nee ik ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef kyra-94 het volgende:
Okeee. duurt nog ff dus. kan nie wachten
Het is inderdaad wel wat minder geworden dan in het beginquote:Op maandag 23 februari 2009 18:48 schreef veldmuis het volgende:
Tof. Al vond ik het een aflopend verhaal. De eerste afleveringen waren echt vermakelijk, maar het werd steeds minder.
Wat een dom kind zeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie is dat geile wijf bij Beau's team?
marijke helwegenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie is dat geile wijf bij Beau's team?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind Beau z'n team wel knap samengesteld. Excuusneger John Williams is de slimste van de drie..
Same here.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:41 schreef Piles het volgende:
Alleen de officiele naam van TON wist ik niet, maar kon ze zo alle 11 zo opnoemen
Door die warme lampen smelt het plastic langzaam wegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Heeft Marijke parkinson ofzo? Dat hoofd gaat heel de tijd heen en weer.
dat viel me ook al op bij DWDDquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Heeft Marijke parkinson ofzo? Dat hoofd gaat heel de tijd heen en weer.
Klopt, daar vertelde ze nog over bij '24 uur met...'. Aangeboren tremor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:06 schreef Enfermera het volgende:
Nee, ze heeft last van een zogenaamde 'tremor'. --> http://nl.wikipedia.org/wiki/Marijke_Helwegen
Het is alleen veel leuker als Jeroen wint.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef SlimShady het volgende:
Beau had makkelijk kunnen winnen. van die politieke partijen had ie 10 punten kunnen scoren.
en bij de hoger/lager riepen ze 54%! dan is het toch voorspelbaar dat Jeroen lager zegt.
dat waren dan minstens 20 punten verdiend. máár Jeroen had wel geluk met de namen raden, veel te makkelijk.
Yep die is er, althans was er altijd bij de vorige runquote:Op zondag 8 maart 2009 23:40 schreef Clesar03 het volgende:
Weet iemand of er ook een herhaling is (op tv) ?
maar je kunt ook kijken bij rtlgemist.nlquote:Op zondag 8 maart 2009 23:40 schreef Clesar03 het volgende:
Weet iemand of er ook een herhaling is (op tv) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |