iedereen. Geen uitzonderingen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen voor de media bedoel je toch?
Voor de meeste vrienden ook want als je geld hebt moet iedereen wat van je en als je nee zegt ben je gierigquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen voor de media bedoel je toch?
Dat zijn dan geen vrienden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor de meeste vrienden ook want als je geld hebt moet iedereen wat van je en als je nee zegt ben je gierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |